SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Console?quote:Op zondag 27 november 2011 18:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als ik in third person mijn wapens sheathed heb, zit de camera erg dicht op mijn character. Hoort dit? Kan iemand even vergelijken of een screenshot maken?
Console. Toen ik het spel opstartte vond ik de camera veel te dicht op mijn character met de wapens sheathed. Eerst vond ik dat niet.quote:Op zondag 27 november 2011 18:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Console?
Op PC kan je scrollen en F(?) indrukken. Of een knop die er in de buurt zit. Op console niet.
Ik speel met controller en het is altijd hetzelfde geweest voor mij. Vind hem er ook te dicht opzitten, dus ik wacht wel tot dinsdag als het gips eraf is en ik weer muis kan gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Console. Toen ik het spel opstartte vond ik de camera veel te dicht op mijn character met de wapens sheathed. Eerst vond ik dat niet.
Zou je een screenshot kunnen maken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik speel met controller en het is altijd hetzelfde geweest voor mij. Vind hem er ook te dicht opzitten, dus ik wacht wel tot dinsdag als het gips eraf is en ik weer muis kan gebruiken.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Zou je een screenshot kunnen maken.
Heb hem gisteren geprobeerd, dat ding is zo buggy dat het je spel behoorlijk verneuktquote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Er is een inventory mod uitgebracht
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=667
Okee dat heb ik dus ook. Ligt het iig niet aan mij.quote:Op zondag 27 november 2011 19:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je ze niet ziet zijn ze vol.quote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef DjinN het volgende:
Hmm...weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn health, stamina, en magicka bars altijd kan zien? Of zie ik die echt alleen als ik iemand attack
Hij is in de war door al jouw playthroughs.quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Jarl in Whiterun geeft me ook altijd de verkeerde dingen he
Draag ik light armor krijg ik heavy.
Gebruik ik 1h + shield krijg ik een 2h.
Gebruik ik een 2h, krijg ik een shield.
Zucht
Als je het rechterpookje ingedrukt houdt, kun je het linkerpookje gebruiken om in en uit te zoomen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Als ik in third person mijn wapens sheathed heb, zit de camera erg dicht op mijn character. Hoort dit? Kan iemand even vergelijken of een screenshot maken?
Naaktpicca naar mn pm sturen helpt misschien. Daarnaast weet ik het niet want volgens mij zijn ze dan toch vol als die bars verdwijnenquote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef DjinN het volgende:
Hmm...weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn health, stamina, en magicka bars altijd kan zien? Of zie ik die echt alleen als ik iemand attack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben level 8 ondertussen. Ik snap alleen iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben level 8 ondertussen. Ik snap alleen iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je het rechterpookje ingedrukt houdt, kun je het linkerpookje gebruiken om in en uit te zoomen.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:42 schreef leeell het volgende:
[..]Daar is ze dus niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
She is Keyvakiin, Pianoborn! PI-AN-OH!!quote:
quote:
quote:I used to be this good at violin like you, then I took an arrow in the knee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |