Ik had dat graag gewild... Ik heb er behoorlijk wat over gelezen. De placenta wordt dan elke dag ingezouten en ingewikkeld. Ruik je dus niks van.quote:Op zondag 27 november 2011 18:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik hou van behang afhalen
En ieuw, zo'n placenta nog de hele tijd eromheen. Zo'n naveltje stinkt al na een paar dagen.
Vraag me ook af of elke vlos er aan meewerkt...
Leuk bedje Marije!

.
.

Nee, lijkt me niets, hoe mooi de gedachte erachter ook is.
 Nee, lijkt me niets, hoe mooi de gedachte erachter ook is. ).
 ).

. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
. Ben benieuwd naar het eindresultaat! . En anders kan ie altijd naar z'n eigen kamertje.
 . En anders kan ie altijd naar z'n eigen kamertje.

. Hier heeft F ook een kleine 3 maanden in de nacht bij ons op de kamer gelegen daarna zonder problemen in haar eigen kamertje.
 . Hier heeft F ook een kleine 3 maanden in de nacht bij ons op de kamer gelegen daarna zonder problemen in haar eigen kamertje.

We zullen m wel moeten ophogen om op dezelfde hoogte als het bed te komen, maar dat lukt wel. Kwa lengte en breedte neemt het in elk geval niet alle vrije ruimte in beslag.
 We zullen m wel moeten ophogen om op dezelfde hoogte als het bed te komen, maar dat lukt wel. Kwa lengte en breedte neemt het in elk geval niet alle vrije ruimte in beslag.

Wil het voor mijn werk nog wel even stilhouden tot na mijn echo op 5 december.
 Wil het voor mijn werk nog wel even stilhouden tot na mijn echo op 5 december.

zo mooi, tranen van geluk
 zo mooi, tranen van geluk   

spannend en leuk
  spannend en leuk   

.
 . ) leek mij ideaal omdat ons bed al 70cm hoog is, en dit bedje kan tot 69cm de hoogte in. Ik heb hem nu in de hoogste stand, en met het matrasje erin past het perfect langs ons bed.
 ) leek mij ideaal omdat ons bed al 70cm hoog is, en dit bedje kan tot 69cm de hoogte in. Ik heb hem nu in de hoogste stand, en met het matrasje erin past het perfect langs ons bed.  .
 . 
  , m'n geheugen is eventjes zo lek als een zeef...
 , m'n geheugen is eventjes zo lek als een zeef... 

!
!

Bovendien heb je dan een extra co-sleeper nodig voor de placenta. Kosten-technisch ook niet fantastisch.quote:Op zondag 27 november 2011 18:34 schreef Fee-nix het volgende:
Ja aan de ene kant vind ik deze gedachte erachter wel mooi: het kind heeft 9 maanden lang met de placenta in je buik gezeten, het is vertrouwd voor de baby, bijna alsof het een deel van hem/haar is. Bij echo's hoor ik ook regelmatig 'kijk, nu ligt ie lekker tegen de placenta aan genesteld' of 'nu is ie met de navelstreng aan het kroelen'. En dat de baby dan de tijd krijgt om in eigen tempo 'afscheid' te nemen... sja er valt wat voor te zeggen. Maar sorry, ik vind t zo'n vies gezicht... En ik zou ook bang zijn dat ik bijvoorbeeld dat ding zou laten vallen en dat dan het naveltje 'scheurt' ofzo... Kortom: ik zie teveel praktische bezwaren...
Nu eerst ff eten en dan vertel ik nog een verhaaltje over de placenta.

. Fijn te horen dat het (aardig) goed gaat! Het is ook erg wennen hoor. Een hele omschakeling vond ik het. Maar je komt uiteindelijk echt in een ritme. Het is alleen even zoeken. Dit boekje heeft mij heel erg geholpen om een ritme te vinden. Het is echt niet alleen toe te passen op baby's die erg veel huilen ofzo (dat had Jesper ook niet), maar het zorgde er wel voor dat Jesper in een ritme kwam waarbij hij steeds twee uur sliep en dan hooguit een uurtje wakker was, inclusief de voeding. Ik vond het heerlijk en kwam zelf ook helemaal bij. Link:
. Fijn te horen dat het (aardig) goed gaat! Het is ook erg wennen hoor. Een hele omschakeling vond ik het. Maar je komt uiteindelijk echt in een ritme. Het is alleen even zoeken. Dit boekje heeft mij heel erg geholpen om een ritme te vinden. Het is echt niet alleen toe te passen op baby's die erg veel huilen ofzo (dat had Jesper ook niet), maar het zorgde er wel voor dat Jesper in een ritme kwam waarbij hij steeds twee uur sliep en dan hooguit een uurtje wakker was, inclusief de voeding. Ik vond het heerlijk en kwam zelf ook helemaal bij. Link: .
.Haha! Ja dat zou wat zijn. Gelukkig hoeft ie geen borstvoedingquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Bovendien heb je dan een extra co-sleeper nodig voor de placenta. Kosten-technisch ook niet fantastisch.
 . Of zou de baby het ook fijner vinden als z'n 'maatje' ook mag eten?
 . Of zou de baby het ook fijner vinden als z'n 'maatje' ook mag eten?   (Sorry, niet respectloos bedoeld naar degenen die t wel zouden overwegen hoor...
 (Sorry, niet respectloos bedoeld naar degenen die t wel zouden overwegen hoor...   )
 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |