abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 03:17:51 #151
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_104868051
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 03:15 schreef Rivalo het volgende:
waarom zou je trouwens weerwolf curen?
Met well rested leer je alle skills 10% sneller voor 8 uur. Shift naar weerwolf gebruik ik nooit.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_104868117
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 03:17 schreef PirE het volgende:
Met well rested leer je alle skills 10% sneller voor 8 uur. Shift naar weerwolf gebruik ik nooit.
Nou ja, daarvoor had ik dus die cure gedaan, maar mijn rested bonus doet het niet meer :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104868138
Na flink wat uurtjes Skyrim zat ik dit topic weer even bij te lezen, en drukte ik op quicksave :')
pi_104868194
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 03:36 schreef lkb9000 het volgende:
Na flink wat uurtjes Skyrim zat ik dit topic weer even bij te lezen, en drukte ik op quicksave :')
Eh, ja en?

Oh wacht, in Fok? :D

Ik had vandaag een wow-raid en lopen was een puinhoop en ik drukte op E nadat ik de auctioneer in beeld had. En met alt probeerde ik sneller te gaan, werkt niet :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104868268
quote:
5s.gif Op zondag 27 november 2011 03:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eh, ja en?

Oh wacht, in Fok? :D
Dat ja :P

'Oh flink wat posts gelezen al, even saven' ;(
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 05:42:21 #156
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_104868531
Damn al mijn opgespaarde soulgems opgeenchant ben ik nog maar op 81. -O- Ben wel 3 levels omhoog gegaan.

Ik wil die dubbele enchant kunnen doen maar dan moet je 100 hebben.

Nog steeds mijn eerste char. Heb wel steeds de neiging om met een nieuwe te beginnen. Een evil mage lijkt me stoer. Maar wil eerst het spel uitspelen met mijn dwerg elf dark elf. (iedereen is groter dan mij :'( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 november 2011 @ 05:57:08 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104868570
ulfric is maar een luie flikker. voert geen klap uit bij veldslagen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 november 2011 @ 06:06:38 #158
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_104868575
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 05:42 schreef NorthernStar het volgende:
Nog steeds mijn eerste char.
:o

Dat lukt mij echt nooit. Ik ben net begonnen met volgens mij al mijn vijfde, serieuze character. Min of meer een kloon van een eerdere char, waar ik me om de één of andere onverklaarbare reden niet meer voor kan opladen. Terwijl ik deze nieuwe weer heel erg leuk vind om te spelen.

Maar goed, dat heb ik met alle games. Ik begin liever opnieuw dan dat ik ergens halverwege de draad weer oppak.

Komt bij dat het deze keer min of meer noodzaak was. Ik wil wel met mijn Companion verder, maar voor mijn gevoel loopt de game niet zo soepel als hij zou moeten lopen als ik die save file speel. Of het echt zo is of dat ik het me inbeeld, geen idee. Maar voordat ik met die verder ga, wacht ik toch liever even op de patch, ervan uitgaande dat die het save file-probleem van de PS3 gaat oplossen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_104868604
Herkenbaar, Rikketik! Zo heb ik van menig spel vooral het begin uitvoerig gespeeld, maar het einde nooit gezien :@

Even een linkje voor thuis: http://www.oxm.co.uk/static/skyrim/
Ga ik straks (of komende nacht) eens rustig lezen.
pi_104868610
Uit The 15 Most Annoying Quotes mijn #1:

quote:
4. "I am sworn to carry your burdens." (Lydia)

This was funny the first time we heard her say it. Bless you, Lydia - you just sort of broke the fourth wall, alluding to the fact that you're basically a glorified pack-rat. A fine jest. But then we visited a few more Draugr crypts, accumulated a few hundred kilos of loot, and every time we passed her a lump of Ebony ingot or Dragon bone, she'd trot out the same line in precisely the same tone of weary almost-insolence. OK, Miss Passive-Aggressive. We get that being a human filing cabinet/arrow sponge has its downsides. Consider it punishment for walking in front of our fireballs.

http://www.oxm.co.uk/3645(...)annoying-npc-quotes/
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 06:52:46 #161
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_104868615
quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2011 06:06 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat lukt mij echt nooit. Ik ben net begonnen met volgens mij al mijn vijfde, serieuze character. Min of meer een kloon van een eerdere char, waar ik me om de één of andere onverklaarbare reden niet meer voor kan opladen. Terwijl ik deze nieuwe weer heel erg leuk vind om te spelen.

Maar goed, dat heb ik met alle games. Ik begin liever opnieuw dan dat ik ergens halverwege de draad weer oppak.

Komt bij dat het deze keer min of meer noodzaak was. Ik wil wel met mijn Companion verder, maar voor mijn gevoel loopt de game niet zo soepel als hij zou moeten lopen als ik die save file speel. Of het echt zo is of dat ik het me inbeeld, geen idee. Maar voordat ik met die verder ga, wacht ik toch liever even op de patch, ervan uitgaande dat die het save file-probleem van de PS3 gaat oplossen.
Ja dat is balen met de PS3 save bug. Zal hopelijk wel opgelost worden met de aankomende patch.

(net als de PC is de PS3 wat een ondergeschoven kindje heb ik het idee, de meeste aandacht gaat uit naar de xbox vanwege de verkoopcijfers.)

In Oblivion had ik achteraf spijt dat ik steeds met een nieuwe char begon. Je kan dan andere keuzes maken en 'fouten' vermijden maar het wordt dan zo berekenend. Ik heb nu wat perks verspilt waar ik niks mee doe, wat leveled items te snel bemachtigd ed. Een fout gemaakt bij een quest waardoor ik er niet alles uitgehaald heb wat erin zat enz. Maar toch ga deze afmaken.

Een grote ruige Nord met tweehandige wapens die alles met brute force oplost lijkt me ook een geweldig karakter. :D
  zondag 27 november 2011 @ 07:11:36 #162
171357 Rikketik
pi_104868642
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, Rikketik! Zo heb ik van menig spel vooral het begin uitvoerig gespeeld, maar het einde nooit gezien :@
Haha, ja, dat ken ik ook. Een spel uitspelen is echt een hele prestatie voor mij. Het is altijd net alsof mijn aandachtsspanne nèt niet lang genoeg is om een game tot het einde uit te zitten. Het is wat dat betreft ook gewoon een vicieuze cirkel.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 06:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja dat is balen met de PS3 save bug. Zal hopelijk wel opgelost worden met de aankomende patch.

(net als de PC is de PS3 wat een ondergeschoven kindje heb ik het idee, de meeste aandacht gaat uit naar de xbox vanwege de verkoopcijfers.)
Het stomme is dat ik nog met de X360-versie in mijn handen stond maar toch voor de PS3-versie gegaan ben omdat ik dacht dat de krachtigere hardware van de PlayStation van pas kon komen bij een relatief zware game als deze. Wat blijkt: juist de PS3-versie bevat een bug waardoor de game een (te) zware wissel trekt op juist die krachtigere hardware. Als ik de X360-versie had gehaald, had ik de ironie kunnen waarderen, maar nu... :')

quote:
Een grote ruige Nord met tweehandige wapens die alles met brute force oplost lijkt me ook een geweldig karakter. :D
Wil ik ook nog eens doen. Van die Braveheart facepaint erbij op, van die fur armor (met ontblote borstkas) aan en dan een barbaar roleplayen. :7
  zondag 27 november 2011 @ 07:16:56 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104868654
Heb ik m'n überlekkere chick in Glass Armor gestoken, kom ik erachter dat het matglas is ;(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 november 2011 @ 08:19:08 #164
171357 Rikketik
pi_104868738
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 06:46 schreef Isabeau het volgende:
Uit The 15 Most Annoying Quotes mijn #1:

[..]

http://www.oxm.co.uk/3645(...)annoying-npc-quotes/
De mijne is deze, no contest:

quote:
5. "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..." (Nazeem)

Every time you patronise us, Nazeem, we make a little mark on our axe haft. And when there are 100 marks on our axe haft, we'll make a little mark on your head.
Bijna even erg is die ouwe heks, met d'r 'Come to talk with an old lady, HMMM? Do your good deed for the day?'

Ik zweer het je, mijn handen jeuken om dat fossiel eens helemaal KAPOT TE SLAAN. Maar ik houd me in. Ik ben Dovakhiin, ik ben beter dan dat.

Oh wacht, ik moet nog even terug om wat te kopen.

Hey Ysolde, jij hier? *knipoog* Die eenzame nachten zijn wel voorbij nu, hè, met die mammoth tu-

"Come to talk with an old lady, HMMM?"

...

...

pi_104868749
Sla die doos toch gewoon voor haar mieter :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 november 2011 @ 08:28:43 #166
171357 Rikketik
pi_104868764
Ik denk dat ik maar eens wacht tot dat wijf de stad uitloopt en haar dan te grazen neem als weerwolf.
pi_104870270
quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2011 06:06 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hoeveel savegames heb je op je PS3? Want dat maakt misschien iets uit. (Ik heb drie savegames, van bijna 8 MB en geen last van haperingen.)
pi_104870681
ATi performance improvements & Crossfire op Skyrim:
http://tweakers.net/meukt(...)11b-performance.html
  zondag 27 november 2011 @ 12:08:50 #169
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_104871352
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:37 schreef STING het volgende:
ATi performance improvements & Crossfire op Skyrim:
http://tweakers.net/meukt(...)11b-performance.html
Thanks for the tip, updating ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_104871519
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_104871692
Daarnet 2 Elder Dragons tegelijkertijd :') Liggen nu wel een hoop botten op die berg :Y)

Stormcall _O_
  zondag 27 november 2011 @ 12:29:16 #172
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_104871830
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 07:16 schreef Maanvis het volgende:
Heb ik m'n überlekkere chick in Glass Armor gestoken, kom ik erachter dat het matglas is ;(
Moest meteen hieraan denken:

You dont believe me ? Read this line again.
  zondag 27 november 2011 @ 12:32:35 #173
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_104871933
Hoe doe je eigenlijk (pc) zo'n assasin move uitvoeren? Als ik ga sneaken en recht achter iemand met een dagger een attack uitvoer dan slaat ie em gewoon met 1 beuk dood, ik krijg dan niet een finishing move te zien waarbij hij de keel doorhaalt..
pi_104872000
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:32 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe doe je eigenlijk (pc) zo'n assasin move uitvoeren? Als ik ga sneaken en recht achter iemand met een dagger een attack uitvoer dan slaat ie em gewoon met 1 beuk dood, ik krijg dan niet een finishing move te zien waarbij hij de keel doorhaalt..
powermove?
  zondag 27 november 2011 @ 12:37:03 #175
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_104872062
quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2011 12:35 schreef eQuaL het volgende:

[..]

powermove?
Nope, dan haalt ie hard uit, en valt het slachtoffer 1.5m verder, maar geen finishing move...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')