SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht: 'wat leuk een blokhut even kijken'quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef BoerBert het volgende:
Drelas van Drelas' Cottage maakt wel even snel gehakt van mij zeg
Word ik hard in me reet geneukt door die drelas met zn magie
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Inderdaad, ik dacht: Daar zit vast een leuk oud vrouwtje die wil dat ik een kip voor haar vang ofzo. Dus ik loop naar die Drelas toe, draait zich om...![]()
Als je gevulde soulstone heb ga je naar je inventory > selecteer je wapen en druk op Tquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe kan ik lege enchanted weapons weer 'vullen'? Zelf schijn ik het niet te kunnen doen (wtf?) en ik kan ook nergens enchanters vinden die het voor me willen doen![]()
Ah nice thnxquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je gevulde soulstone heb ga je naar je inventory > selecteer je wapen en druk op T![]()
Van de week kwam ik er ook achter dat je met die koetsen naar steden kon terwijl ik al een level 40 char heb![]()
Echt al die enden gelopen of op men paard gereden!![]()
Ik vind koets wel een groot woord voor zo'n boerenkar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef Friday12 het volgende:
Van de week kwam ik er ook achter dat je met die koetsen naar steden kon terwijl ik al een level 40 char heb![]()
Echt al die enden gelopen of op men paard gereden!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Stiekem had ik het misschien wel leuker gevonden als ik al die steden (behalve Winterhold misschien) te voet had bezocht ipv met die koets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef Friday12 het volgende:
Echt al die enden gelopen of op men paard gereden!![]()
Pauper xbox... Hij loopt om de vijf minuten vast. Vandaag nog niet gespeeld, zet ik hem net aan en crasht ie al na 10 seconden![]()
![]()
is er een manier om overtollige items ergens achter te laten? moet ik daarvoor een huis kopen?Nosce te ipsum.![]()
Je kan ook, als je ergens buiten een kist tegenkomt, tijdelijk even wat spullen dumpen, maar ik kan je niet vertellen of ze dan gestolen worden of nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:39 schreef AlexanderC het volgende:
is er een manier om overtollige items ergens achter te laten? moet ik daarvoor een huis kopen?![]()
![]()
Je kan ze gewoon ergens op de grond flikkeren en hopen dat ze er nog liggen als je terug komt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:39 schreef AlexanderC het volgende:
is er een manier om overtollige items ergens achter te laten? moet ik daarvoor een huis kopen?
Of je kan een huis kopen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik kwam een dame in nood tegen die mij vroeg om haar met haar quest te helpen. Nu krijg ik haar quest alleen niet afgerond, hoewel ik haar wel het quest item heb gegeven. Blijkbaar heeft ze eigenmachtig besloten om zich maar bij me aan te sluiten, ik kan haar ook niet dismissen. Mijn trouwe companion en mede-Argonian Derkheetus en ik hebben toen maar een Elven Mace en een hoop glazen pijlen in haar gezicht verstopt. Nu is de quest gefailed.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
NOOOOOOOOOOOO RROD
Stom ding houdt het bijna 4 jaar vol en nu geeft ie het op.. Timing kan bijna niet slechter.
[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2011 15:42:07 ]![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Speltip 1: koop hem voor de pcquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:40 schreef Saind het volgende:
NOOOOOOOOOOOO RROD
Stom ding houdt het bijna 4 jaar vol en nu geeft ie het op.. Timing kan bijna niet slechter.
vosss is de naam,
In principe bevat Skyrim een groot deel van de boeken uit Morrowindquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:59 schreef wise het volgende:
Skyrim-boeken op je Kindle
![]()
is hier ook een morrowind variant op
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ohmygod ik ben zo'n nerd ik ga dit lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:59 schreef wise het volgende:
Skyrim-boeken op je Kindle
![]()
is hier ook een morrowind variant op
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Dit zou best wel eens een handige mod kunnen zijn!
ik miste al arrows met enchantsquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit zou best wel eens een handige mod kunnen zijn!![]()
![]()
Waarom snappen mensen niet hoe ze moeten renderen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit zou best wel eens een handige mod kunnen zijn!![]()
![]()
Ik zit ook de heletijd batmanshots te makenquote:
![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
HD tex is leuk ja. alleen moet je alles in 1 keer doen. En dat is er voorlopig nog niet
of al wel ?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef BurnaBoy het volgende:
HD tex is leuk ja. alleen moet je alles in 1 keer doen. En dat is er voorlopig nog niet
of al wel ?
Er is wel een guide die een hele compilatie aan mods heeft, maar het lijkt me niet dat het al compleet isdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
A Healing Spell? Are you a Priest?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:14 schreef Zolder het volgende:
By the word of the Jarl, stop right there!“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Als ik een resto spell in mijn handen heb zeuren ze altijd dat ik niet met vuur mag spelenquote:.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hey you're an Alchemist right? Could you brew me an ale?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik ben vandaag ook begonnen met spelen en ik kwam in dat dorpje Riverwood aan en ik denk, ik jat wat uit de shop. Daarna werden die eigenaren boos ik ren naar buiten en dan vallen ze me nog steeds aan. Nadat hen heb vermoord (eentje kan niet dood(die gaat zitten en na een tijdje weer verder met mij aanvallen) zoals ik opmerkte).
Dit gebeuren snap ik wel dat ze boos zijn op mijMaar is er een manier om ze weer aardig te laten doen?
![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik ben vandaag ook begonnen met spelen en ik kwam in dat dorpje Riverwood aan en ik denk, ik jat wat uit de shop. Daarna werden die eigenaren boos ik ren naar buiten en dan vallen ze me nog steeds aan. Nadat hen heb vermoord (eentje kan niet dood(die gaat zitten en na een tijdje weer verder met mij aanvallen) zoals ik opmerkte).
Dit gebeuren snap ik wel dat ze boos zijn op mijMaar is er een manier om ze weer aardig te laten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
JaIs er ook een andere manier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NVM
Thanks!
Ik zag dat hij hem automatisch had opgeslagen toen ik daar naar binnen ging![]()
![]()
Je kan ook je wapens sheathen. Dan geef je je over.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:06 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Is er ook een andere manier?
NVM
Thanks!
Ik zag dat hij hem automatisch had opgeslagen toen ik daar naar binnen ging![]()
zou ook wel mogen hè. Maar het klotige aan skyrim is dat je de fokking dragonborn bent maar dat niemand op straat je herkentquote:.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Vaak moet je dan wel eerst je wapens trekkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan ook je wapens sheathen. Dan geef je je over.Twee keer op R drukken dus, op de PC.
Ik wens je een dolfijne dag![]()
Kutdragons. Echt, dingen zijn nog irritanter als cliffracers.Daarbij, onrealistisch dat er zoveel draken zijn dat je om het uur wordt aangevallen door eentje.![]()
Je vind het realistischer dat als je op de verkeerde plek loopt er ineens 50 cliff racers achter je aan zitten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef BWolf het volgende:
Kutdragons. Echt, dingen zijn nog irritanter als cliffracers.Daarbij, onrealistisch dat er zoveel draken zijn dat je om het uur wordt aangevallen door eentje.
Ik vroeg net de paardenman bij Winterhold wat 'ie van de draken vond. Zegt 'ie zoiets als 'mijn vader zei altijd dat je je niet druk moet maken om dingen waar je toch niets aan kan veranderen'. Terwijl 'ie dat zegt zie ik opeens een schaduw door mijn beeld schuiven.. Famous lasts words
Tranquillo![]()
Zit met een vrij vervelende bug (denk ik).
Ben net begonnen met de Imperial quest line. Bij de quest The Reunification of Skyrim heb ik als objective Regain Pale. Nu ben ik bij dat kamp aangekomen terwijl er twee draken boven cirkelde die het gehele kamp uitmoordde. Geen probleem, draken afgeslacht om vervolgens te ontdekken dat er niets de doen is op de plek waar de marker staat. Ook een tijd wachten heeft geen zin.
What to do?![]()
Kom ik net een stelletje tegen op de weg bij Winterhold dat onderweg was naar een of andere bruiloft aan de andere kant van de wereld, worden ze ineens aangevallen door een paar bandits. Hupla, geen probleem, ik slacht de bandits, maar inmiddels zijn de twee peasants alweer een paar honderd meter verder, waar ze door een groep wolven worden aangevallen. Wolven dood, springt er een beer uit de bosjes en rent naar ze toeZe hadden maar beter thuis kunnen blijven.
Draken bestaan sowieso niet. Onrealistische zooi.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef BWolf het volgende:
Kutdragons. Echt, dingen zijn nog irritanter als cliffracers.Daarbij, onrealistisch dat er zoveel draken zijn dat je om het uur wordt aangevallen door eentje.Heb 'm zelf nog niet gespeeld. Wat staat er precies in je journal? Alleen: ga erheen en maak korte metten met iedereen in het kamp, of staat er dat je wat specifieks moet doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:28 schreef Knuck-les het volgende:
Ben net begonnen met de Imperial quest line. Bij de quest The Reunification of Skyrim heb ik als objective Regain Pale. Nu ben ik bij dat kamp aangekomen terwijl er twee draken boven cirkelde die het gehele kamp uitmoordde. Geen probleem, draken afgeslacht om vervolgens te ontdekken dat er niets de doen is op de plek waar de marker staat. Ook een tijd wachten heeft geen zin.
What to do?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik denk dat ik iets met Conjuring magic ga doen.
Is trouwens Magic, light armor en een sword/axe te spelen? Ik bedoel ik heb dan dus geen shield of dikke armor?![]()
Ik speel als mage, zonder armor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Burrito het volgende:
Is trouwens Magic, light armor en een sword/axe te spelen? Ik bedoel ik heb dan dus geen shield of dikke armor?![]()
![]()
Makkelijk, als je destruction gaat. Ik speel een battlemage met een mace en fireballs. Werkt als een trein!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Burrito het volgende:
Is trouwens Magic, light armor en een sword/axe te spelen? Ik bedoel ik heb dan dus geen shield of dikke armor?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Ik vind dingen summonen altijd wel wat hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef Orbis het volgende:
[..]
Makkelijk, als je destruction gaat. Ik speel een battlemage met een mace en fireballs. Werkt als een trein!
Kan vast wel een soort Destruction/Conjur combo doen![]()
conjuration komt er altijd wel bij als je destruction doet, want een beest erbij is gewoon tof.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik vind dingen summonen altijd wel wat hebben
Kan vast wel een soort Destruction/Conjur combo doen
sowieso die flame atronach helpt altijd goed tegen draken.
Wat zijn die draken trouwens vervelende gevechten altijd, als ze recht in je gezicht blazen zie je geen flikker meer en ze zijn altijd zo langdradig, voelt net als werken terwijl ik toch lol zou moeten hebben. Sowieso is het erg ongeloofwaardig dat je eerst helgen helemaal kapot gemaakt ziet worden door alduin en dat alle daaropvolgende draken helemaal niets mollen als je ze tegen komt in een dorp. Niet eens een afgebrand dak!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als dat had gekund, dan was er al niks meer over geweest van alle steden, op die manier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Maanvis het volgende:
conjuration komt er altijd wel bij als je destruction doet, want een beest erbij is gewoon tof.
sowieso die flame atronach helpt altijd goed tegen draken.
Wat zijn die draken trouwens vervelende gevechten altijd, als ze recht in je gezicht blazen zie je geen flikker meer en ze zijn altijd zo langdradig, voelt net als werken terwijl ik toch lol zou moeten hebben. Sowieso is het erg ongeloofwaardig dat je eerst helgen helemaal kapot gemaakt ziet worden door alduin en dat alle daaropvolgende draken helemaal niets mollen als je ze tegen komt in een dorp. Niet eens een afgebrand dak!
Behalve markarth dan; steen brandt niet.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Er staat enkel 'Regain the Pale'quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Draken bestaan sowieso niet. Onrealistische zooi.
[..]
Heb 'm zelf nog niet gespeeld. Wat staat er precies in je journal? Alleen: ga erheen en maak korte metten met iedereen in het kamp, of staat er dat je wat specifieks moet doen?![]()
![]()
Ik was best gehecht aan Lydia , en aan haar "Oho" wanneer ik haar weer eens onzedelijk (volgens haar betastte) toch begon ik me steeds meer aan haar te irriteren wanneer ze weer een doorgang blokkeerde , dus uiteindelijk heb ik haar gewoon van kant gemaakt en het voelt eigenlijk best wel goed. Ik voel me bevrijd en zou dit willen doortrekken naar het echte leven, iedereen die me in de weg staat gaat eraan, als eerste degenen die beweren dat gamen negatieve invloed heeft op sociale ontwikkelingen. das namelijk niet zo
Ik vispas als ik de vispas heb![]()
Je weet zeker dat iedereen dood is? Er staat niet ergens op een rare plek een vijand geclipped, cq vast in de omgeving?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Er staat enkel 'Regain the Pale'Dit doe ik ook, ja. En het valt me op dat vijanden heel vaak op een bepaalde manier bewegen, zodat Lydia constant in mijn vuurlinie staat. Ik vraag me dus af of dat de AI is of gewoon random, maar het gebeurt mij een beetje te vaak om het toeval te noemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind het juist geniaal dat ik Lydia kan laten tanken terwijl ik pijltjes schiet
Ik zit nu in een missie waarbij Lydia niet mee gaat, ik mis haar welAls ze straks maar terug is
Ik had net wel een handige bug trouwens, ik moest zon eindbeest doodmaken, en ik ging steeds dood. En na een paar keer opnieuw de save laden stopte ie opeens met vechtenHij bewoog gewoon een klein beetje door die ruimte zonder verder iets te doen. Toen had ik em snel dood
![]()
![]()
Ha dat deed me denken aan een quest van de Thieves Guild die met die grote mansionquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:28 schreef Knuck-les het volgende:
What to do?
Sneak past all the guards and blablabla... ze waren net allemaal gekilled doon een frost dragon![]()
![]()
Net trouwens wel een chill gevecht met een Blood Dragon en een Giant gehad. Draak constant op die giant, giant liep constant als een debiel tegen een brug aan.
Draak dood, giant doodgekite![]()
![]()
Ik laat Lydia thuis mijn spullen bewaken, of gebruik haar als boodschappentas. Met name bij de Dwemergrotten, daar ligt van die zware troep. Helaas luistert ze niet als ik haar opdracht geef om in een hoek te blijven ("Wait here!"), want als ze een bad guy mij ziet aanvallen, dan rent ze er toch weer op af. Midden in de enorme magische vuurzee die ik dan net aan het creëren ben. Dus meestal geef ik haar opdracht om aan het einde van een level te blijven wachten, en kom ik haar weer ophalen als de grootste monsters uit de weg zijn geruimd.
Ook grappig, als ik haar aanraak met mijn helende handen, vraagt ze "Ooh, are you a priest?"
Wat voor handtastelijke priesters hebben ze daar?!![]()
![]()
Dat klopt ook wel maar je begrijpt toch wel dat het zo ongeloofwaardig is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als dat had gekund, dan was er al niks meer over geweest van alle steden, op die manier.
Behalve markarth dan; steen brandt niet.
Zijn er overigens mensen die het verslaan van draken in skyrim leuk vinden?
Toch typisch dat het belangrijkste deel van het spel wéér niet leuk is, net als in oblivion met die portals waar saaie levels achter zaten
Een gedicht over Maanvis
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1650quote:~This mod changes the default gold coin texture to have the Awesome Smiley on it. Gold coins are now awesome.
vosss is de naam,
Gvd, ik heb last van een hele grote bug. Ik ben net begonnen met de companions quests en Vikas achtervolgt mij door heel Skyrim en begint dan automatisch een gesprek. ik kan hem niet vermoorden en niet fast travelen of waiten.. Hoe los ik dit op?![]()
Dit was een bekende bug. Er was dacht ik geen oplossing voor, dan alleen hopen dat ie met de patch van volgende week opgelost wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef Zolder het volgende:
Gvd, ik heb last van een hele grote bug. Ik ben net begonnen met de companions quests en Vikas achtervolgt mij door heel Skyrim en begint dan automatisch een gesprek. ik kan hem niet vermoorden en niet fast travelen of waiten.. Hoe los ik dit op?
Maar opnieuw opstarten werkt dus niet?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Killjoy het volgende:
http://failblog.org/2011/(...)blog-psa-fus-ro-dah/
Eindelijk zijn dit soort filmpjes leuk
Las net dat wat mensen het killen van draken kut vonden, hoe?? Ik heb er net 2 afgemaakt en een zekere magiër die net genoemd werdSPOILER: Welke magiër en hoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik voel me zó'n baas. Het enige jammere is die scales zo bizar veel wegen en je dan eigenlijk weer terug naar 'n huis of winkel moet om 't kwijt te kunnen.![]()
Ik vind het vechten tegen de draken leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er overigens mensen die het verslaan van draken in skyrim leuk vinden?
Toch typisch dat het belangrijkste deel van het spel wéér niet leuk is, net als in oblivion met die portals waar saaie levels achter zatenAlleen vind ik het dus niet leuk als mensen in stadjes worden gedood door een draak en dan laad ik wel een save file om het nog een keer te doen zonder belangrijke slachtoffers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
draken op master lvl zijn fucking hard zegquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het vechten tegen de draken leuk!Alleen vind ik het dus niet leuk als mensen in stadjes worden gedood door een draak en dan laad ik wel een save file om het nog een keer te doen zonder belangrijke slachtoffers.
![]()
![]()
Ik ben wel eens een uur bezig geweest met 1 draakquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef Friday12 het volgende:
draken op master lvl zijn fucking hard zeg
pffff eerste crash in de game net
heb net deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop ik riften uit, zie een draak vliegen, denk fuck it, ik loop door omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om zeep te helpen, boem desktop
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Ja, met de stemmen van Hans Teeuwen, Matsoe Matsoe en Renee van der Gijpquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef forumnerd het volgende:
Zou skyrim ooit nog worden vertaald naar nederlands?![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef forumnerd het volgende:
Zou skyrim ooit nog worden vertaald naar nederlands?. Wel zonde, want ik ken mensen die engelstalige spellen waarbij veel geluld wordt om deze reden niet kopen.
Een gedicht over Maanvis
Prima juist, want als ze dit gaan omzetten naar Nederlands dan wordt het lastiger om de originele versie te krijgen. Uitgevers kennende geven ze je dan geen keuze meer.
Mensen die games willen spelen leren maar Engels.Geen referral hier.![]()
met als resultaat dat je alleen nog kleuterschool engels krijgt zoals je nu ook in skyrim zelf ziet, omdat anders de non-native-speakers het niet meer begrijpen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Prima juist, want als ze dit gaan omzetten naar Nederlands dan wordt het lastiger om de originele versie te krijgen. Uitgevers kennende geven ze je dan geen keuze meer.
Mensen die games willen spelen leren maar Engels.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja, met de stemmen van Hans Teeuwen, Matsoe Matsoe en Renee van der Gijp![]()
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Al twee glitchte draken gehad. Nou een frost dragon die na zijn dood gewoon levend bleef maar verder niks meer deed. Ja ademen en mij boos aankijken. Bij nadere inspectie zag ik dat hij precies op wat random botten lag die zelf ongeveer een milimeter boven de grond leken te zweven. Dus de draak lag niet op de grond dus kon niet doodgaan, zoiets zal het wel zijn. In de herhaling ging het wel goed.![]()
Ik vind draken best kut. Hij vloog zo hoog dat ik hem niet kon raken en toen vloog ie weer weg. En dat terwijl ik een dragon soul nodig had
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 00:30:08 ]![]()
Dragonrend?quote:Op zondag 27 november 2011 00:29 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind draken best kut. Hij vloog zo hoog dat ik hem niet kon raken en toen vloog ie weer weg. En dat terwijl ik een dragon soul nodig had![]()
Nog altijd liever dat dan Nederlands vertaalde teksten die dan totaal hun lading verliezen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met als resultaat dat je alleen nog kleuterschool engels krijgt zoals je nu ook in skyrim zelf ziet, omdat anders de non-native-speakers het niet meer begrijpen.Geen referral hier.![]()
Wel ook nog die souls gebruiken voor de unlock he? (X op 360)quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens doen die souls niks voor mij. Ik kan heel veel shouts nog steeds niet gebruiken.Geen referral hier.![]()
Unlocken (r op de pc).quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens doen die souls niks voor mij. Ik kan heel veel shouts nog steeds niet gebruiken.![]()
Als je Iron en Steel Ingots zoekt, zo'n 30 stuks, dan moet je bij de blacksmith in Solitude in zijn huis gaan. Daar liggen altijd heel veel stapels en als je ze steelt merkt niemand het.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
draken op master lvl zijn fucking hard zegIk weet niet wat ik verkeerd doe dan, want ik ben er max zo'n 15 min mee bezig. Tenzij ik dood ga, dan herlaad ik 't en probeer ik opnieuw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een uur bezig geweest met 1 draak
Misschien ligt het aan hoe anders we spelen? Ik ben namelijk 'n (voornamelijk Fire) Destruction Mage en summon altijd 'n Flame Atronach die als afleiding dient terwijl ik Fireballs gooi
Hoe doen jullie 't?![]()
Moet je ze wel ff unlocken hequote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens doen die souls niks voor mij. Ik kan heel veel shouts nog steeds niet gebruiken.
Oh, en ik ben weer eens opnieuw begonnen
Imperial, 1h + shield, heavy armor
Speel je nou wel elke keer de MQ uit?quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik ben weer eens opnieuw begonnen
Imperial, 1h + shield, heavy armor'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik was volgens mij al bijna level 20 in mijn derde playthrough (in mijn twee eerdere was ik rond level 15) toen ik daar achter kwam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel ook nog die souls gebruiken voor de unlock he? (X op 360)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geen idee, liep ergens buiten soltitude ofzo.Dragonrend is een shout.
![]()
Ik gebruik destruction spells tegengesteld aan die van de draak (fire bij ice dragon etc).quote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan, want ik ben er max zo'n 15 min mee bezig. Tenzij ik dood ga, dan herlaad ik 't en probeer ik opnieuw.
Misschien ligt het aan hoe anders we spelen? Ik ben namelijk 'n (voornamelijk Fire) Destruction Mage en summon altijd 'n Flame Atronach die als afleiding dient terwijl ik Fireballs gooi
Hoe doen jullie 't?![]()
![]()
Die heb ik nog nietquote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.Dragonrend is een shout.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 00:59:12 ]![]()
Ik ben met m'n hoogste char nog maar net bij Paarthanax (ofzo) geweestquote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Speel je nou wel elke keer de MQ uit?
Een shout die de draak dwingt te landenquote:
Daar ben ik nog niet eens met 1 playthrough. Mag nu pas voor de Blades naar Solitude, waar ik nog niet eens geweest ben. Zit nu op zo'n 82 uur.quote:Op zondag 27 november 2011 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben met m'n hoogste char nog maar net bij Paarthanax (ofzo) geweest
Ik verbaas altijd erover hoe hard mijn vrienden er doorheen rushen.SPOILER: begin MQ en CompanionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 01:07:30 ]![]()
15 minuten en een onteigelijk saai gevecht, Skyrim draait om vechten tegen draken maar het is zo fokking saai, voelt gewoon als werk! Ik wist niet dat tegengestelde spells werkten. Ben allang blij dat ze niet zoals in WoW immune voor fire zijnquote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan, want ik ben er max zo'n 15 min mee bezig. Tenzij ik dood ga, dan herlaad ik 't en probeer ik opnieuw.
Hoe doen jullie 't?.
Een gedicht over Maanvis
Moet je die eigenlijk precies op de draak richten of ongeveer in de buurt?quote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een shout die de draak dwingt te landen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Met dat idee in het achterhoofd gebruik ik ook altijd frost tegen fire, en vice versaquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
15 minuten en een onteigelijk saai gevecht, Skyrim draait om vechten tegen draken maar het is zo fokking saai, voelt gewoon als werk! Ik wist niet dat tegengestelde spells werkten. Ben allang blij dat ze niet zoals in WoW immune voor fire zijn.
Nog steeds geen...quote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Maanvis het volgende:
15 minuten en een onteigelijk saai gevecht, Skyrim draait om vechten tegen draken maar het is zo fokking saai, voelt gewoon als werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....tegengekomen?
Maar doet het ook daadwerkelijk meer damage? Zou ik wel fijn vinden om te weten. Want dan stop ik nog wat extra punten in frost damagequote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met dat idee in het achterhoofd gebruik ik ook altijd frost tegen fire, en vice versa.
Een gedicht over Maanvis
Ik heb het idee dat mijn crash to desktops nu willen zeggen dat ik moet gaan slapen.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
En dan sta je daar tegen een frostdragonquote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar doet het ook daadwerkelijk meer damage? Zou ik wel fijn vinden om te weten. Want dan stop ik nog wat extra punten in frost damage.
Dit spel is zo groot... Ben gewoon al meer dan een week onderweg van high hrotgar naar riften... Zou bijna overeen kunnen komen kwam tijd met echte afstanden...![]()
Ik mag het toch niet hopen zegquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef forumnerd het volgende:
Zou skyrim ooit nog worden vertaald naar nederlands?![]()
Anyway, weet iemand hoe de "critical charge" perk uit 1-handed werkt? Ik sprint gewoon en doe dan een power attack maar er gebeurd verder weinig als ik er iemand mee raak... geen boodschap dat je een critical hebt gescoord en de damage was volgens mij ook die van een gewone power attack... moet ik een speciale knop indrukken of iets dergelijks of werkt dat perk gewoon niet?![]()
Ik krijg vanzelf een bericht met critical damage zodra ik een power-attack doe met mijn two-handed poppetje. Standaard heb je een 10% kans op een critical strike. Ik heb het nu op 20% ofzo en dan doet mijn double-handed sword double damagequote:Op zondag 27 november 2011 01:26 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik mag het toch niet hopen zeg![]()
Anyway, weet iemand hoe de "critical charge" perk uit 1-handed werkt? Ik sprint gewoon en doe dan een power attack maar er gebeurd verder weinig als ik er iemand mee raak... geen boodschap dat je een critical hebt gescoord en de damage was volgens mij ook die van een gewone power attack... moet ik een speciale knop indrukken of iets dergelijks of werkt dat perk gewoon niet?.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Kijk naar de lucht, volger.quote:Op zondag 27 november 2011 01:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Bewakers kunnen neurveus worden. Een man benadert ons met zijn wapen getrokken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 01:35:49 ]![]()
Het punt van dat perk is dat het een gegarandeerde crit zou moeten zijn als je een power attack tijdens een sprint doetquote:Op zondag 27 november 2011 01:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik krijg vanzelf een bericht met critical damage zodra ik een power-attack doe met mijn two-handed poppetje. Standaard heb je een 10% kans op een critical strike. Ik heb het nu op 20% ofzo en dan doet mijn double-handed sword double damage.
Alleen gebeurd dat dus volgens mij niet, tenzij ik zelf weer eens keihard faal en het helemaal fout doe.
![]()
Oh die perk, die heb ik ook, ik zal er eens op letten aangezien ik die strike vaak gebruikt tegen mages. Maar die zijn vaak zo slap dat ik ze met een normale klap ook kapotsla.quote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Het punt van dat perk is dat het een gegarandeerde crit zou moeten zijn als je een power attack tijdens een sprint doetAlleen gebeurd dat dus volgens mij niet, tenzij ik zelf weer eens keihard faal en het helemaal fout doe.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik zou wel graag een map met de hoofdwegen willen hebben! Ik zit nu steeds op die bordjes te kijken, maar heb soms het gevoel dat ik gigantisch omrij.quote:Op zondag 27 november 2011 01:23 schreef zatoichi het volgende:
Dit spel is zo groot... Ben gewoon al meer dan een week onderweg van high hrotgar naar riften... Zou bijna overeen kunnen komen kwam tijd met echte afstanden...
Ik heb ook gekeken hoeveel tijd 'fast travel' kost tov zelf op je paard gaan.
Van Whiterun naar Riverwood fast travel = 3 uur en 10 min
Van Whiterun naar Riverwood te paard = 45 min
Gametime dus hè
hmmm wat doet je character al die tijd!quote:Op zondag 27 november 2011 01:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een map met de hoofdwegen willen hebben! Ik zit nu steeds op die bordjes te kijken, maar heb soms het gevoel dat ik gigantisch omrij.
Gametime dus hèTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik doe fast travel en doordat het langer duurt kan je weer sneller spullen dumpen bij de merchantsquote:Op zondag 27 november 2011 01:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een map met de hoofdwegen willen hebben! Ik zit nu steeds op die bordjes te kijken, maar heb soms het gevoel dat ik gigantisch omrij.
Gametime dus hè.
Oja honningbrew/black briar west meadery zit halverwege.. dat verklaart een hoop.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 27 november 2011 02:06 schreef Maanvis het volgende:
Oja honningbrew/black briar west meadery zit halverwege.. dat verklaart een hoop.
Ik wilde snel wat verkopen in Riverwood (merchant daar heeft 10.000 gold, kan je tenminste wat kwijt) en ik zag aan de tijd dat ik nog dik 3 uur had. Toen ik aankwam waren de winkels alleen net gesloten en heb ik mijn vorige savegame geopend en ben ik te paard gegaan. Dat bleek echt enorm veel korter te zijn! Heb toen uiteraard de meadery over geslagen
Je kunt ook gaan slapen / wachten.quote:Op zondag 27 november 2011 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde snel wat verkopen in Riverwood (merchant daar heeft 10.000 gold, kan je tenminste wat kwijt) en ik zag aan de tijd dat ik nog dik 3 uur had. Toen ik aankwam waren de winkels alleen net gesloten en heb ik mijn vorige savegame geopend en ben ik te paard gegaan. Dat bleek echt enorm veel korter te zijn! Heb toen uiteraard de meadery over geslagen![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
idd, dan pak je ook de well rested bonus mee.quote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Zou die stacken met je stone? En dan vooral de Lover's Stone, die al +15% voor alle skills doet ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 02:32 schreef PirE het volgende:
[..]
idd, dan pak je ook de well rested bonus mee.
oooooooooooooooch weerwolven rusten nooit.quote:Op zondag 27 november 2011 02:32 schreef PirE het volgende:
[..]
idd, dan pak je ook de well rested bonus mee.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hebben andere mensen trouwens ook meegemaakt dat faction wanted status soms ergens anders ook meetelt?
Ik had ruzie in markath, blijkbaar omdat ik daar met m'n wapen getrokken aan kwam lopen. Dus ikke vluchten. Kijk ik om, valt ineenkeer Farkas (van de companions) mij aan! Dan is ie ook ver gelopen want hij zou eigenlijk nog in jarrvaskr moeten zijn!
Kom ik terug in Whiterun valt iedereen bij de companions mij aan.
Een gedicht over Maanvis
Maak ze allemaal af en claim Jorrvaskr voor jezelfquote:Op zondag 27 november 2011 02:46 schreef Maanvis het volgende:
Hebben andere mensen trouwens ook meegemaakt dat faction wanted status soms ergens anders ook meetelt?
Ik had ruzie in markath, blijkbaar omdat ik daar met m'n wapen getrokken aan kwam lopen. Dus ikke vluchten. Kijk ik om, valt ineenkeer Farkas (van de companions) mij aan! Dan is ie ook ver gelopen want hij zou eigenlijk nog in jarrvaskr moeten zijn!
Kom ik terug in Whiterun valt iedereen bij de companions mij aan.
Dat werkt bij mij niet meer.quote:Op zondag 27 november 2011 02:32 schreef PirE het volgende:
idd, dan pak je ook de well rested bonus mee."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Weerwolf zeker. Ik heb mezelf, zodra het kon, gelijk genezen, al roepen sommige guards nog steeds iets over fur uit mijn orenquote:.
Gelijk genezenquote:Op zondag 27 november 2011 02:57 schreef PirE het volgende:
Weerwolf zeker. Ik heb mezelf, zodra het kon, gelijk genezen, al roepen sommige guards nog steeds iets over fur uit mijn oren.
Well rested werkt alleen niet meer.
hoe genees je jezelf? Met dezelfde manier als waarop je die andere gozer geneest?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Goh, zijn jullie nog steeds bezig?Moet je een spell casten die jezelf target.quote:Op zondag 27 november 2011 03:02 schreef Maanvis het volgende:
hoe genees je jezelf? Met dezelfde manier als waarop je die andere gozer geneest?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
waat welke spell?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heet die niet gewoon Heal of Healing?quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
ik bedoelde hoe je jezelf geneest van lycantrofiequote:Op zondag 27 november 2011 03:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heet die niet gewoon Heal of Healing?
Een gedicht over Maanvis
Oh, dat.quote:Op zondag 27 november 2011 03:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde hoe je jezelf geneest van lycantrofieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 03:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh, dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, zit op mijn werk en ben wat lore aan het lezen.quote:Op zondag 27 november 2011 03:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, zijn jullie nog steeds bezig?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik zit American Football te kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 03:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, zijn jullie nog steeds bezig?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwa, ik vind het niet veel voordeel hebben, en als je geen weerwolf bent krijg je Well Rested bonus wat zorgt voor 10% snellere skill increase.quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Met well rested leer je alle skills 10% sneller voor 8 uur. Shift naar weerwolf gebruik ik nooit.quote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Nou ja, daarvoor had ik dus die cure gedaan, maar mijn rested bonus doet het niet meerquote:Op zondag 27 november 2011 03:17 schreef PirE het volgende:
Met well rested leer je alle skills 10% sneller voor 8 uur. Shift naar weerwolf gebruik ik nooit.
Eh, ja en?quote:Op zondag 27 november 2011 03:36 schreef lkb9000 het volgende:
Na flink wat uurtjes Skyrim zat ik dit topic weer even bij te lezen, en drukte ik op quicksave
Oh wacht, in Fok?
Ik had vandaag een wow-raid en lopen was een puinhoop en ik drukte op E nadat ik de auctioneer in beeld had. En met alt probeerde ik sneller te gaan, werkt niet
Damn al mijn opgespaarde soulgems opgeenchant ben ik nog maar op 81.Ben wel 3 levels omhoog gegaan.
Ik wil die dubbele enchant kunnen doen maar dan moet je 100 hebben.
Nog steeds mijn eerste char. Heb wel steeds de neiging om met een nieuwe te beginnen. Een evil mage lijkt me stoer. Maar wil eerst het spel uitspelen met mijn dwerg elf dark elf. (iedereen is groter dan mij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ulfric is maar een luie flikker. voert geen klap uit bij veldslagen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Dat lukt mij echt nooit. Ik ben net begonnen met volgens mij al mijn vijfde, serieuze character. Min of meer een kloon van een eerdere char, waar ik me om de één of andere onverklaarbare reden niet meer voor kan opladen. Terwijl ik deze nieuwe weer heel erg leuk vind om te spelen.
Maar goed, dat heb ik met alle games. Ik begin liever opnieuw dan dat ik ergens halverwege de draad weer oppak.
Komt bij dat het deze keer min of meer noodzaak was. Ik wil wel met mijn Companion verder, maar voor mijn gevoel loopt de game niet zo soepel als hij zou moeten lopen als ik die save file speel. Of het echt zo is of dat ik het me inbeeld, geen idee. Maar voordat ik met die verder ga, wacht ik toch liever even op de patch, ervan uitgaande dat die het save file-probleem van de PS3 gaat oplossen.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Herkenbaar, Rikketik! Zo heb ik van menig spel vooral het begin uitvoerig gespeeld, maar het einde nooit gezien
Even een linkje voor thuis: http://www.oxm.co.uk/static/skyrim/
Ga ik straks (of komende nacht) eens rustig lezen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Uit The 15 Most Annoying Quotes mijn #1:http://www.oxm.co.uk/3645(...)annoying-npc-quotes/quote:4. "I am sworn to carry your burdens." (Lydia)
This was funny the first time we heard her say it. Bless you, Lydia - you just sort of broke the fourth wall, alluding to the fact that you're basically a glorified pack-rat. A fine jest. But then we visited a few more Draugr crypts, accumulated a few hundred kilos of loot, and every time we passed her a lump of Ebony ingot or Dragon bone, she'd trot out the same line in precisely the same tone of weary almost-insolence. OK, Miss Passive-Aggressive. We get that being a human filing cabinet/arrow sponge has its downsides. Consider it punishment for walking in front of our fireballs."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja dat is balen met de PS3 save bug. Zal hopelijk wel opgelost worden met de aankomende patch.quote:Op zondag 27 november 2011 06:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt nooit. Ik ben net begonnen met volgens mij al mijn vijfde, serieuze character. Min of meer een kloon van een eerdere char, waar ik me om de één of andere onverklaarbare reden niet meer voor kan opladen. Terwijl ik deze nieuwe weer heel erg leuk vind om te spelen.
Maar goed, dat heb ik met alle games. Ik begin liever opnieuw dan dat ik ergens halverwege de draad weer oppak.
Komt bij dat het deze keer min of meer noodzaak was. Ik wil wel met mijn Companion verder, maar voor mijn gevoel loopt de game niet zo soepel als hij zou moeten lopen als ik die save file speel. Of het echt zo is of dat ik het me inbeeld, geen idee. Maar voordat ik met die verder ga, wacht ik toch liever even op de patch, ervan uitgaande dat die het save file-probleem van de PS3 gaat oplossen.
(net als de PC is de PS3 wat een ondergeschoven kindje heb ik het idee, de meeste aandacht gaat uit naar de xbox vanwege de verkoopcijfers.)
In Oblivion had ik achteraf spijt dat ik steeds met een nieuwe char begon. Je kan dan andere keuzes maken en 'fouten' vermijden maar het wordt dan zo berekenend. Ik heb nu wat perks verspilt waar ik niks mee doe, wat leveled items te snel bemachtigd ed. Een fout gemaakt bij een quest waardoor ik er niet alles uitgehaald heb wat erin zat enz. Maar toch ga deze afmaken.
Een grote ruige Nord met tweehandige wapens die alles met brute force oplost lijkt me ook een geweldig karakter.![]()
![]()
Haha, ja, dat ken ik ook. Een spel uitspelen is echt een hele prestatie voor mij. Het is altijd net alsof mijn aandachtsspanne nèt niet lang genoeg is om een game tot het einde uit te zitten. Het is wat dat betreft ook gewoon een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 27 november 2011 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, Rikketik! Zo heb ik van menig spel vooral het begin uitvoerig gespeeld, maar het einde nooit gezienHet stomme is dat ik nog met de X360-versie in mijn handen stond maar toch voor de PS3-versie gegaan ben omdat ik dacht dat de krachtigere hardware van de PlayStation van pas kon komen bij een relatief zware game als deze. Wat blijkt: juist de PS3-versie bevat een bug waardoor de game een (te) zware wissel trekt op juist die krachtigere hardware. Als ik de X360-versie had gehaald, had ik de ironie kunnen waarderen, maar nu...quote:Op zondag 27 november 2011 06:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat is balen met de PS3 save bug. Zal hopelijk wel opgelost worden met de aankomende patch.
(net als de PC is de PS3 wat een ondergeschoven kindje heb ik het idee, de meeste aandacht gaat uit naar de xbox vanwege de verkoopcijfers.)Wil ik ook nog eens doen. Van die Braveheart facepaint erbij op, van die fur armor (met ontblote borstkas) aan en dan een barbaar roleplayen.quote:Een grote ruige Nord met tweehandige wapens die alles met brute force oplost lijkt me ook een geweldig karakter.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Heb ik m'n überlekkere chick in Glass Armor gestoken, kom ik erachter dat het matglas is
Een gedicht over Maanvis
De mijne is deze, no contest:quote:Op zondag 27 november 2011 06:46 schreef Isabeau het volgende:
Uit The 15 Most Annoying Quotes mijn #1:
[..]
http://www.oxm.co.uk/3645(...)annoying-npc-quotes/Bijna even erg is die ouwe heks, met d'r 'Come to talk with an old lady, HMMM? Do your good deed for the day?'quote:5. "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..." (Nazeem)
Every time you patronise us, Nazeem, we make a little mark on our axe haft. And when there are 100 marks on our axe haft, we'll make a little mark on your head.
Ik zweer het je, mijn handen jeuken om dat fossiel eens helemaal KAPOT TE SLAAN. Maar ik houd me in. Ik ben Dovakhiin, ik ben beter dan dat.
Oh wacht, ik moet nog even terug om wat te kopen.
Hey Ysolde, jij hier? *knipoog* Die eenzame nachten zijn wel voorbij nu, hè, met die mammoth tu-
"Come to talk with an old lady, HMMM?"
...
...
Sla die doos toch gewoon voor haar mieter
vosss is de naam,
Ik denk dat ik maar eens wacht tot dat wijf de stad uitloopt en haar dan te grazen neem als weerwolf.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Hoeveel savegames heb je op je PS3? Want dat maakt misschien iets uit. (Ik heb drie savegames, van bijna 8 MB en geen last van haperingen.)quote:Op zondag 27 november 2011 06:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Komt bij dat het deze keer min of meer noodzaak was. Ik wil wel met mijn Companion verder, maar voor mijn gevoel loopt de game niet zo soepel als hij zou moeten lopen als ik die save file speel. Of het echt zo is of dat ik het me inbeeld, geen idee. Maar voordat ik met die verder ga, wacht ik toch liever even op de patch, ervan uitgaande dat die het save file-probleem van de PS3 gaat oplossen.![]()
ATi performance improvements & Crossfire op Skyrim:
http://tweakers.net/meukt(...)11b-performance.html![]()
Thanks for the tip, updatingquote:Op zondag 27 november 2011 11:37 schreef STING het volgende:
ATi performance improvements & Crossfire op Skyrim:
http://tweakers.net/meukt(...)11b-performance.html
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Moest meteen hieraan denken:quote:Op zondag 27 november 2011 07:16 schreef Maanvis het volgende:
Heb ik m'n überlekkere chick in Glass Armor gestoken, kom ik erachter dat het matglas is
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Hoe doe je eigenlijk (pc) zo'n assasin move uitvoeren? Als ik ga sneaken en recht achter iemand met een dagger een attack uitvoer dan slaat ie em gewoon met 1 beuk dood, ik krijg dan niet een finishing move te zien waarbij hij de keel doorhaalt..Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
powermove?quote:Op zondag 27 november 2011 12:32 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe doe je eigenlijk (pc) zo'n assasin move uitvoeren? Als ik ga sneaken en recht achter iemand met een dagger een attack uitvoer dan slaat ie em gewoon met 1 beuk dood, ik krijg dan niet een finishing move te zien waarbij hij de keel doorhaalt..![]()
Nope, dan haalt ie hard uit, en valt het slachtoffer 1.5m verder, maar geen finishing move...quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Voor mijn gevoel zijn die moves random. Ook gedurende battle, gewoon als je de finishing move maakt
Conscience do cost.![]()
![]()
![]()
![]()
iemand die torches gebruikt!
Een gedicht over Maanvis
hahaha nu herken ik 'm ook weerquote:
Een gedicht over Maanvis
Voor haar neus gaan springen dan gaat ze vanelf naar achteren.quote:
en anders gewoon fus roh dah dan is ze ook weg.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Volgens mij ben ik trouwens de enige ter wereld met deze bug, als ik in 3rd person naar mijzelf kijk, zie ik blauwe lichtjes (beetje zoals die van Draugrs) achter mijn ogen schijnen. Die verdwijnen zodra je er vanaf een bepaald standpunt naar kijkt, maar verschijnen dan weer als je net anders draait. Ongelofelijk irritant, zeker met screenshots, en heb nog geen fix kunnen vinden. Sexchange helpt niet, en opnieuw racemenu doen helpt ook niet![]()
![]()
ik ga telkens in en uit sneak en dan draai ik het vogeltjesdans muziekje op de achtergrond.
dan dansen ik en mijn companion de vogeltjesdans
Een gedicht over Maanvis
Die rewards bij sommige quests![]()
- Giant killen 100Gold
- Wegbrengen van as van dooie kerel ( 20m lopen ) 500Gold"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Volgens mij Daedric.
Maar er is een PS3 savebug dus.... ik heb er wel last van maar ik dacht dat het kwam omdat bethesda gameBest slecht eigenlijk.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
gvd 10minuten bezig geweest met een dragon te killen.
Geen potions, dus dan maar healing met magic en veel sla en wortels eten
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dat is het probleem, inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar dragon skill is 100 en deadric 90
Conscience do cost.![]()
Nu heb ik mijn tweede draak gedood, en zit nu in de kroeg van dat dorpje.
Maar er cirkelt een andere draak over de kroeg. En die gaat niet weg...maar ik heb geen zin om nu alweer met een draak te moeten vechten...zucht...zal wel moeten denk ik.![]()
Dat heb ik ook regelmatig jaquote:Op zondag 27 november 2011 14:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Draken vallen mij bijna nooit aan ze gaan alleen rondjes vliegen en brullenIs dat beest ff stoer aan het doen, denk ik van "ok, kom dan jonguh!", maar ben dat na een minuutje kijken beu en loop dan maar weg
Waarom doet mijn paard alsof hij mijn strijdmakker is
Rij ik naar een kamp vol bandieten, stap ik op ruime afstand af, sneak ik dat kamp binnen, wil ik net een bandit neerschieten, chargeert mijn paard op volle vaart dat kamp inBegint 'ie als een gek die bandits aan te vallen. Paard dood, sneak attack ruined
Hoogst irritant ja. Ben je op weg naar een quest die ja na 50 uur in je lijst te hebben gestaan toch maar eens gaat doen. Komt er weer zo'n beest je tijd verspillenquote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig jaIs dat beest ff stoer aan het doen, denk ik van "ok, kom dan jonguh!", maar ben dat na een minuutje kijken beu en loop dan maar weg
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn paard is een schijterd en moet ik altijd na een gevecht gaan zoeken omdat het weg is gegalloppeerdquote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Pinterman het volgende:
Rij ik naar een kamp vol bandieten, stap ik op ruime afstand af, sneak ik dat kamp binnen, wil ik net een bandit neerschieten, chargeert mijn paard op volle vaart dat kamp inBegint 'ie als een gek die bandits aan te vallen. Paard dood, sneak attack ruined
Valt echt nooit iets aan tenzij het hem gericht aanvalt.
Ik heb het maar opgegeven om paarden te gebruiken. Gaan telkens heroïsch dood
Lopen heeft zo zijn voordelen, vind lekker veel ingrediënten om potions van te maken
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Moet je shadowmere hebben, die is lomp sterk en kan niet doodquote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Pinterman het volgende:
#winning![]()
Ik heb nu 56 uur gespeeld en nog geen seconde op een paard gezetenquote:Op zondag 27 november 2011 15:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb het maar opgegeven om paarden te gebruiken. Gaan telkens heroïsch dood
Lopen heeft zo zijn voordelen, vind lekker veel ingrediënten om potions van te maken.
Amen.![]()
Maar Daedric is toch heavy?quote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij Daedric.
Maar er is een PS3 savebug dus.... ik heb er wel last van maar ik dacht dat het kwam omdat bethesda gameBest slecht eigenlijk.
![]()
Klopt. Maar Dragon kan zowel heavy als light zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 15:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Maar Daedric is toch heavy?![]()
Dat dacht jequote:Op zondag 27 november 2011 15:29 schreef Tware het volgende:
[..]
Moet je shadowmere hebben, die is lomp sterk en kan niet dood![]()
![]()
Heb nu Mehrunes RazorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En is het iets?quote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Er is een inventory mod uitgebracht
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=667"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nog niet geprobeerd.quote:
De screenshots zien er in ieder geval wat beter uit, je kunt nu tenminste in een keer zien wat het zwaarste item is dat je meedraagt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ben nu level 16 en het begint af en toe best moeilijk te worden... Ik speel op Expert difficulty en er zijn regelmatig vijanden die ik gewoon moet overslaan, zelfs sommige bandits maken het me moeilijk.
Het het idee dat dit komt doordat ik te snel level ivm. smithing/enchanting en allerlei andere crap. Ik denk dat ik maar geen boeken meer ga lezen ook, want krijg regelmatig een skillpoint in blocking of heavy armor ofzo erbij daardoor, wat ik dus nooit gebruik.
En qua gear is het ook niet best... Vind nog altijd overal alleen maar steel/iron shit en soms een elven of dwarven zwaardje... Maar niets spannends. Iemand tips om goede gear te krijgen rond dit level?Ik wens je een dolfijne dag![]()
Ik ga maar light armor op m'n (nieuwe) imperial warrior, wil ook weleens elven- en glass armor dragen ipv dat eeuwige iron/steel/etc
Ik kreeg zo rond level 17/18 Dwarven dus ik denk dat jij die ook binnenkort zal krijgen. Kijk trouwens wel goed naar de stats van de armors, ik kwam er na een week in Dwarven rondlopen dat plated steel gewoon stukken sterker is dan Dwarven.quote:Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef Pinterman het volgende:
Ben nu level 16 en het begint af en toe best moeilijk te worden... Ik speel op Expert difficulty en er zijn regelmatig vijanden die ik gewoon moet overslaan, zelfs sommige bandits maken het me moeilijk.
Het het idee dat dit komt doordat ik te snel level ivm. smithing/enchanting en allerlei andere crap. Ik denk dat ik maar geen boeken meer ga lezen ook, want krijg regelmatig een skillpoint in blocking of heavy armor ofzo erbij daardoor, wat ik dus nooit gebruik.
En qua gear is het ook niet best... Vind nog altijd overal alleen maar steel/iron shit en soms een elven of dwarven zwaardje... Maar niets spannends. Iemand tips om goede gear te krijgen rond dit level?
Flesje bier![]()
Ik moet nu tegen die draak bij de Western Watchtower. Maar hij lust me rauw.
Ik krijg misschien 10% van zijn leven af en dan eet hij me op, meestal gefrituurd![]()
Ik heb een frost axe en wat fire magic maar het doet hem niks
Is level 4 te laag om dit beest aan te kunnen?![]()
![]()
Wat ik je aanraad om te doen is in die toren schuilen, vuurballen op 'm gooien als hij stilhangt in de lucht/geland is en zodra hij niet meer rondvliegt (dat doet hij als er genoeg HP af is) kun je 'm met je Axe proberen aan te vallen. Heb 't zelf echter helemaal vanuit de ingang van die toren gedaan, met die anderen op de grondquote:Op zondag 27 november 2011 17:02 schreef Burrito het volgende:
Ik krijg misschien 10% van zijn leven af en dan eet hij me op, meestal gefrituurd![]()
Is level 4 te laag om dit beest aan te kunnen?![]()
![]()
Stuurde de jarl geen soldaten daar heen?quote:Op zondag 27 november 2011 17:02 schreef Burrito het volgende:
Is level 4 te laag om dit beest aan te kunnen?
Die deden t meeste voor mij![]()
![]()
Is er al iemand die deze mod heeft geinstalleerd? Ziet er wel belovend uit: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=822
Vraag me af wat een beetje nice instellingen zijn etc, ik zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk..Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:
Heb nu Mehrunes RazorIk heb nu die quest uit Dawnstar om die te gaan halen. Binnenkort maar even aan beginnen, maar ik heb serieus nog zoveel questlines liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?![]()
Ik heb hem ook al gezien, het ziet er best aardig uit allemaal, maar ik heb hem nog niet geinstalleerd.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er al iemand die deze mod heeft geinstalleerd? Ziet er wel belovend uit: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=822
Vraag me af wat een beetje nice instellingen zijn etc, ik zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk..
Vind het wel aardig dat de kleuren enzo veel realistischer lijken.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Kun je eigenlijk doorspelen nadat je de main quest hebt volbracht? Vind het nu na veertig uur wel tijd om wat te gaan afronden en aan de volgende game te beginnen, maar ik zou het daarna wel leuk vinden om weer eens terug te komen voor wat guild quests.
Zet de ja/nee anders maar in een spoiler.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef speknek het volgende:
Kun je eigenlijk doorspelen nadat je de main quest hebt volbracht? Vind het nu na veertig uur wel tijd om wat te gaan afronden en aan de volgende game te beginnen, maar ik zou het daarna wel leuk vinden om weer eens terug te komen voor wat guild quests.
Zet de ja/nee anders maar in een spoiler.![]()
![]()
Voor zover ik weet wel, maar ik ben er zelf nog lang niet.quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef speknek het volgende:
Zet de ja/nee anders maar in een spoiler.Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 18:06 schreef seto het volgende:
Ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezegd
quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef speknek het volgende:
Zet de ja/nee anders maar in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrik me dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Als ik in third person mijn wapens sheathed heb, zit de camera erg dicht op mijn character. Hoort dit? Kan iemand even vergelijken of een screenshot maken?Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Console?quote:Op zondag 27 november 2011 18:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als ik in third person mijn wapens sheathed heb, zit de camera erg dicht op mijn character. Hoort dit? Kan iemand even vergelijken of een screenshot maken?
Op PC kan je scrollen en F(?) indrukken. Of een knop die er in de buurt zit. Op console niet.![]()
Console. Toen ik het spel opstartte vond ik de camera veel te dicht op mijn character met de wapens sheathed. Eerst vond ik dat niet.quote:Op zondag 27 november 2011 18:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Console?
Op PC kan je scrollen en F(?) indrukken. Of een knop die er in de buurt zit. Op console niet.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Ik speel met controller en het is altijd hetzelfde geweest voor mij. Vind hem er ook te dicht opzitten, dus ik wacht wel tot dinsdag als het gips eraf is en ik weer muis kan gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Console. Toen ik het spel opstartte vond ik de camera veel te dicht op mijn character met de wapens sheathed. Eerst vond ik dat niet.![]()
![]()
Zou je een screenshot kunnen maken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik speel met controller en het is altijd hetzelfde geweest voor mij. Vind hem er ook te dicht opzitten, dus ik wacht wel tot dinsdag als het gips eraf is en ik weer muis kan gebruiken.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Drie crashes op vijf minuten, genoeg geweest voor vandaag![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik snap er geen bal van2 bandit hide-outs (Whiterun Overlook en Bleak Falls) en de eerste mine leeggeveegd en ik heb alweer 3400 gc.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Zou je een screenshot kunnen maken.![]()
![]()
Heb hem gisteren geprobeerd, dat ding is zo buggy dat het je spel behoorlijk verneuktquote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Er is een inventory mod uitgebracht
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=667
Idee is leuk, maar ik wacht nog wel ff tot dat hij een betere versie erop gooit...![]()
Hmm...weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn health, stamina, en magicka bars altijd kan zien? Of zie ik die echt alleen als ik iemand attack
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Okee dat heb ik dus ook. Ligt het iig niet aan mij.quote:Op zondag 27 november 2011 19:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Als je ze niet ziet zijn ze vol.quote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef DjinN het volgende:
Hmm...weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn health, stamina, en magicka bars altijd kan zien? Of zie ik die echt alleen als ik iemand attack"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die Jarl in Whiterun geeft me ook altijd de verkeerde dingen he
Draag ik light armor krijg ik heavy.
Gebruik ik 1h + shield krijg ik een 2h.
Gebruik ik een 2h, krijg ik een shield.
Zucht
Hij is in de war door al jouw playthroughs.quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Jarl in Whiterun geeft me ook altijd de verkeerde dingen he
Draag ik light armor krijg ik heavy.
Gebruik ik 1h + shield krijg ik een 2h.
Gebruik ik een 2h, krijg ik een shield.
Zucht
Als je het rechterpookje ingedrukt houdt, kun je het linkerpookje gebruiken om in en uit te zoomen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als ik in third person mijn wapens sheathed heb, zit de camera erg dicht op mijn character. Hoort dit? Kan iemand even vergelijken of een screenshot maken?Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Naaktpicca naar mn pm sturen helpt misschien. Daarnaast weet ik het niet want volgens mij zijn ze dan toch vol als die bars verdwijnenquote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef DjinN het volgende:
Hmm...weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn health, stamina, en magicka bars altijd kan zien? Of zie ik die echt alleen als ik iemand attack![]()
Ben level 8 ondertussen. Ik snap alleen iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben level 8 ondertussen. Ik snap alleen iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben level 8 ondertussen. Ik snap alleen iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je het rechterpookje ingedrukt houdt, kun je het linkerpookje gebruiken om in en uit te zoomen.!
![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:42 schreef leeell het volgende:
[..]Daar is ze dus niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
She is Keyvakiin, Pianoborn! PI-AN-OH!!quote:"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
quote:quote:I used to be this good at violin like you, then I took an arrow in the knee.![]()
![]()
Zou wel humor zijn als ik een dark elf maak en hem Indoril Nerevar noem
Kan iemand mij dit uitleggen?
Ik wil mijn wapen verbeteren bij de grind stone. Als ik dit doe wordt hij 48 damage.
Echter als ik mijn elven gloves of major smithing aantrek (dan worden improved items 17% beter) dan is hij maar 40 damage??
Hoe kan iets nou aanzienlijk slechter zijn als het 17% beter hoort te worden![]()
Wat heb je anders aan?quote:Op zondag 27 november 2011 20:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
Ik wil mijn wapen verbeteren bij de grind stone. Als ik dit doe wordt hij 48 damage.
Echter als ik mijn elven gloves of major smithing aantrek (dan worden improved items 17% beter) dan is hij maar 40 damage??
Hoe kan iets nou aanzienlijk slechter zijn als het 17% beter hoort te worden![]()
![]()
Deze vind ik beter te pruimen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nou ik ben een light armor persoon, met de bonus armor perk. Echter heb ik wel heavy gloves aan (die geven 20% one handend damage).quote:
Als ik de elven gloves of major smithing aan doe heb ik dus wel alleen maar leather aan. Heeft dat er iets mee te maken? Ben nu aan het googlen.
Edit: ik zie het al, de 20% one handed damage past zichzelf toe op mn wapens. Dus als ik die draag zie je daar dat ze meer damage doen.![]()
*edit*quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Nou ik ben een light armor persoon, met de bonus armor perk. Echter heb ik wel heavy gloves aan (die geven 20% one handend damage).
Als ik de elven gloves of major smithing aan doe heb ik dus wel alleen maar leather aan. Heeft dat er iets mee te maken? Ben nu aan het googlen
ah, opgelost dus...![]()
Maak het wapen eens met de +17% handschoenen, doe daarna je 20% one handed gloves aan, en kijk dan weer naar de damagequote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Nou ik ben een light armor persoon, met de bonus armor perk. Echter heb ik wel heavy gloves aan (die geven 20% one handend damage).
Als ik de elven gloves of major smithing aan doe heb ik dus wel alleen maar leather aan. Heeft dat er iets mee te maken? Ben nu aan het googlen.
Edit: ik zie het al, de 20% one handed damage past zichzelf toe op mn wapens. Dus als ik die draag zie je daar dat ze meer damage doen.![]()
![]()
Vandaag aan Skyrim begonnenWie zijn er nog meer een Red Guard?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
SPOILER: Dark brotherhood. Let op! Dit gaat over de laatste quest!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Zo, Lord Indoril Nerevar (voor de zoveelste keer Reborn):
Hoe werken soul gems precies.
Ik dacht dat je ze kon gebruiken en weer opvullen? Maar als ik mijn wapen recharge met grand soul gem (er zit een lesser soul in) dan kan ik hem niet meer vinden in mijn inventory![]()
Er groeit nu een enorme ijspegel uit mn been die net zo groot is als mn char zelf, maar dan horizontaal. Bug? En Maven Black-Briar moet dood.![]()
Heb ik ook wel eens, soms blijven pijlen ook een tijdje steken. Na een aantal dagen is het vaak wegquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef BWolf het volgende:
Er groeit nu een enorme ijspegel uit mn been die net zo groot is als mn char zelf, maar dan horizontaal. Bug? En Maven Black-Briar moet dood.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nee, als je een soul gem hebt gebruikt is die weg. Alleen bij een bepaalde Daedra quest kun je een oneindige soul gem verdienen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe werken soul gems precies.
Ik dacht dat je ze kon gebruiken en weer opvullen? Maar als ik mijn wapen recharge met grand soul gem (er zit een lesser soul in) dan kan ik hem niet meer vinden in mijn inventorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Ah ok. Ik hoop het ziet er niet uitquote:Op zondag 27 november 2011 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, soms blijven pijlen ook een tijdje steken. Na een aantal dagen is het vaak weg![]()
![]()
Mja, ik had net een pijl dwars door m'n hoofd, helaas verdween die vlak voorda tik op printscreen kon rammenquote:Op zondag 27 november 2011 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, soms blijven pijlen ook een tijdje steken. Na een aantal dagen is het vaak weg
Wel mooi bij een dark elf, wordt je omringd door (melee) vijanden? Dan zet je jezelf toch gewoon in de fik!Schildje ophouden en klaar!
Is het verschil tussen een Grand Soul gem en Black Soul gem trouwens groot als je items wilt gaan enchanten?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
volgens mij kreeg ik met grand 13% van iets op een item en met black 20%quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Seam het volgende:
Is het verschil tussen een Grand Soul gem en Black Soul gem trouwens groot als je items wilt gaan enchanten?
je kan hem aanklikken en dan kijken welk effect het geeft zonder te craften en anders even saven en dan craften![]()
Bij een charge-based enchantment win je alleen maar op het aantal charges volgens mij, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
volgens mij kreeg ik met grand 13% van iets op een item en met black 20%
je kan hem aanklikken en dan kijken welk effect het geeft zonder te craften en anders even saven en dan craften
Net een flinke goldmine gevonden, kwam met 50 gold ore terug, wat nu allemaal enchanted rings en shit zijn![]()
![]()
Holy shit nicequote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
volgens mij kreeg ik met grand 13% van iets op een item en met black 20%
je kan hem aanklikken en dan kijken welk effect het geeft zonder te craften en anders even saven en dan craftenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
De linkerquote:
Weer een paar noob vraagjes
1. Ik heb twee fortify one handed items. eentje van 20% en een van 25%. bij active effects staat alleen die van 25%. Ik mag er dus maar 1 tegelijk (automatisch de beste)?
2. Ik heb een elven mace of binding (flawless). Hij is dus ge-enchant en geupgrade. En boven de naam staat een soort pijl met een groene slang eromheen, wat betekend dit? Mijn andere wapen heeft het niet.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Holy shit niceDie kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het bijv. een ring en necklace is zou het moeten stapelen. (als je ze allebeide tenminste geequiped hebt).quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
Weer een paar noob vraagjes
1. Ik heb twee fortify one handed items. eentje van 20% en een van 25%. bij active effects staat alleen die van 25%. Ik mag er dus maar 1 tegelijk (automatisch de beste)?
Ring 20% + necklace 25% = 45%Elven Mace of Binding heeft een soul trap enchantment. Dat zal het wel zijn.quote:2. Ik heb een elven mace of binding (flawless). Hij is dus ge-enchant en geupgrade. En boven de naam staat een soort pijl met een groene slang eromheen, wat betekend dit? Mijn andere wapen heeft het niet.![]()
Dat kloptquote:Op zondag 27 november 2011 22:00 schreef BoerBert het volgende:
Is die groene slang niet voor een poison ofzo?ik had wat potions en poisons gebruikt voor carry weight
![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.Oh lol bedankt voor de tip, zat lange tijd te twijfelen wat ik zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er eigenlijk een verschil tussen jewelry met een ruby, of sapphire, of moonstone, of whatever dan ook erin? Of met niets erin?
M.a.w: wat moet ik aanvangen met de honderden gems en rings/amulets in mijn huis, behalve een handvol bewaren voor enchantments?
DAS MUSST DU VERKAUFEN JA!quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Pinterman het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen jewelry met een ruby, of sapphire, of moonstone, of whatever dan ook erin? Of met niets erin?
M.a.w: wat moet ik aanvangen met de honderden gems en rings/amulets in mijn huis, behalve een handvol bewaren voor enchantments?
Maar mijn grand soul gem is gevuld met een lesser soul. Kan ik die soul er niet uithalen? Want nu is het nogal verspilling....![]()
Die heb je verneukt jaquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
Maar mijn grand soul gem is gevuld met een lesser soul. Kan ik die soul er niet uithalen? Want nu is het nogal verspilling....
Mooi. Ik geef er eentje aan Lydia en de rest gaat naar de blacksmith om de hoekquote:
Die domme koe van een Lydia raakt de helft van de tijd de weg kwijt als ik een beetje doorloop
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb ik ook met Faendal, heb hem net uitgekozen om als eerste buddy ooit met me mee te gaan (naar Bleak Falls Barrow). Drama tot en met omdat 'ie niet snel is en mij dus heel gauw kwijtraaktquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die domme koe van een Lydia raakt de helft van de tijd de weg kwijt als ik een beetje doorloop
Verder vind ik het ook maar lame omdat iemand meenemen gewoon cheap is, zo kan ik het ook wel. Laat mij maar lekker alleen knokken
komt omdat je dan over bergen enzo heen rent en dat doen die AI mongolen nietquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die domme koe van een Lydia raakt de helft van de tijd de weg kwijt als ik een beetje doorloop![]()
Verdomme, net in de buurt van Markarth in zo'n dungeon op zoek gegaan naar een Word of Power.
Heb ik in 't eindgevecht ál m'n mana potions opgemaakt, krijg ik een woord dat ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken![]()
![]()
![]()
Leuk, die bandits die "No more! I yield!" zeggen, en je 5 sec later weer aanvallen
Die mage in Riften is wel okay.quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik ook met Faendal, heb hem net uitgekozen om als eerste buddy ooit met me mee te gaan (naar Bleak Falls Barrow). Drama tot en met omdat 'ie niet snel is en mij dus heel gauw kwijtraakt
Verder vind ik het ook maar lame omdat iemand meenemen gewoon cheap is, zo kan ik het ook wel. Laat mij maar lekker alleen knokken“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
No Mercy!quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, die bandits die "No more! I yield!" zeggen, en je 5 sec later weer aanvallen![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.Ik kan de normale wel gebruiken om mee te enchanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een grand soul in een grand soulgem is even sterk als een black soulgem.Geen referral hier.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Cure disease drankje opdrinken of gewoon naar een tempel gaan voor een blessing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na elk gevecht met een vampier even checken op een infection.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Oh valt weer mee dus.quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Cure disease drankje opdrinken of gewoon naar een tempel gaan voor een blessing.
En na elk gevecht met een vampier even checken op een infection.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Heb je het uberhaupt geprobeerd? Werkt prima hierquote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.![]()
![]()
De eerste keer stopte ik met vechten en dacht ik dat ik misschien een dialoog aan kon gaan, maar nee hoor. Ze vallen even later net zo hard weer aan (lees: worden aan mijn zwaard geregen).quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, die bandits die "No more! I yield!" zeggen, en je 5 sec later weer aanvallen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik ga dan altijd voor de power-attack met kans op onthoofdingquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, die bandits die "No more! I yield!" zeggen, en je 5 sec later weer aanvallen. Executie
Ik heb ook een vage bug op het moment overigens. Ik heb een stapeltje necklaces en ringen gemaakt met enchantments als fortify weight, archery, light armor, frost protection etc. Heb ze allemaal wel eens in een gevecht gebruikt en nu kwam ik erachter dat ze echt allemaal opgesomd staan bij mijn active effectsIk neem maar even voor het gemak aan dat ze niet allemaal actief zijn, maar alleen in het lijstje staan.
Ik mis wel het freezen en dat je ze dan met een powerattack in stukken slaat.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: