Wat heb je anders aan?quote:Op zondag 27 november 2011 20:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
Ik wil mijn wapen verbeteren bij de grind stone. Als ik dit doe wordt hij 48 damage.
Echter als ik mijn elven gloves of major smithing aantrek (dan worden improved items 17% beter) dan is hij maar 40 damage??
Hoe kan iets nou aanzienlijk slechter zijn als het 17% beter hoort te worden
Nou ik ben een light armor persoon, met de bonus armor perk. Echter heb ik wel heavy gloves aan (die geven 20% one handend damage).quote:
*edit*quote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Nou ik ben een light armor persoon, met de bonus armor perk. Echter heb ik wel heavy gloves aan (die geven 20% one handend damage).
Als ik de elven gloves of major smithing aan doe heb ik dus wel alleen maar leather aan. Heeft dat er iets mee te maken? Ben nu aan het googlen
Maak het wapen eens met de +17% handschoenen, doe daarna je 20% one handed gloves aan, en kijk dan weer naar de damagequote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Nou ik ben een light armor persoon, met de bonus armor perk. Echter heb ik wel heavy gloves aan (die geven 20% one handend damage).
Als ik de elven gloves of major smithing aan doe heb ik dus wel alleen maar leather aan. Heeft dat er iets mee te maken? Ben nu aan het googlen.
Edit: ik zie het al, de 20% one handed damage past zichzelf toe op mn wapens. Dus als ik die draag zie je daar dat ze meer damage doen.
SPOILER: Dark brotherhood. Let op! Dit gaat over de laatste quest!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Heb ik ook wel eens, soms blijven pijlen ook een tijdje steken. Na een aantal dagen is het vaak wegquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef BWolf het volgende:
Er groeit nu een enorme ijspegel uit mn been die net zo groot is als mn char zelf, maar dan horizontaal. Bug? En Maven Black-Briar moet dood.
Nee, als je een soul gem hebt gebruikt is die weg. Alleen bij een bepaalde Daedra quest kun je een oneindige soul gem verdienen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe werken soul gems precies.
Ik dacht dat je ze kon gebruiken en weer opvullen? Maar als ik mijn wapen recharge met grand soul gem (er zit een lesser soul in) dan kan ik hem niet meer vinden in mijn inventory
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ah ok. Ik hoop het ziet er niet uitquote:Op zondag 27 november 2011 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, soms blijven pijlen ook een tijdje steken. Na een aantal dagen is het vaak weg
Mja, ik had net een pijl dwars door m'n hoofd, helaas verdween die vlak voorda tik op printscreen kon rammenquote:Op zondag 27 november 2011 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, soms blijven pijlen ook een tijdje steken. Na een aantal dagen is het vaak weg
volgens mij kreeg ik met grand 13% van iets op een item en met black 20%quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Seam het volgende:
Is het verschil tussen een Grand Soul gem en Black Soul gem trouwens groot als je items wilt gaan enchanten?
Bij een charge-based enchantment win je alleen maar op het aantal charges volgens mij, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
volgens mij kreeg ik met grand 13% van iets op een item en met black 20%
je kan hem aanklikken en dan kijken welk effect het geeft zonder te craften en anders even saven en dan craften
Holy shit nicequote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
volgens mij kreeg ik met grand 13% van iets op een item en met black 20%
je kan hem aanklikken en dan kijken welk effect het geeft zonder te craften en anders even saven en dan craften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
De linkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |