quote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Holy shit niceDie kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het bijv. een ring en necklace is zou het moeten stapelen. (als je ze allebeide tenminste geequiped hebt).quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
Weer een paar noob vraagjes
1. Ik heb twee fortify one handed items. eentje van 20% en een van 25%. bij active effects staat alleen die van 25%. Ik mag er dus maar 1 tegelijk (automatisch de beste)?
Elven Mace of Binding heeft een soul trap enchantment. Dat zal het wel zijn.quote:2. Ik heb een elven mace of binding (flawless). Hij is dus ge-enchant en geupgrade. En boven de naam staat een soort pijl met een groene slang eromheen, wat betekend dit? Mijn andere wapen heeft het niet.
Dat kloptquote:Op zondag 27 november 2011 22:00 schreef BoerBert het volgende:
Is die groene slang niet voor een poison ofzo?
quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.Oh lol bedankt voor de tip, zat lange tijd te twijfelen wat ik zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
DAS MUSST DU VERKAUFEN JA!quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Pinterman het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen jewelry met een ruby, of sapphire, of moonstone, of whatever dan ook erin? Of met niets erin?
M.a.w: wat moet ik aanvangen met de honderden gems en rings/amulets in mijn huis, behalve een handvol bewaren voor enchantments?
Die heb je verneukt jaquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
Maar mijn grand soul gem is gevuld met een lesser soul. Kan ik die soul er niet uithalen? Want nu is het nogal verspilling....
Mooi. Ik geef er eentje aan Lydia en de rest gaat naar de blacksmith om de hoekquote:
Heb ik ook met Faendal, heb hem net uitgekozen om als eerste buddy ooit met me mee te gaan (naar Bleak Falls Barrow). Drama tot en met omdat 'ie niet snel is en mij dus heel gauw kwijtraaktquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die domme koe van een Lydia raakt de helft van de tijd de weg kwijt als ik een beetje doorloop
komt omdat je dan over bergen enzo heen rent en dat doen die AI mongolen nietquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die domme koe van een Lydia raakt de helft van de tijd de weg kwijt als ik een beetje doorloop
Die mage in Riften is wel okay.quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik ook met Faendal, heb hem net uitgekozen om als eerste buddy ooit met me mee te gaan (naar Bleak Falls Barrow). Drama tot en met omdat 'ie niet snel is en mij dus heel gauw kwijtraakt
Verder vind ik het ook maar lame omdat iemand meenemen gewoon cheap is, zo kan ik het ook wel. Laat mij maar lekker alleen knokken
No Mercy!quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, die bandits die "No more! I yield!" zeggen, en je 5 sec later weer aanvallen
quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.Ik kan de normale wel gebruiken om mee te enchanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een grand soul in een grand soulgem is even sterk als een black soulgem.Geen referral hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Cure disease drankje opdrinken of gewoon naar een tempel gaan voor een blessing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na elk gevecht met een vampier even checken op een infection.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Oh valt weer mee dus.quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Cure disease drankje opdrinken of gewoon naar een tempel gaan voor een blessing.
En na elk gevecht met een vampier even checken op een infection.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Heb je het uberhaupt geprobeerd? Werkt prima hierquote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kun je niet gebruiken om te enchanten, alleen om wapens mee te chargen.
De eerste keer stopte ik met vechten en dacht ik dat ik misschien een dialoog aan kon gaan, maar nee hoor. Ze vallen even later net zo hard weer aan (lees: worden aan mijn zwaard geregen).quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, die bandits die "No more! I yield!" zeggen, en je 5 sec later weer aanvallen
Ik ga dan altijd voor de power-attack met kans op onthoofdingquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |