Da's normaal voor iemand die voor het eerst een Elder Scrolls-spel speelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef RichardHammond het volgende:
Snap weinig van dit spel, mooie vergezichten, kut graphics, maar ik ben er te achterlijk voor.
eens, toen werd je handje niet vastgehoudenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's normaal voor iemand die voor het eerst een Elder Scrolls-spel speelt.
Jij hebt het nog makkelijk, ik begon met Morrowind: "You're on your own now, good luck!"
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"You're on your own now, good luck!"
Helemaal toen, zonder journal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, toen werd je handje niet vastgehouden
Met die ene gast van de Blades toen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, toen werd je handje niet vastgehouden
iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Met die ene gast van de Blades toen.
Blades: "Fijn dat je er bent, kerel, maar je moet sterker worden. Ga wat van de wereld zien en kom dan terug."
Ik: "Eh... hoe sterk moet ik zijn en hoeveel moet ik van de wereld zien?"
Blades: "Zeg ik niet. En nu oprotten."
ja want goede games focussen zich op graphics en niet gameplayquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef RichardHammond het volgende:
De kut kwaliteit van de graphics is wel klachtwaardig. Ga Skyrim zo maar weer eens opstarten en kijken of ik iets verder kom.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Met die ene gast van de Blades toen.
Blades: "Fijn dat je er bent, kerel, maar je moet sterker worden. Ga wat van de wereld zien en kom dan terug."
Ik: "Eh... hoe sterk moet ik zijn en hoeveel moet ik van de wereld zien?"
Blades: "Zeg ik niet. En nu oprotten."
M'n eerste death in Morrowind: Cliffracer + Rat. Sta je daar als mage zonder mana en een 2h axe in je klauwenquote:
Beiden, graphics in dit spel zijn echt dramatisch en ze hebben er drie jaar aan lopen ontwikkelen. Doet AC bijvoorbeeld een stukje beter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja want goede games focussen zich op graphics en niet gameplay
Ik heb hetzelfde probleem. Heb zelfs die übermooie mace van dequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand weet waar ik een goede zwaard kan vinden?
Heb nu die (evil)mace 42 dmg, Dawnbreaker 38dmg, en die zombieblade 32dmg!
Ik wil betere zwaardengeen mace
Ik ben dual trouwens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik gebruik m nietMaar ik wil m ook niet wegdoen aan een vendor want ik ben Hollander.
heb je wel is op ultra gespeeld ziet er prima uit hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Beiden, graphics in dit spel zijn echt dramatisch en ze hebben er drie jaar aan lopen ontwikkelen. Doet AC bijvoorbeeld een stukje beter.
Ik gebruik op mijn conjurer Mehrunes Razor (artifact van Dagon, uit oblivion) en the Blade of Woe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand weet waar ik een goede zwaard kan vinden?
Heb nu die (evil)mace 42 dmg, Dawnbreaker 38dmg, en die zombieblade 32dmg!
Ik wil betere zwaardengeen mace
Ik ben dual trouwens..
Ik heb ook met wat tweaken met instellingen echt prachtige graphicsquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Friday12 het volgende:
heb je wel is op ultra gespeeld ziet er prima uit hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Heb zelfs die übermooie mace van dePak een follower zoals lydia, en geef hem/haar die uber maceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik gebruik m nietMaar ik wil m ook niet wegdoen aan een vendor want ik ben Hollander.
![]()
Zulke quests vind ik juist prachtig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Chelseasmile het volgende:
Het einde van de mainquest was echt fantastisch![]()
Voelt wel een beetje suf om nu de kat van de buurvrouw te gaan zoeken na zo'n reeks epische gevechten uit de mainquest
Hm ik wist helemaal niet dat dat kon. Dank!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
Pak een follower zoals lydia, en geef hem/haar die uber mace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |