hahaha nu herken ik 'm ook weerquote:
Voor haar neus gaan springen dan gaat ze vanelf naar achteren.quote:
Dat is het probleem, inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 14:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar dragon skill is 100 en deadric 90
Dat heb ik ook regelmatig jaquote:Op zondag 27 november 2011 14:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Draken vallen mij bijna nooit aan ze gaan alleen rondjes vliegen en brullen
Hoogst irritant ja. Ben je op weg naar een quest die ja na 50 uur in je lijst te hebben gestaan toch maar eens gaat doen. Komt er weer zo'n beest je tijd verspillenquote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig jaIs dat beest ff stoer aan het doen, denk ik van "ok, kom dan jonguh!", maar ben dat na een minuutje kijken beu en loop dan maar weg
Mijn paard is een schijterd en moet ik altijd na een gevecht gaan zoeken omdat het weg is gegalloppeerdquote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Pinterman het volgende:
Waarom doet mijn paard alsof hij mijn strijdmakker is
Rij ik naar een kamp vol bandieten, stap ik op ruime afstand af, sneak ik dat kamp binnen, wil ik net een bandit neerschieten, chargeert mijn paard op volle vaart dat kamp inBegint 'ie als een gek die bandits aan te vallen. Paard dood, sneak attack ruined
Moet je shadowmere hebben, die is lomp sterk en kan niet doodquote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Pinterman het volgende:
Waarom doet mijn paard alsof hij mijn strijdmakker is
Rij ik naar een kamp vol bandieten, stap ik op ruime afstand af, sneak ik dat kamp binnen, wil ik net een bandit neerschieten, chargeert mijn paard op volle vaart dat kamp inBegint 'ie als een gek die bandits aan te vallen. Paard dood, sneak attack ruined
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |