Kan ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan mijn self enchanted items geen naam geven, kan wel de 'oude' naam weghalen maar daarna kan ik niks nieuws intikken
Jup, zelfde. Hoort toch gewoon?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Bij mij gooit hij de namen er ALLCAPS uit dat is wel jammer
name als SWORD OF MAXIMUM FLUFFINESS staat er dan ipv kleine letters
Eerst kon het wel. Ik heb op mijn Iron Banded Bracers zo'n fortify carry-weight +15 enchantment gedaan en ze Pocketed Bracers genoemd. Nu gaat het bij mij ook niet meer.quote:
Die companions quest?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef maniack28 het volgende:
Potverdrie.. die met die heksen is keihard man. Ik ben level 15, maar ik word zo hard gepwnd! Eerst maar eens een decent armor gaan maken en enchanten etc.
In het menu staat het al caps maar als je craft dan word het zoals je de naam er aan gaf voor je op enter drukte.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Bij mij gooit hij de namen er ALLCAPS uit dat is wel jammer
name als SWORD OF MAXIMUM FLUFFINESS staat er dan ipv kleine letters
Aan m'n skill zou het kunnen liggen (ergens midden 40), maar ik heb massa's black soulgems (grand) en Grand soulgems (grand); hoger dan 15 wordt ie niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, je hebt de enchantment 'carry weight' geleerd en hoe sterk dat wordt is afhankelijk van je skill, je perks en de soul gem
Ik kon aanvankelijk de naam ook niet veranderen van enchanted spullen, maar nu ineens wel weer
Ach joh, leuke decoratie voor je huisjequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Luchtkoker het volgende:
Wtf.Kom net m'n huis binnen in Whiterun, Lydia (of hoe heet die bitch) begint met straight aan te vallen. Ik trek m'n wapens, sheath, ze blijft me aanvallen.
Tja, dan vraag je erom, bitch. Haar hoofd is nu gescheiden van haar romp.
Tijd om te verhuizen.
Je hebt de enchantment perks nodig wil je er echt iets aan hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Aan m'n skill zou het kunnen liggen (ergens midden 40), maar ik heb massa's black soulgems (grand) en Grand soulgems (grand); hoger dan 15 wordt ie niet.
Ik begin nu ook een beetje zenuwachtig te worden van haar. Ze zit de hele tijd maar op een stoel in mijn slaapkamer, gewoon toe te kijken hoe ik slaap en zo. Alsof dat nog niet creepy genoeg is, slaapt ze zelf nooit en ik ben ook benieuwd hoe dat verder zal gaan als ik eenmaal getrouwd ben... kun je in dit spel ook lesbische triootjes hebben? Dan zou ik er op zich nog wel vrede mee kunnen hebben namelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Luchtkoker het volgende:
Wtf.Kom net m'n huis binnen in Whiterun, Lydia (of hoe heet die bitch) begint met straight aan te vallen. Ik trek m'n wapens, sheath, ze blijft me aanvallen.
Tja, dan vraag je erom, bitch. Haar hoofd is nu gescheiden van haar romp.
Tijd om te verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef damirovic het volgende:
Is dit een aanrader als je genoten hebt van fallout 3?Koop dan eerst Oblivion, zou ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Unarmed is geen skill meer, helaasquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef Necrodeath het volgende:
Ik weet al wat mijn volgende character gaat worden (zodra ik klaar ben met mijn Argonian).
Female Khajit, Enchanting, Heavy Armor en Smithing. Unarmed combat
Nee zeker niet, die graphics schrikken hem meteen af...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Koop dan eerst Oblivion, zou ik zeggen.
Mja helaas inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Unarmed is geen skill meer, helaas
Maar doe je nog wel claw dmg als je echte gloves aanhebt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mja helaas inderdaad.
Maar met de perk in Heavy Armor, de extra unarmed damage enchant en de unarmed bonus van Khajit moet het volgens mij nog steeds mogelijk zijn
Mja, ik had eerst die wolf armor van de companions, daarna dwarven boots geloot en aangetrokken, man wat een klompenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:52 schreef Rikketik het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon met Skyrim beginnen. Ziet er beter uit én speelt lekkerder dan Oblivion.
Zo, en ik heb eindelijk een complete set Orcish armor bij elkaar gespaard. Ziet er een stuk beter uit dan dat logge Dwarven spul.
Da's normaal voor iemand die voor het eerst een Elder Scrolls-spel speelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef RichardHammond het volgende:
Snap weinig van dit spel, mooie vergezichten, kut graphics, maar ik ben er te achterlijk voor.
eens, toen werd je handje niet vastgehoudenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's normaal voor iemand die voor het eerst een Elder Scrolls-spel speelt.
Jij hebt het nog makkelijk, ik begon met Morrowind: "You're on your own now, good luck!"
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"You're on your own now, good luck!"
Helemaal toen, zonder journal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, toen werd je handje niet vastgehouden
Met die ene gast van de Blades toen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, toen werd je handje niet vastgehouden
iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Met die ene gast van de Blades toen.
Blades: "Fijn dat je er bent, kerel, maar je moet sterker worden. Ga wat van de wereld zien en kom dan terug."
Ik: "Eh... hoe sterk moet ik zijn en hoeveel moet ik van de wereld zien?"
Blades: "Zeg ik niet. En nu oprotten."
ja want goede games focussen zich op graphics en niet gameplayquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef RichardHammond het volgende:
De kut kwaliteit van de graphics is wel klachtwaardig. Ga Skyrim zo maar weer eens opstarten en kijken of ik iets verder kom.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Met die ene gast van de Blades toen.
Blades: "Fijn dat je er bent, kerel, maar je moet sterker worden. Ga wat van de wereld zien en kom dan terug."
Ik: "Eh... hoe sterk moet ik zijn en hoeveel moet ik van de wereld zien?"
Blades: "Zeg ik niet. En nu oprotten."
M'n eerste death in Morrowind: Cliffracer + Rat. Sta je daar als mage zonder mana en een 2h axe in je klauwenquote:
Beiden, graphics in dit spel zijn echt dramatisch en ze hebben er drie jaar aan lopen ontwikkelen. Doet AC bijvoorbeeld een stukje beter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja want goede games focussen zich op graphics en niet gameplay
Ik heb hetzelfde probleem. Heb zelfs die übermooie mace van dequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand weet waar ik een goede zwaard kan vinden?
Heb nu die (evil)mace 42 dmg, Dawnbreaker 38dmg, en die zombieblade 32dmg!
Ik wil betere zwaardengeen mace
Ik ben dual trouwens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik gebruik m nietMaar ik wil m ook niet wegdoen aan een vendor want ik ben Hollander.
heb je wel is op ultra gespeeld ziet er prima uit hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Beiden, graphics in dit spel zijn echt dramatisch en ze hebben er drie jaar aan lopen ontwikkelen. Doet AC bijvoorbeeld een stukje beter.
Ik gebruik op mijn conjurer Mehrunes Razor (artifact van Dagon, uit oblivion) en the Blade of Woe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand weet waar ik een goede zwaard kan vinden?
Heb nu die (evil)mace 42 dmg, Dawnbreaker 38dmg, en die zombieblade 32dmg!
Ik wil betere zwaardengeen mace
Ik ben dual trouwens..
Ik heb ook met wat tweaken met instellingen echt prachtige graphicsquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Friday12 het volgende:
heb je wel is op ultra gespeeld ziet er prima uit hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Heb zelfs die übermooie mace van dePak een follower zoals lydia, en geef hem/haar die uber maceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik gebruik m nietMaar ik wil m ook niet wegdoen aan een vendor want ik ben Hollander.
![]()
Zulke quests vind ik juist prachtig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Chelseasmile het volgende:
Het einde van de mainquest was echt fantastisch![]()
Voelt wel een beetje suf om nu de kat van de buurvrouw te gaan zoeken na zo'n reeks epische gevechten uit de mainquest
Hm ik wist helemaal niet dat dat kon. Dank!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
Pak een follower zoals lydia, en geef hem/haar die uber mace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |