Met well rested leer je alle skills 10% sneller voor 8 uur. Shift naar weerwolf gebruik ik nooit.quote:
Nou ja, daarvoor had ik dus die cure gedaan, maar mijn rested bonus doet het niet meerquote:Op zondag 27 november 2011 03:17 schreef PirE het volgende:
Met well rested leer je alle skills 10% sneller voor 8 uur. Shift naar weerwolf gebruik ik nooit.
Eh, ja en?quote:Op zondag 27 november 2011 03:36 schreef lkb9000 het volgende:
Na flink wat uurtjes Skyrim zat ik dit topic weer even bij te lezen, en drukte ik op quicksave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
http://www.oxm.co.uk/3645(...)annoying-npc-quotes/quote:4. "I am sworn to carry your burdens." (Lydia)
This was funny the first time we heard her say it. Bless you, Lydia - you just sort of broke the fourth wall, alluding to the fact that you're basically a glorified pack-rat. A fine jest. But then we visited a few more Draugr crypts, accumulated a few hundred kilos of loot, and every time we passed her a lump of Ebony ingot or Dragon bone, she'd trot out the same line in precisely the same tone of weary almost-insolence. OK, Miss Passive-Aggressive. We get that being a human filing cabinet/arrow sponge has its downsides. Consider it punishment for walking in front of our fireballs.
Ja dat is balen met de PS3 save bug. Zal hopelijk wel opgelost worden met de aankomende patch.quote:Op zondag 27 november 2011 06:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt nooit. Ik ben net begonnen met volgens mij al mijn vijfde, serieuze character. Min of meer een kloon van een eerdere char, waar ik me om de één of andere onverklaarbare reden niet meer voor kan opladen. Terwijl ik deze nieuwe weer heel erg leuk vind om te spelen.
Maar goed, dat heb ik met alle games. Ik begin liever opnieuw dan dat ik ergens halverwege de draad weer oppak.
Komt bij dat het deze keer min of meer noodzaak was. Ik wil wel met mijn Companion verder, maar voor mijn gevoel loopt de game niet zo soepel als hij zou moeten lopen als ik die save file speel. Of het echt zo is of dat ik het me inbeeld, geen idee. Maar voordat ik met die verder ga, wacht ik toch liever even op de patch, ervan uitgaande dat die het save file-probleem van de PS3 gaat oplossen.
Haha, ja, dat ken ik ook. Een spel uitspelen is echt een hele prestatie voor mij. Het is altijd net alsof mijn aandachtsspanne nèt niet lang genoeg is om een game tot het einde uit te zitten. Het is wat dat betreft ook gewoon een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 27 november 2011 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, Rikketik! Zo heb ik van menig spel vooral het begin uitvoerig gespeeld, maar het einde nooit gezien
Het stomme is dat ik nog met de X360-versie in mijn handen stond maar toch voor de PS3-versie gegaan ben omdat ik dacht dat de krachtigere hardware van de PlayStation van pas kon komen bij een relatief zware game als deze. Wat blijkt: juist de PS3-versie bevat een bug waardoor de game een (te) zware wissel trekt op juist die krachtigere hardware. Als ik de X360-versie had gehaald, had ik de ironie kunnen waarderen, maar nu...quote:Op zondag 27 november 2011 06:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat is balen met de PS3 save bug. Zal hopelijk wel opgelost worden met de aankomende patch.
(net als de PC is de PS3 wat een ondergeschoven kindje heb ik het idee, de meeste aandacht gaat uit naar de xbox vanwege de verkoopcijfers.)
Wil ik ook nog eens doen. Van die Braveheart facepaint erbij op, van die fur armor (met ontblote borstkas) aan en dan een barbaar roleplayen.quote:Een grote ruige Nord met tweehandige wapens die alles met brute force oplost lijkt me ook een geweldig karakter.
De mijne is deze, no contest:quote:Op zondag 27 november 2011 06:46 schreef Isabeau het volgende:
Uit The 15 Most Annoying Quotes mijn #1:
[..]
http://www.oxm.co.uk/3645(...)annoying-npc-quotes/
Bijna even erg is die ouwe heks, met d'r 'Come to talk with an old lady, HMMM? Do your good deed for the day?'quote:5. "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..." (Nazeem)
Every time you patronise us, Nazeem, we make a little mark on our axe haft. And when there are 100 marks on our axe haft, we'll make a little mark on your head.
Hoeveel savegames heb je op je PS3? Want dat maakt misschien iets uit. (Ik heb drie savegames, van bijna 8 MB en geen last van haperingen.)quote:Op zondag 27 november 2011 06:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt nooit. Ik ben net begonnen met volgens mij al mijn vijfde, serieuze character. Min of meer een kloon van een eerdere char, waar ik me om de één of andere onverklaarbare reden niet meer voor kan opladen. Terwijl ik deze nieuwe weer heel erg leuk vind om te spelen.
Maar goed, dat heb ik met alle games. Ik begin liever opnieuw dan dat ik ergens halverwege de draad weer oppak.
Komt bij dat het deze keer min of meer noodzaak was. Ik wil wel met mijn Companion verder, maar voor mijn gevoel loopt de game niet zo soepel als hij zou moeten lopen als ik die save file speel. Of het echt zo is of dat ik het me inbeeld, geen idee. Maar voordat ik met die verder ga, wacht ik toch liever even op de patch, ervan uitgaande dat die het save file-probleem van de PS3 gaat oplossen.
Thanks for the tip, updatingquote:Op zondag 27 november 2011 11:37 schreef STING het volgende:
ATi performance improvements & Crossfire op Skyrim:
http://tweakers.net/meukt(...)11b-performance.html
Moest meteen hieraan denken:quote:Op zondag 27 november 2011 07:16 schreef Maanvis het volgende:
Heb ik m'n überlekkere chick in Glass Armor gestoken, kom ik erachter dat het matglas is
powermove?quote:Op zondag 27 november 2011 12:32 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe doe je eigenlijk (pc) zo'n assasin move uitvoeren? Als ik ga sneaken en recht achter iemand met een dagger een attack uitvoer dan slaat ie em gewoon met 1 beuk dood, ik krijg dan niet een finishing move te zien waarbij hij de keel doorhaalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |