Wel ook nog die souls gebruiken voor de unlock he? (X op 360)quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens doen die souls niks voor mij. Ik kan heel veel shouts nog steeds niet gebruiken.
Unlocken (r op de pc).quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens doen die souls niks voor mij. Ik kan heel veel shouts nog steeds niet gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
draken op master lvl zijn fucking hard zeg
Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan, want ik ben er max zo'n 15 min mee bezig. Tenzij ik dood ga, dan herlaad ik 't en probeer ik opnieuw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een uur bezig geweest met 1 draak
Moet je ze wel ff unlocken hequote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Speel je nou wel elke keer de MQ uit?quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik ben weer eens opnieuw begonnen
Imperial, 1h + shield, heavy armor
Ik was volgens mij al bijna level 20 in mijn derde playthrough (in mijn twee eerdere was ik rond level 15) toen ik daar achter kwam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel ook nog die souls gebruiken voor de unlock he? (X op 360)
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geen idee, liep ergens buiten soltitude ofzo.
Ik gebruik destruction spells tegengesteld aan die van de draak (fire bij ice dragon etc).quote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan, want ik ben er max zo'n 15 min mee bezig. Tenzij ik dood ga, dan herlaad ik 't en probeer ik opnieuw.
Misschien ligt het aan hoe anders we spelen? Ik ben namelijk 'n (voornamelijk Fire) Destruction Mage en summon altijd 'n Flame Atronach die als afleiding dient terwijl ik Fireballs gooi
Hoe doen jullie 't?
Die heb ik nog nietquote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.Dragonrend is een shout.
Ik ben met m'n hoogste char nog maar net bij Paarthanax (ofzo) geweestquote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Speel je nou wel elke keer de MQ uit?
Een shout die de draak dwingt te landenquote:
Daar ben ik nog niet eens met 1 playthrough. Mag nu pas voor de Blades naar Solitude, waar ik nog niet eens geweest ben. Zit nu op zo'n 82 uur.quote:Op zondag 27 november 2011 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben met m'n hoogste char nog maar net bij Paarthanax (ofzo) geweest
SPOILER: begin MQ en CompanionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 01:07:30 ]
15 minuten en een onteigelijk saai gevecht, Skyrim draait om vechten tegen draken maar het is zo fokking saai, voelt gewoon als werk! Ik wist niet dat tegengestelde spells werkten. Ben allang blij dat ze niet zoals in WoW immune voor fire zijnquote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan, want ik ben er max zo'n 15 min mee bezig. Tenzij ik dood ga, dan herlaad ik 't en probeer ik opnieuw.
Misschien ligt het aan hoe anders we spelen? Ik ben namelijk 'n (voornamelijk Fire) Destruction Mage en summon altijd 'n Flame Atronach die als afleiding dient terwijl ik Fireballs gooi
Hoe doen jullie 't?
Moet je die eigenlijk precies op de draak richten of ongeveer in de buurt?quote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een shout die de draak dwingt te landen
Met dat idee in het achterhoofd gebruik ik ook altijd frost tegen fire, en vice versaquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
15 minuten en een onteigelijk saai gevecht, Skyrim draait om vechten tegen draken maar het is zo fokking saai, voelt gewoon als werk! Ik wist niet dat tegengestelde spells werkten. Ben allang blij dat ze niet zoals in WoW immune voor fire zijn.
Nog steeds geen...quote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Maanvis het volgende:
15 minuten en een onteigelijk saai gevecht, Skyrim draait om vechten tegen draken maar het is zo fokking saai, voelt gewoon als werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....tegengekomen?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Maar doet het ook daadwerkelijk meer damage? Zou ik wel fijn vinden om te weten. Want dan stop ik nog wat extra punten in frost damagequote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met dat idee in het achterhoofd gebruik ik ook altijd frost tegen fire, en vice versa
En dan sta je daar tegen een frostdragonquote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar doet het ook daadwerkelijk meer damage? Zou ik wel fijn vinden om te weten. Want dan stop ik nog wat extra punten in frost damage.
Ik mag het toch niet hopen zegquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef forumnerd het volgende:
Zou skyrim ooit nog worden vertaald naar nederlands?
Ik krijg vanzelf een bericht met critical damage zodra ik een power-attack doe met mijn two-handed poppetje. Standaard heb je een 10% kans op een critical strike. Ik heb het nu op 20% ofzo en dan doet mijn double-handed sword double damagequote:Op zondag 27 november 2011 01:26 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik mag het toch niet hopen zeg![]()
Anyway, weet iemand hoe de "critical charge" perk uit 1-handed werkt? Ik sprint gewoon en doe dan een power attack maar er gebeurd verder weinig als ik er iemand mee raak... geen boodschap dat je een critical hebt gescoord en de damage was volgens mij ook die van een gewone power attack... moet ik een speciale knop indrukken of iets dergelijks of werkt dat perk gewoon niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |