abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104879423
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb het maar opgegeven om paarden te gebruiken. Gaan telkens heroïsch dood :')
Lopen heeft zo zijn voordelen, vind lekker veel ingrediënten om potions van te maken :)
Ik heb nu 56 uur gespeeld en nog geen seconde op een paard gezeten :').
Amen.
pi_104879477
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij Daedric.

Maar er is een PS3 savebug dus.... ik heb er wel last van maar ik dacht dat het kwam omdat bethesda game :') Best slecht eigenlijk.
Maar Daedric is toch heavy?
pi_104880255
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2011 15:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Maar Daedric is toch heavy?
Klopt. Maar Dragon kan zowel heavy als light zijn.
pi_104881016
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:29 schreef Tware het volgende:

[..]

Moet je shadowmere hebben, die is lomp sterk en kan niet dood :P
Dat dacht je :')
pi_104881057
Heb nu Mehrunes Razor :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104881472
Er is een inventory mod uitgebracht *O*
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=667
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_104881695
quote:
En is het iets?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_104881869
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En is het iets?
Nog niet geprobeerd.
De screenshots zien er in ieder geval wat beter uit, je kunt nu tenminste in een keer zien wat het zwaarste item is dat je meedraagt.
  zondag 27 november 2011 @ 16:34:15 #209
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_104881955
Ben nu level 16 en het begint af en toe best moeilijk te worden... Ik speel op Expert difficulty en er zijn regelmatig vijanden die ik gewoon moet overslaan, zelfs sommige bandits maken het me moeilijk.

Het het idee dat dit komt doordat ik te snel level ivm. smithing/enchanting en allerlei andere crap. Ik denk dat ik maar geen boeken meer ga lezen ook, want krijg regelmatig een skillpoint in blocking of heavy armor ofzo erbij daardoor, wat ik dus nooit gebruik.

En qua gear is het ook niet best... Vind nog altijd overal alleen maar steel/iron shit en soms een elven of dwarven zwaardje... Maar niets spannends. Iemand tips om goede gear te krijgen rond dit level?
Ik wens je een dolfijne dag
  Moderator / Redactie FP zondag 27 november 2011 @ 16:38:05 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_104882135
Ik ga maar light armor op m'n (nieuwe) imperial warrior, wil ook weleens elven- en glass armor dragen ipv dat eeuwige iron/steel/etc :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_104883069
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef Pinterman het volgende:
Ben nu level 16 en het begint af en toe best moeilijk te worden... Ik speel op Expert difficulty en er zijn regelmatig vijanden die ik gewoon moet overslaan, zelfs sommige bandits maken het me moeilijk.

Het het idee dat dit komt doordat ik te snel level ivm. smithing/enchanting en allerlei andere crap. Ik denk dat ik maar geen boeken meer ga lezen ook, want krijg regelmatig een skillpoint in blocking of heavy armor ofzo erbij daardoor, wat ik dus nooit gebruik.

En qua gear is het ook niet best... Vind nog altijd overal alleen maar steel/iron shit en soms een elven of dwarven zwaardje... Maar niets spannends. Iemand tips om goede gear te krijgen rond dit level?
Ik kreeg zo rond level 17/18 Dwarven dus ik denk dat jij die ook binnenkort zal krijgen. Kijk trouwens wel goed naar de stats van de armors, ik kwam er na een week in Dwarven rondlopen dat plated steel gewoon stukken sterker is dan Dwarven. :')
Flesje bier
  zondag 27 november 2011 @ 17:02:13 #212
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_104883347
Ik moet nu tegen die draak bij de Western Watchtower. Maar hij lust me rauw.
Ik krijg misschien 10% van zijn leven af en dan eet hij me op, meestal gefrituurd :')
Ik heb een frost axe en wat fire magic maar het doet hem niks :(
Is level 4 te laag om dit beest aan te kunnen? :P
pi_104883427
quote:
9s.gif Op zondag 27 november 2011 17:02 schreef Burrito het volgende:
Ik krijg misschien 10% van zijn leven af en dan eet hij me op, meestal gefrituurd :')
Wat ik je aanraad om te doen is in die toren schuilen, vuurballen op 'm gooien als hij stilhangt in de lucht/geland is en zodra hij niet meer rondvliegt (dat doet hij als er genoeg HP af is) kun je 'm met je Axe proberen aan te vallen. Heb 't zelf echter helemaal vanuit de ingang van die toren gedaan, met die anderen op de grond ;)
  zondag 27 november 2011 @ 17:14:02 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_104883969
quote:
9s.gif Op zondag 27 november 2011 17:02 schreef Burrito het volgende:
Stuurde de jarl geen soldaten daar heen?
Die deden t meeste voor mij :@
  zondag 27 november 2011 @ 17:18:25 #215
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_104884194
Gelukt ^O^
pi_104885423
Is er al iemand die deze mod heeft geinstalleerd? Ziet er wel belovend uit: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=822

Vraag me af wat een beetje nice instellingen zijn etc, ik zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk..
Of toch du vader?
pi_104885977
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:
Heb nu Mehrunes Razor :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu die quest uit Dawnstar om die te gaan halen. Binnenkort maar even aan beginnen, maar ik heb serieus nog zoveel questlines liggen :')
Of toch du vader?
pi_104885991
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er al iemand die deze mod heeft geinstalleerd? Ziet er wel belovend uit: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=822

Vraag me af wat een beetje nice instellingen zijn etc, ik zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk..
Ik heb hem ook al gezien, het ziet er best aardig uit allemaal, maar ik heb hem nog niet geinstalleerd.
Vind het wel aardig dat de kleuren enzo veel realistischer lijken.
  zondag 27 november 2011 @ 18:04:44 #219
8369 speknek
Another day another slay
pi_104886419
Kun je eigenlijk doorspelen nadat je de main quest hebt volbracht? Vind het nu na veertig uur wel tijd om wat te gaan afronden en aan de volgende game te beginnen, maar ik zou het daarna wel leuk vinden om weer eens terug te komen voor wat guild quests.

Zet de ja/nee anders maar in een spoiler.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 27 november 2011 @ 18:06:26 #220
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104886515
SPOILER
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_104886739
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef speknek het volgende:
Kun je eigenlijk doorspelen nadat je de main quest hebt volbracht? Vind het nu na veertig uur wel tijd om wat te gaan afronden en aan de volgende game te beginnen, maar ik zou het daarna wel leuk vinden om weer eens terug te komen voor wat guild quests.

Google :')
pi_104886767
quote:

Voor zover ik weet wel, maar ik ben er zelf nog lang niet.
Of toch du vader?
  Moderator / Redactie FP zondag 27 november 2011 @ 18:15:32 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_104886846
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:06 schreef seto het volgende:
SPOILER
Ik had
SPOILER
gezegd :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_104887826
quote:

SPOILER
pi_104887991
Looking to protect yourself... Or deal some damage?
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')