Niet meer, gewoon op master spelen, klaar. Echt mooi de juiste positie kiezen om een pijl af te schieten en dan vervolgens te hiden. Voelt gewoon beter zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:55 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie bindingsangst of zo?
Zit nog steeds in dezelfde playthrough.
Die sitequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Toen ik die statistieken zag dacht ik ook meteen dat dit niet serieus kan zijn.
"Would you now try gay sex after playing Skyrim?"
99%: yes
1%: no
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Holy shit, heb ik ff epische muziek ontdekt
Kuiken die hap en aanzetten tijdens Skyrim
Ik heb het thuis eindelijk kunnen bekijken, thx voor deze posts!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:12 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Two Steps from Hell![]()
Immediate Music![]()
Audiomachine![]()
Epic Score![]()
Allemaal van dat soort muziek
Die site is inderdaad satirisch maar het valt bijna niet op omdat echte gristenfundamentalistische sites bijna hetzelfde zijn qua inhoud.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Spies het volgende:
http://christwire.org/201(...)rotic-sex-maneuvers/
Was deze al langs gekomen?
Het is verslavendquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Spel toch gekocht en nu aan het installeren, is kijken of het inderdaad verslavend is
Hoe?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Shoop, eindelijk glass arrows maken.
Een mod vermoed ikquote:
Er is een mod dat je zelf arrows kan craften. Moet ik ook maar eens installeren.quote:
Je had toch wel ergens onderweg gesaved?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef dan13lv het volgende:
zucht die 7000 treden, bijna boven frost troll -.-
ja op de brug onderaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had toch wel ergens onderweg gesaved?
Had ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef dan13lv het volgende:
zucht die 7000 treden, bijna boven frost troll -.-
ik had trouwens eerst met archery dat ik gewoon klikte richting de vijandquote:
Dragons!?quote:
Omg noobquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef dan13lv het volgende:
[..]
ik had trouwens eerst met archery dat ik gewoon klikte richting de vijanddus al die pijlen vallen op de grond, kwam er later pas achter dat je de muisknop in moet drukken
![]()
Ja, ik emulate mijn controller zodat windows denkt dat het een xbox controller is, en dan in skyrim gewoon dat aanvinken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef dan13lv het volgende:
[..]
ik had trouwens eerst met archery dat ik gewoon klikte richting de vijanddus al die pijlen vallen op de grond, kwam er later pas achter dat je de muisknop in moet drukken
![]()
kan je skyrim ook spelen op pc met een ps3 controller ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |