Draken bestaan sowieso niet. Onrealistische zooi.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef BWolf het volgende:
Kutdragons. Echt, dingen zijn nog irritanter als cliffracers.Daarbij, onrealistisch dat er zoveel draken zijn dat je om het uur wordt aangevallen door eentje.
Heb 'm zelf nog niet gespeeld. Wat staat er precies in je journal? Alleen: ga erheen en maak korte metten met iedereen in het kamp, of staat er dat je wat specifieks moet doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:28 schreef Knuck-les het volgende:
Zit met een vrij vervelende bug (denk ik).
Ben net begonnen met de Imperial quest line. Bij de quest The Reunification of Skyrim heb ik als objective Regain Pale. Nu ben ik bij dat kamp aangekomen terwijl er twee draken boven cirkelde die het gehele kamp uitmoordde. Geen probleem, draken afgeslacht om vervolgens te ontdekken dat er niets de doen is op de plek waar de marker staat. Ook een tijd wachten heeft geen zin.
What to do?
Ik speel als mage, zonder armor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Burrito het volgende:
Ik denk dat ik iets met Conjuring magic ga doen.
Is trouwens Magic, light armor en een sword/axe te spelen? Ik bedoel ik heb dan dus geen shield of dikke armor?
Makkelijk, als je destruction gaat. Ik speel een battlemage met een mace en fireballs. Werkt als een trein!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Burrito het volgende:
Ik denk dat ik iets met Conjuring magic ga doen.
Is trouwens Magic, light armor en een sword/axe te spelen? Ik bedoel ik heb dan dus geen shield of dikke armor?
Ik vind dingen summonen altijd wel wat hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef Orbis het volgende:
[..]
Makkelijk, als je destruction gaat. Ik speel een battlemage met een mace en fireballs. Werkt als een trein!
conjuration komt er altijd wel bij als je destruction doet, want een beest erbij is gewoon tof.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik vind dingen summonen altijd wel wat hebben
Kan vast wel een soort Destruction/Conjur combo doen
Als dat had gekund, dan was er al niks meer over geweest van alle steden, op die manier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Maanvis het volgende:
conjuration komt er altijd wel bij als je destruction doet, want een beest erbij is gewoon tof.
sowieso die flame atronach helpt altijd goed tegen draken.
Wat zijn die draken trouwens vervelende gevechten altijd, als ze recht in je gezicht blazen zie je geen flikker meer en ze zijn altijd zo langdradig, voelt net als werken terwijl ik toch lol zou moeten hebben. Sowieso is het erg ongeloofwaardig dat je eerst helgen helemaal kapot gemaakt ziet worden door alduin en dat alle daaropvolgende draken helemaal niets mollen als je ze tegen komt in een dorp. Niet eens een afgebrand dak!
Er staat enkel 'Regain the Pale'quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Draken bestaan sowieso niet. Onrealistische zooi.
[..]
Heb 'm zelf nog niet gespeeld. Wat staat er precies in je journal? Alleen: ga erheen en maak korte metten met iedereen in het kamp, of staat er dat je wat specifieks moet doen?
Je weet zeker dat iedereen dood is? Er staat niet ergens op een rare plek een vijand geclipped, cq vast in de omgeving?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Er staat enkel 'Regain the Pale'
Dit doe ik ook, ja. En het valt me op dat vijanden heel vaak op een bepaalde manier bewegen, zodat Lydia constant in mijn vuurlinie staat. Ik vraag me dus af of dat de AI is of gewoon random, maar het gebeurt mij een beetje te vaak om het toeval te noemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind het juist geniaal dat ik Lydia kan laten tanken terwijl ik pijltjes schiet
Ha dat deed me denken aan een quest van de Thieves Guild die met die grote mansionquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:28 schreef Knuck-les het volgende:
Zit met een vrij vervelende bug (denk ik).
Ben net begonnen met de Imperial quest line. Bij de quest The Reunification of Skyrim heb ik als objective Regain Pale. Nu ben ik bij dat kamp aangekomen terwijl er twee draken boven cirkelde die het gehele kamp uitmoordde. Geen probleem, draken afgeslacht om vervolgens te ontdekken dat er niets de doen is op de plek waar de marker staat. Ook een tijd wachten heeft geen zin.
What to do?
Dat klopt ook wel maar je begrijpt toch wel dat het zo ongeloofwaardig is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als dat had gekund, dan was er al niks meer over geweest van alle steden, op die manier.
Behalve markarth dan; steen brandt niet.
quote:~This mod changes the default gold coin texture to have the Awesome Smiley on it. Gold coins are now awesome.
Dit was een bekende bug. Er was dacht ik geen oplossing voor, dan alleen hopen dat ie met de patch van volgende week opgelost wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef Zolder het volgende:
Gvd, ik heb last van een hele grote bug. Ik ben net begonnen met de companions quests en Vikas achtervolgt mij door heel Skyrim en begint dan automatisch een gesprek. ik kan hem niet vermoorden en niet fast travelen of waiten.. Hoe los ik dit op?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Killjoy het volgende:
http://failblog.org/2011/(...)blog-psa-fus-ro-dah/
Eindelijk zijn dit soort filmpjes leuk
SPOILER: Welke magiër en hoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik voel me zó'n baas. Het enige jammere is die scales zo bizar veel wegen en je dan eigenlijk weer terug naar 'n huis of winkel moet om 't kwijt te kunnen.
Ik vind het vechten tegen de draken leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er overigens mensen die het verslaan van draken in skyrim leuk vinden?
Toch typisch dat het belangrijkste deel van het spel wéér niet leuk is, net als in oblivion met die portals waar saaie levels achter zaten
draken op master lvl zijn fucking hard zegquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het vechten tegen de draken leuk!Alleen vind ik het dus niet leuk als mensen in stadjes worden gedood door een draak en dan laad ik wel een save file om het nog een keer te doen zonder belangrijke slachtoffers.
Ik ben wel eens een uur bezig geweest met 1 draakquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef Friday12 het volgende:
draken op master lvl zijn fucking hard zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop ik riften uit, zie een draak vliegen, denk fuck it, ik loop door omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om zeep te helpen, boem desktop
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
Ja, met de stemmen van Hans Teeuwen, Matsoe Matsoe en Renee van der Gijpquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef forumnerd het volgende:
Zou skyrim ooit nog worden vertaald naar nederlands?
Denk het nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef forumnerd het volgende:
Zou skyrim ooit nog worden vertaald naar nederlands?
met als resultaat dat je alleen nog kleuterschool engels krijgt zoals je nu ook in skyrim zelf ziet, omdat anders de non-native-speakers het niet meer begrijpen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Prima juist, want als ze dit gaan omzetten naar Nederlands dan wordt het lastiger om de originele versie te krijgen. Uitgevers kennende geven ze je dan geen keuze meer.
Mensen die games willen spelen leren maar Engels.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja, met de stemmen van Hans Teeuwen, Matsoe Matsoe en Renee van der Gijp
Dragonrend?quote:Op zondag 27 november 2011 00:29 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind draken best kut. Hij vloog zo hoog dat ik hem niet kon raken en toen vloog ie weer weg. En dat terwijl ik een dragon soul nodig had
Nog altijd liever dat dan Nederlands vertaalde teksten die dan totaal hun lading verliezen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met als resultaat dat je alleen nog kleuterschool engels krijgt zoals je nu ook in skyrim zelf ziet, omdat anders de non-native-speakers het niet meer begrijpen.
Wel ook nog die souls gebruiken voor de unlock he? (X op 360)quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens doen die souls niks voor mij. Ik kan heel veel shouts nog steeds niet gebruiken.
Unlocken (r op de pc).quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens doen die souls niks voor mij. Ik kan heel veel shouts nog steeds niet gebruiken.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
draken op master lvl zijn fucking hard zeg
Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan, want ik ben er max zo'n 15 min mee bezig. Tenzij ik dood ga, dan herlaad ik 't en probeer ik opnieuw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een uur bezig geweest met 1 draak
Moet je ze wel ff unlocken hequote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Speel je nou wel elke keer de MQ uit?quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik ben weer eens opnieuw begonnen
Imperial, 1h + shield, heavy armor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |