In principe bevat Skyrim een groot deel van de boeken uit Morrowindquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:59 schreef wise het volgende:
Skyrim-boeken op je Kindle
![]()
is hier ook een morrowind variant op
Ohmygod ik ben zo'n nerd ik ga dit lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:59 schreef wise het volgende:
Skyrim-boeken op je Kindle
![]()
is hier ook een morrowind variant op
ik miste al arrows met enchantsquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit zou best wel eens een handige mod kunnen zijn!
Waarom snappen mensen niet hoe ze moeten renderen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit zou best wel eens een handige mod kunnen zijn!
Ik zit ook de heletijd batmanshots te makenquote:
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef BurnaBoy het volgende:
HD tex is leuk ja. alleen moet je alles in 1 keer doen. En dat is er voorlopig nog niet
of al wel ?
A Healing Spell? Are you a Priest?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:14 schreef Zolder het volgende:
By the word of the Jarl, stop right there!
Als ik een resto spell in mijn handen heb zeuren ze altijd dat ik niet met vuur mag spelenquote:
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik ben vandaag ook begonnen met spelen en ik kwam in dat dorpje Riverwood aan en ik denk, ik jat wat uit de shop. Daarna werden die eigenaren boos ik ren naar buiten en dan vallen ze me nog steeds aan. Nadat hen heb vermoord (eentje kan niet dood(die gaat zitten en na een tijdje weer verder met mij aanvallen) zoals ik opmerkte).
Dit gebeuren snap ik wel dat ze boos zijn op mijMaar is er een manier om ze weer aardig te laten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
JaIs er ook een andere manier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NVM
Thanks!
Ik zag dat hij hem automatisch had opgeslagen toen ik daar naar binnen ging![]()
Je kan ook je wapens sheathen. Dan geef je je over.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:06 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Is er ook een andere manier?
NVM
Thanks!
Ik zag dat hij hem automatisch had opgeslagen toen ik daar naar binnen ging
zou ook wel mogen hè. Maar het klotige aan skyrim is dat je de fokking dragonborn bent maar dat niemand op straat je herkentquote:
Vaak moet je dan wel eerst je wapens trekkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan ook je wapens sheathen. Dan geef je je over.
Je vind het realistischer dat als je op de verkeerde plek loopt er ineens 50 cliff racers achter je aan zitten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef BWolf het volgende:
Kutdragons. Echt, dingen zijn nog irritanter als cliffracers.Daarbij, onrealistisch dat er zoveel draken zijn dat je om het uur wordt aangevallen door eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |