Mijn lydia loopt rond met mijn vroegere set ebony armor,, een ebony shield, en de molag bal mace (Dawnbreaker als we undead tegenkomen)quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:28 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hm ik wist helemaal niet dat dat kon. Dank!
quote:
Kopen, bijvoorbeeld voor 5000 gold in whiterun (Bij de assistent van de jarl!) Tevens krijg je bij sommige factions zoals de companions een eigen kamer toegewezenquote:
Ah, okquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
[..]
Kopen, bijvoorbeeld voor 5000 gold in whiterun (Bij de assistent van de jarl!) Tevens krijg je bij sommige factions zoals de companions een eigen kamer toegewezen
Mjah, wat heet normaal... ligt er ook een beetje aan hoe snel je levelt en zulks. Maar in het begin duurt het inderdaad wel lang, ja, voordat je genoeg geld bij elkaar hebt voor een huis. De prijzen bij de stores zijn nog niet goed (vanwege je lage speech), de loot is nog niet geweldig (vanwege je lage level), en ga zo maar door. Als je eenmaal een paar levels hoger bent, gaat het een stuk sneller.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ah, okIk wist dat ik er een keer iets over gehoord had van iemand, mr geen idee meer wie of waar.. 5,000 goud is wel veel tho, dat heb k nog ff niet
Zit nu op 3,200 oid, na heel veel moeite
Is dat normaal op level 9?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef BoerBert het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog bij geen faction zit? Bindingsangst denk ik
Ik ben persoonlijk een dark brotherhood fan, geweldige quests in elke elder scrolls gamequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef BoerBert het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog bij geen faction zit? Bindingsangst denk ik
Als je aan heel veel geld wilt komen, moet jequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ah, okIk wist dat ik er een keer iets over gehoord had van iemand, mr geen idee meer wie of waar.. 5,000 goud is wel veel tho, dat heb k nog ff niet
Zit nu op 3,200 oid, na heel veel moeite
Is dat normaal op level 9?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:02 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je aan heel veel geld wilt komen, moet jeofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ofofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ofmoet je wel eerst de mats hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mats krijg je ook zonder iets te joinenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet je wel eerst de mats hebben
ja maar duurt heel lang om 5k te maken met daggers makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mats krijg je ook zonder iets te joinen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar duurt heel lang om 5k te maken met daggers maken
Ik wist niet dat er vrouwen waren die met ini files rotzooide om het beste eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook met wat tweaken met instellingen echt prachtige graphics
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:36 schreef MilaNL het volgende:
Mijn Lydia is dood gegaan bij het einde van de main quest
Kan ik ergens een nieuwe krijgen?
Dank, heb er eenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:38 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe Lydia niet. (Hoewel, op de pc is het vast mogelijk)
Nieuwe follower, makkelijk.
Zijn er genoeg in ieder geval.
Inderdaad, resurrect schijnt een command te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:38 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe Lydia niet. (Hoewel, op de pc is het vast mogelijk)
Nieuwe follower, makkelijk.
Zijn er genoeg in ieder geval.
Draai ultra. Maar eens kijken of ik de graphics wat kan verbeteren met wat gepruts in die files.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb je wel is op ultra gespeeld ziet er prima uit hoor
open console > target npc > type resurrect en voila (nee nooit gebruikt net getestquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Inderdaad, resurrect schijnt een command te zijn
je kan ook texture mods downloaden zitten hele goede bijquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Draai ultra. Maar eens kijken of ik de graphics wat kan verbeteren met wat gepruts in die files.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:56 schreef MilaNL het volgende:
Wat een reward voor het overnemen van een fort.Ja mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste fatsoenlijke thieves guild quest reward:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100g![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILER: MainquestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
SPOILER: Companions questline spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Haha!quote:Op zaterdag 26 november 2011 06:47 schreef Rikketik het volgende:
Volgens de guards stink ik naar natte hond.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 06:47 schreef Rikketik het volgende:
Volgens de guards stink ik naar natte hond.
Ik vond het niet passen voor mijn poppetje, dus ik heb mezelf genezenSPOILER: Companions questline spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waar ik in het begin nog dacht dat 5000 wel heel veel voor een huis was, zwem ik nu in het geld en geen idee waar ik dat allemaal aan uit kan geven! En nog geen dark brotherhood of thievesguild quest gedaan."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....is wel erg handig.
Whiterunguards richting mij: "I find that wolfish grin, on your face, unsettling."
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Hoor je bandits ook regelmatig over.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:07 schreef De_Directeur het volgende:
Een spreuk waarmee je ijzer in goud verandert
Fixed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoor je bandits ook regelmatig over.
Wel handig voor enchanting smithing trainen, 2 gold rings ipv 1 dagger.
Lockpicken is zo makkelijk dat je daar geen perks in hoeft te stoppen wmb. Pickpocket heb ik zelf ook helemaal geen punt in gestopt, dus kom ik mij gewoon richten op 1h, Archery, sneak en wat zooi daarnaast.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:58 schreef Pinterman het volgende:
Argh, ik kan niet kiezen welke perks ik op moet focusen. Ik ben nu level 10 en nog steeds geen echte richting gekozen
Ik wil sneaken/lockpicken/pickpocketen, maar ook dual wielden (dus: one handed) met light armor en archery en ik wil natuurlijk ook smithing/enchanting.
Hoe moet ik mijn perks hierin gaan verdelen? En door al die verschillende dingen te doen, level ik volgens mij ook erg hard...
Alles disenchanten wat je kan disenchanten, de mage stone geactiveerd hebben en veel petty soul gems hebben waarmee je dingen enchant.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef GeertJan88 het volgende:
Lydia is doooooooood![]()
Heb wel full (fine) deadric armor![]()
iemand een idee hoe je enchanting snel omhoog krijgt? Zonder console of cheats uiteraard.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Haha!
Ik heb gister de ring van Namira verdiend. Sindsdien krijg ik opmerkingen over mijn adem. "What have you been eating? Your breath smells foul!"
omnomnom
quote:Op zaterdag 26 november 2011 06:47 schreef Rikketik het volgende:
Volgens de guards stink ik naar natte hond.
SPOILER: Companions questline spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is die well rested bonus eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, voor de well rested bonus hoef je de cure voor lycantrophy niet te doen: werkt ook na genezing niet meer
Met gevulde Soul Stones.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe kan ik lege enchanted weapons weer 'vullen'? Zelf schijn ik het niet te kunnen doen (wtf?) en ik kan ook nergens enchanters vinden die het voor me willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |