SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014 ×
015 × 016 × 017 × 018 × 019
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 25-11-2011 16:18:13 ]
Ja, vond ik wel. Mijn motivatieswitch ging opeens aan en als die aan gaat dan moet het bij mij ook direct gebeuren allemaal. Echterrrrrrr de opties in Utrecht zijn niet zo breed. HU en ROCquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Kijken voor school? En moest dat zo snel na je werk
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom verkopen ze blauw nou alleen maar bij turken en toko's voor een hogere prijs en die gore pineapple wel in de supermarkt?
En amsterdam geen optie? ROC's genoeg hier..Echter wel vol met marokkanen maar okequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. Mijn motivatieswitch ging opeens aan en als die aan gaat dan moet het bij mij ook direct gebeuren allemaal. Echterrrrrrr de opties in Utrecht zijn niet zo breed. HU en ROCBeiden zijn kut.
Blauw is me favo gek!quote:
Boks.quote:
Heb het sowieso niet zo op ROC's, en ik ga het op het HBO doen want MBO ligt onder mijn niveau en dat is zonde. Moet ik wel toegelaten worden thoquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En amsterdam geen optie? ROC's genoeg hier..Echter wel vol met marokkanen maar oke
Ah moet lukken, weet je al wat je wilt doen dan? Of iig een richtingquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb het sowieso niet zo op ROC's, en ik ga het op het HBO doen want MBO ligt onder mijn niveau en dat is zonde. Moet ik wel toegelaten worden tho21+ toets maar daar huiver ik niet voor.
Ja dat heb ik al helemaal uitgestippeld. SPH en dan richting Jeugdzorg. Wil graag in een internaat werken (een leuk internaat zoals waar ik heb gewoond, niet zo'n africht gebeuren waar je geen vrijheid hebt) als woonbegeleidster en daarop volgend eventueel als jongerenvoogd als stapje omhoog in de ladder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah moet lukken, weet je al wat je wilt doen dan? Of iig een richting
Lijkt me een moeilijk beroep johquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al helemaal uitgestippeld. SPH en dan richting Jeugdzorg. Wil graag in een internaat werken (een leuk internaat zoals waar ik heb gewoond, niet zo'n africht gebeuren waar je geen vrijheid hebt) als woonbegeleidster en daarop volgend eventueel als jongerenvoogd als stapje omhoog in de ladder.
Homo's zijn welkom, dus jij ook Patje.quote:
Dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk beroep johWel leuk en ambitieus iig! Nja buffelen dan maar, we duimen voor je
[..]
Homo's zijn welkom, dus jij ook Patje.
Head&shoulders is pure kankerquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens, hoe váááááák ik ook met Head & Shoulders was, ik blijf kaulo roos houden! Heb mijn haar woensdag gewassen en vanochtend weer. Deed net even mijn kapsel naar achteren whippen valt er weer kaulo roos uit.
GRRRRR!
Mij lijkt het geweldig. Ik ben iemand die graag anderen helpt, zorgzaam, maar ook rechtvaardig en hard. Daarnaast kan ik mijn veelzijdige creativiteit er goed in kwijt. Het lijkt me ook heel gezellig, niet zo'n 'werk' gevoel omdat je met echte mensen werkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk beroep johWel leuk en ambitieus iig! Nja buffelen dan maar, we duimen voor je
quote:Homo's zijn welkom, dus jij ook Patje.
Mijn haar wordt overal droog en stug vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Head&shoulders is pure kankerM'n haar word daar zóó ongelooflijk droog en stug van, moet ik minstens 2 uur met conditioner zitten
Wellicht kan je ze nog fruit en groente voeren ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mij lijkt het geweldig. Ik ben iemand die graag anderen helpt, zorgzaam, maar ook rechtvaardig en hard. Daarnaast kan ik mijn veelzijdige creativiteit er goed in kwijt. Het lijkt me ook heel gezellig, niet zo'n 'werk' gevoel omdat je met echte mensen werkt.
Hahahahahahaha, stiekem ga ik dat wel proberen ja. Moet het er echter wel zijn, wij hadden het zelf niet daarquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wellicht kan je ze nog fruit en groente voeren ook![]()
Hehe oke flauw grapje
maar waarvoor zat jij in een internaat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, stiekem ga ik dat wel proberen ja. Moet het er echter wel zijn, wij hadden het zelf niet daar![]()
Kwa drinken ook alleen maar ranja en melk. Lekker gezond al dat ranja (wel verslavend en ontzettend lekker tho).
Internaatjequote:
Pfoh...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar waarvoor zat jij in een internaat als ik vragen mag?
Oke ik weet dat je veel blowde en zoop maar?
Tsja..quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjeetje heavy, je had 't ook wel kunnen PM'en hoor als je niet wilt dat heel FOK! het leest. Wat ben ik blij met mijn leven dan, ook jeugdzorg gehad maar lang niet zo dramatisch als jouw verhaal
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
Whoa Phantomesse![]()
Was het internaat wel een fijne plek voor je?
Informatie die er niet meer toe doet.quote:
Haha ja, ik snap ze wel. Als je thuis niet veel hebt en dan opeens in een groep komt waar iedereen je opvangt, voor elkaar opkomt en je samen gewoon je problemen uit het leven haalt krijg je echt een sterke band. Er is altijd wel iemand aanwezig als je uit school komt waar je lekker tegenaan kunt kletsen en samen mee de stad in kunt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja ik ken ook behoorlijk wat mensen die in een internaat hebben gezeten en hetzelfde als jij, in het begin opstandig en daarna verdrietig dat ze wegmoesten
Dat is dan wel weer een mooi verhaal. Ik snap ook wel dat je dat als beroep zou willen doen, echt een beroep waar je iets uithaalt lijkt mequote:
Gezonde zelfspot doet het ook altijd goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:47 schreef Phantomesse het volgende:
Haha dat zit zeker wel goed. Ik ga ook proberen om direct heel sterk binnen te komen tegenover die kids, desnoods zet ik in het begin een boeman masker op, ik wil ze wel imponeren direct opdat ze oppassen bij me. Ik weet wel dat ze je gaan testen, dat deden we graag toendertijd![]()
Kwa leidingschap is het wel survival of the fittest, of je moet heel veel humor hebben hahahahaha daar red je het ook mee. Tevens moet je ook wel een levensverhaal hebben, echter ga ik ze niet direct voorleggen dat ik ook in een internaat gewoond heb dat komt naderhand wel in 1 op 1 gesprekjes ofzo. Zodra 1 jongere dat weet weet de hele groep het direct en zullen ze me vanzelf vragen gaan stellen erover.
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezonde zelfspot doet het ook altijd goed
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt
1 leiding, Jan. Wát een held was dat zeg, toen hij wegging was ik echt heel boos en verdrietig. Vooral ook omdat hij het pas 2 dagen van tevoren aankondigdeHij en Noud waren mijn favoriete begeleiders wel
![]()
Noud was een zwerver die de hele wereld gezien heeft. Die is met zijn grote bek gewoon het hoofdkantoor hier binnen gelopen en heeft met een proloog van 10 zinnen een baan weten te bemachtigen terwijl hij alleen de basisschool af heeft gemaakt.
Held
Pm'esjequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou Phantomesje, eerst maar es je HBO doen!
Ja dat is ook mijn lengte, kleiner zelfsquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Je moet wel verbaal sterk in je schoenen staan.
Ken een meid die ook dat werk doet, 1.65m ofso maar een bek zo groot als een tractor
Die handled gewoon 2m schyzofrene moafohkaz.
Is wel handig jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou Phantomesje, eerst maar es je HBO doen!
Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.quote:
Door die opmerking zat ik echt letterlijk zo:quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.
quote:
Ach hij meent het wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door die opmerking zat ik echt letterlijk zo:
U roept, wij draaien. Breng jezelf hierheen.quote:
Klopt, we zijn allemaal jong geweestquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach hij meent het wel goed.
Jij hebt 2 burgers nodig om je te vullen? welke afkomst prefereer je?quote:
Het is toch Regnarts? omgekeerd Stranger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef Phantomesse het volgende:
Dibs op Regnart trouwens, alvorens ik haar naar Fernandes lok. Is van mij
Scherp.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch Regnarts? omgekeerd Stranger.
Succes met je dames.
J-Style niet gelukt?
Niet iedereen is superieurquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Scherp.
Waarom heb ik dit soort dingen niet meer in 1 oogopslag door? Vroeger doorzag ik dat standaard. Mijn hersenen falen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.
Tevens snap ik deze 2 posts nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef Phantomesse het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef Phantomesse het volgende:
[spoiler]quote:
Nee had het niet gekopieerd, en ook niet zoveel zin om het weer te typenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yo Rolls Royce, heb je dat verhaal nog ergens? Ben benieuwd wat daar stond men. PM/DM?
WEEKEND![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Tevens snap ik deze 2 posts niet
In de laatste Userfoto's op de laatste pagina's ergens staat ze. Knap meisjequote:
Gezien de TT past zij prima tussen de rest van de dames hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
Zo inderdaadtijd dat ze Fernandes joined
Wanneer komt jouw Fernandespic eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien de TT past zij prima tussen de rest van de dames hier
Oja zou ik nog doen. Ik denk zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw Fernandespic eigenlijk?
Does the pope shit in the woods?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja zou ik nog doen. Ik denk zo.
Is de OP nog aan te passen?
Uiteraard. Echter pm me even een linkje, ik ben straks weg van huis want moet even wat dingetjes regelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja zou ik nog doen. Ik denk zo.
Is de OP nog aan te passen?
Gedaan. Paint skills.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uiteraard. Echter pm me even een linkje, ik ben straks weg van huis want moet even wat dingetjes regelen.
Was trouwens via DM.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb niks binnen? Drop hier maar dan gooi ik het even gauw in de OP
Je was vandaag ook bij de open dag in Utrecht? Waaaarom liet je dat niet even weten, ik was er ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. Mijn motivatieswitch ging opeens aan en als die aan gaat dan moet het bij mij ook direct gebeuren allemaal. Echterrrrrrr de opties in Utrecht zijn niet zo breed. HU en ROCBeiden zijn kut.
Ik probeer het nummer van mijn internaat te vinden om de begeleiders even in het vragenvuur te gooien, echter dat nummer is geheim en ik weet het niet meer.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je was vandaag ook bij de open dag in Utrecht? Waaaarom liet je dat niet even weten, ik was er ook!
Ah nevermind, ik had nog niet verder gelezen![]()
Ik ga het nu fiksen!quote:
tyquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Warom liet JIJ het niet weten?
Neehoor, ik was er nietBen op internet opzoek gegaan en even wat nummers opgezocht van het internaat. Er wordt echter niet opgenomen
[..]
Ik ga het nu fiksen!
Was er wel bij als 1 vd eersten swaa.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oef, Sinji verstoten van de 1e plaats. Moet wel op volgorde van aanmelding imo
!
Carequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oef, Sinji verstoten van de 1e plaats. Moet wel op volgorde van aanmelding imo
!
3,14NutZ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb overigens al geruime tijd de neiging om een lemming op jouw naam te maken 2NutZ, namelijk 3,14NutZ.
Ah, je bent toch wel een kloon dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef J-Style. het volgende:
zijn jullie over mij aan het roddelen ..
Haha, dat nooit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind ook dat de dames bovenaan horen te staan, maar die moeite heb ik nog niet genomen.
wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, je bent toch wel een kloon dus.
Busted!
Waarom zeg je dit nou?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, dat nooit.
Deze man is fucking grappig. Als iemand dit interesseert nog één:
Dit is een SC, Fernandes heeft er stiekem niets mee te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
Ik snap het niet, is dit nou een SC of een fantopic voor Fernandes?
Zie het originele topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
Ik snap het niet, is dit nou een SC of een fantopic voor Fernandes?
Ah, bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit is een SC, Fernandes heeft er stiekem niets mee te maken.
Ooit was Fenandes een klacht topic, over Fernandes dus. Deze veranderde offtopic in een SC dus werd gesloten. Op aandringen van dWc is hij weer open gegooid en zo ontstond Fernandes SC.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit nou?![]()
Nu moet ik de OP aan gaan passen....
Ohh hahaha ik dacht al 3.14 is Pi maar pienuts snapte ik nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
PiNutz = Peanuts.
Ben Phantomesse een beetje zat als naam.
Waar dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef J-Style. het volgende:
deze stond automatisch bij mijn actieve topics.. klik ik erop zie ik dat 2nutz2 mijn naam zegt?
Ik heb nog nooit whisky op.quote:
Dikke knuffel 3 warme melk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whisky op.Ik drink zeer weinig.
Ik breng het eerste, breng jij het tweede?quote:
Die neem je dan terug zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik breng het eerste, breng jij het tweede?
Sowieso!quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik breng het eerste, breng jij het tweede?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan het niet vinden
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch Regnarts? omgekeerd Stranger.
Succes met je dames.
J-Style niet gelukt?
Oh dat is nicequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik ga zometeen uiteten met m'n oude klasgenootjes van de basisschool. Zin in wel
Hoe was het gisteravond/-nacht?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik ga zometeen uiteten met m'n oude klasgenootjes van de basisschool. Zin in wel
Ik deel jouw meningquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is wel de meest onbegrijpelijke Fernandes tot nu toe.
Uhuh, ga jij er ook een voor me maken? Een kersteditie het liefst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Is goed.
Kekke tette trouwens!
Oehhhh lekker! Ik heb teveel buikpijn om te etenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik begrijp er ook niks van, maar ja, ik ben dan ook nieuw hier.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is wel de meest onbegrijpelijke Fernandes tot nu toe.
Hihi. Haha. Hihi. Jaja. Neenee.quote:
Pier met kerstmuts wil ik wel doen, tettepics, helllll noquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uhuh, ga jij er ook een voor me maken? Een kersteditie het liefst.
Deze editie Is bizar chaotisch! Zal wel komen doordat het een jubileum editie is.quote:
Mij lijkt het ook echt tof! Had ook echt een leuke klas altijd, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is nicezo'n reünie wil ik ook nog keer houden, lijkt me raar om te zien hoe iedereen veranderd is
quote:
Was dope! Feestje in een studentenhuis met 150 mensen. Veeeel chille mensen, chille muziek en gespaced als een mallequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is nicezo'n reünie wil ik ook nog keer houden, lijkt me raar om te zien hoe iedereen veranderd is
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, we zijn allemaal jong geweest
Had nog opmerking voor Vaseline
[..]
Jij hebt 2 burgers nodig om je te vullen? welke afkomst prefereer je?
Geen antwoord meer op gehad
Bluetooth? Kabeltje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:00 schreef J-Style. het volgende:
Is zo;n gedoe om op de computer te zetten
quote:
Dit zei ik gisteren dus ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Bijna ale knappe users van fok in één op. Niceen fernandes is ook wel lekker ja.
Alleen missen jullie de leukste ..quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit zei ik gisteren dus ookGewoon geen lelijke users in deze SC.
Makkelijk he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Bijna alle knappe users van fok in één op. Niceen fernandes is ook wel lekker ja.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als dit maar geen KLB SC pt. 2 wordt.
Kan natuurlijk niet, daar zijn volgens mij niet zoveel knappe users.
Ik hoop hetzelfdequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als dit maar geen KLB SC pt. 2 wordt.
Kan natuurlijk niet, daar zijn volgens mij niet zoveel knappe users.
Toen ik mod was heb ik ruzies daar bij moeten leggen en achterin werd er veel over nagepraat. Heeft niet echt een leuke reputatiequote:
Nu willen we foto's zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen missen jullie de leukste ..
Ik ook niet, wel paar keer per ongeluk aangeklikt in de AT ofzo. Hier gaat het tenminste nog ergens over vaakquote:
Nou, wat let je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen missen jullie de leukste ..
Maar het meeste werd daar toen ook veroorzaakt door Lamon.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Toen ik mod was heb ik ruzies daar bij moeten leggen en achterin werd er veel over nagepraat. Heeft niet echt een leuke reputatie.
Hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Toen ik mod was heb ik ruzies daar bij moeten leggen en achterin werd er veel over nagepraat. Heeft niet echt een leuke reputatie.
Vlak na de partyquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, wanneer is je huis weer leeg?
Lamon en zijn schijnheilige gedragquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het meeste werd daar toen ook veroorzaakt door Lamon.En verder is het best een leuke sc op wat mensen na.
Altijdquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Een Fernandesjubileum feest, ik ben voor.
Juminelle, wanneer is je huis weer leeg?
+ mensen hier zijn gewoon lief voor elkaar enzo (tot nu toe).quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahausers die niet leuk genoeg zijn verdwijnen hier altijd snel weer, dus ruzie's zullen er niet snel komen
.
Nee mijn pic is mooi geshoptquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen fernandes in huis atm en photoshop skills zijn om te huilen.
Na de party lig ik passed out in de jacuzzi.quote:
KLB SC? Hell no.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AltijdMaar ik wil niet dat heel KLB SC nu naar mijn huis komt
Haha nee niet volgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Volg me niet zo in andere topics man
Hij komt om de week weer terug met een nieuw account om even te vertellen dat hij in de politiek zit, en ondertussen zichzelf verkopen via de webcam.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Lamon en zijn schijnheilige gedragIk vergeet Sanne92 nooit meer. Wat een actie was dat
Whehe, ik kaap de prinsessenkamer van Juminellequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Na de party lig ik passed out in de jacuzzi.
Thanks babe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AltijdMaar ik wil niet dat heel KLB SC nu naar mijn huis komt
Al kan ik tliciouz wel waarderen.
Had ik jou niet op msn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, ik kaap de prinsessenkamer van Juminelle [ afbeelding ].
Jacuzziquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Na de party lig ik passed out in de jacuzzi.
Niet dat ik weet? Wat dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef o.us het volgende:
[..]
JacuzziIk lig dan te pitten in een ondergekotste kledingkast.
Ik kan me niet voorstellen dat hier ruzie zal ontstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
+ mensen hier zijn gewoon lief voor elkaar enzo (tot nu toe).
Wat een mieterige kneus zeg. Echte mannen boeit het geen flikker wat anderen denken over je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij komt om de week weer terug met een nieuw account om even te vertellen dat hij in de politiek zit, en ondertussen zichzelf verkopen via de webcam.Die Sanne was denk ik voor mijn tijd?
Sowieso dat die kamer op slot gaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef o.us het volgende:
[..]
JacuzziIk lig dan te pitten in een ondergekotste kledingkast.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hier ruzie zal ontstaan.
Je naam begint met een M toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Wat dan?
[..]!
Die kneus deed zich goed voor als een meid, met gevulde fotoboek en al. Om later een topic te openen om het te confessen in KLB hoe snel happerig en kwetsbaar de stoere KLB'ers wel niet kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef aight1 het volgende:
Sanne92, dat zegt me wel iets. Kloon van Lamon toch?
Daar gaat mijn plan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso dat die kamer op slot gaat
Ik herinner mij nog een quote van Lamon dat hij zich had gerukt opzichzelf ofsoquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Die kneus deed zich goed voor als een meid, met gevulde fotoboek en al. Om later een topic te openen om het te confessen in KLB hoe snel happerig en kwetsbaar de stoere KLB'ers wel niet kunnen zijn. Ik heb mij kapot gelachen toen ik het las
.
Hahah ja kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Die kneus deed zich goed voor als een meid, met gevulde fotoboek en al. Om later een topic te openen om het te confessen in KLB hoe snel happerig en kwetsbaar de stoere KLB'ers wel niet kunnen zijn. Ik heb mij kapot gelachen toen ik het las
.
Volgens mij had hij alle standaard psychische aandoeningen waar KLB'ers van beschuldigd worden, of niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahah ja kloptdie man spoort niet helemaal volgens mij
.
Omdat ik nooit meer op msn kom.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yep, staat ook in m'n fobo. Wie had wie geadd dan? En waarom zie ik je nu niet meer? [ afbeelding ]
Staat daar nou pom of porn?quote:
Als hij elke week inderdaad met een kloon moet aankomen vanwege zijn ban om in de KLB SC te verkondigen hoe goed hij het wel niet heeft betwijfel ik aan zijn geestelijke sociale capaciteitenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahah ja kloptdie man spoort niet helemaal volgens mij
.
What thequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:24 schreef tliciouz het volgende:
Een van de foto's op Lamon zijn hoeren profiel. Wel met leuk gepaint bloemetje.
[ afbeelding ]
Whuuuuut!?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wait....De man hoereert zichzelf?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet, hij is niet bepaald een Chippendaletypequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wait....De man hoereert zichzelf?
Daar herinner ik me nog wel een topic van laatst, zo'n webcamsite á la Kelly v/d Veerquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wait....De man hoereert zichzelf?
Zulk eten vind ik zo lekker, serieussquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef krioro het volgende:
Pom is goedenvoedsel. Maar als je deze meuk zou hebben snap ik dat je het niet lekker vindt.
De telo en bakeljauw van gisteren was beter.
Waarom heb jij eigenlijk een streep onder je username?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar herinner ik me nog wel een topic van laatst, zo'n webcamsite á la Kelly v/d Veer.
Dat ziet eruit als pompoen man! Dat ga ik zo etenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef krioro het volgende:
Pom is goedenvoedsel. Maar als je deze meuk zou hebben snap ik dat je het niet lekker vindt.
De telo en bakkeljauw en baka bana en sambal van gisteren was beter.
Was m'n lokroep zodat je me op MSN zou aanspreken, tevergeefsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een streep onder je username?
Ik denk dat een dubbele streep wel had geholpen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was m'n lokroep zodat je me op MSN zou aanspreken, tevergeefs.
Dit he. Ik ken 'Lamon' dan niet maar... mensen betalen daarvoor???quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Maaar, wie zou er überhaupt vrijwillig betalen om Lamon te mogen zien op de webcam?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat een dubbele streep wel had geholpen.
Ja dat vraag ik me ook af. Als het nou mister chocoladebeer was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Maaar, wie zou er überhaupt vrijwillig betalen om Lamon te mogen zien op de webcam?
Lekker gekke meiden met een pittig kort kapseltje die elke zaterdag met de girls uitgaan om vijf uur 's middagsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Kun je halen in Tilburg bij dat eettentje op de Oude Markt. Maar ik raad het niet aan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zulk eten vind ik zo lekker, serieuss
Volgens mij zit er pompoen door ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als pompoen man! Dat ga ik zo eten.
tliciouz90quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]DM me nog even je gamertag
.
GOEIEGENAquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WOW.
Google Image op "lamon fok" geeft:
http://www.google.nl/sear(...)9fe&biw=1440&bih=770
Survival? Kill confirmed gekquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
tliciouz90Bereid je deze week nou maar voor. Kunnen we een keer survival doen, ik krijg alleen maar van die prutsers telkens.
Je gamedquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
tliciouz90Bereid je deze week nou maar voor. Kunnen we een keer survival doen, ik krijg alleen maar van die prutsers telkens.
Hahaha, deze staat er ook tussen ergensquote:
Oh really? Dacht dat dat een leuke gamemode was, maar vind het tegenvallen. Sowieso had ik er meer van verwacht. En ik heb er dan nog wel 120 euro aan uit gegeven voor elite wat nooit werkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Survival? Kill confirmed gek.
Maar die kill heeft het zelf over zich heen laten lopenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, deze staat er ook tussen ergens. Dat was pas een klassieker!
http://i43.tinypic.com/3338tcm.jpg
Offcourse, en niet zo'n beetje ook. Wel met roze controller natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je gamed?
Waaaaarom klikte ik op die link
Dude.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WOW.
Google Image op "lamon fok" geeft:
http://www.google.nl/sear(...)9fe&biw=1440&bih=770
Scheelt dat ik daar nooit kom, maar zal het onthouden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je halen in Tilburg bij dat eettentje op de Oude Markt. Maar ik raad het niet aan.
Dopequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Offcourse, en niet zo'n beetje ook. Wel met roze controller natuurlijk.Jij ook dan?
Die was net voor mijn tijd, maar wel mooi jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, deze staat er ook tussen ergens. Dat was pas een klassieker!
http://i43.tinypic.com/3338tcm.jpg
Huh? Ik heb Elite volgens mij ook geactiveerd (?), da's toch gratis? Ik snap er ook niet veel vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh really? Dacht dat dat een leuke gamemode was, maar vind het tegenvallen. Sowieso had ik er meer van verwacht. En ik heb er dan nog wel 120 euro aan uit gegeven voor elite wat nooit werkt.
Echt briljant, hoe welbespraakt en intellectueel die overkwam, zo hard werd 'ie terug genaaidquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar die kill heeft het zelf over zich heen laten lopen.
Harde prijzenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef Phantomesse het volgende:
Ik keek niet. Ik hoef het niet te zien.
Ik ga me ook hoereren voor de webcam opdat ik 1850 per leerfase kan betalen waarvan ik er 6 moet doen + 1000 materiaalkosten, 150 intake kosten en 500 voor nog iets anders
Leuk.... school....
Nee joh, daar betaal je met game 120 voor en apart rond de 50.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh? Ik heb Elite volgens mij ook geactiveerd (?), da's toch gratis? Ik snap er ook niet veel van.
[..]
Echt briljant, hoe welbespraakt en intellectueel die overkwam, zo hard werd 'ie terug genaaid.
Ah crapquote:
Dan faal je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Phantomesse het volgende:
Er was ook een Fokker die door een of ander hoerenmeisje was afgeperft. 7000 aan haar kwijt en hij is nieteens in haar klaargekomen.
Zou grappig geweest zijn als dat ook Emimich wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Phantomesse het volgende:
Er was ook een Fokker die door een of ander hoerenmeisje was afgeperft. 7000 aan haar kwijt en hij is nieteens in haar klaargekomen.
Opleiding duut 3 jaar dus een halfjaar per fase. Het is wel duaal dus je verdient wel geld, maar ik kan dat echt niet ophoesten gekquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Harde prijzenEen leerfase is een jaar ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah crap
Jackie, zit je op de UU?
Pas op man! Ik bel o.us zijn familie en dan barst de shit los!quote:
Was ik vandaag, en het leek me best tof. Geneeskunde toevalligquote:
Nope ik nietquote:
Stoerder terugdoen dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds ik MW3 doet het internet op mijn ps3 kkstoer tegen mij.
Ja leuke tijd hoor hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was ik vandaag, en het leek me best tof. Geneeskunde toevallig?
[..]
Nope ik niet
Goodluck & havefunnquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga me weer aan de arbeit vergeven, jullie hardcore gamerts! En daarna total loss zuipen
Toch wel in een van die sexy outfits die je soms post?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga me weer aan de arbeit vergeven, jullie hardcore gamerts! En daarna total loss zuipen
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik trouwens de enigste zonder tintje hier?Toch maar meer gaan zonnebanken dan.
Zonde van 't geld, kan je meteen volgend jaar of 1,5 jaar meteen een ps4 knallenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga proberen mijn vaders zijn dromen binnen te breken en hem inprenten dat hij een PS3 moet kopen voor kerst.
Geen idee, nog geen foto in de OP van jou tegengekomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik trouwens de enigste zonder tintje hier?Toch maar meer gaan zonnebanken dan.
Valt me wel tegen Phantomesse, je sexy outfits niet minstens met ons delenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch wel in een van die sexy outfits die je soms post?
Holla!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef o.us het volgende:
Maar bois en dames, ik ga kanen, fitnessen en hardcore chillen. Spreek jullie morgen weer.
Ik zal dit weekend mijn paintskills wel eens laten zien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen foto in de OP van jou tegengekomen.
[..]
Valt me wel tegen Phantomesse, je sexy outfits niet minstens met ons delen.
Ik heb vandaag alleen naar geneeskunde gekeken, maar ik twijfel tussen geneeskunde en criminologie (heel verschillend dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja leuke tijd hoor hier. Maar ik zit nu in m'n zesde jaar en ben er wel echt klaar mee nu.
Wat voor studie heb je op het oog??
Danku!quote:
Mehh, witte blouse, zwarte broek en een sloofquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch wel in een van die sexy outfits die je soms post?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken van "misschien toch maar met die miljonairdszoon dan".
Meh, tegen die tijd hoop ik uit huis te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Zonde van 't geld, kan je meteen volgend jaar of 1,5 jaar meteen een ps4 knallen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef Phantomesse het volgende:
En dWc, je kunt ook zelf gaan zoeken(Ik sta in de OP in Lif - wat draag jij vandaag)
Ahhh criminologie leek me ook altijd interessant jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen naar geneeskunde gekeken, maar ik twijfel tussen geneeskunde en criminologie (heel verschillend dus). Criminologie kan ik alleen in Amsterdam, Rotterdam of Leiden doen, en ik wilde heeeel graag naar Amsterdam. Maar nu ik vandaag naar Utrecht geweest ben lijkt dat me op zich ook wel tof. Confused alles
![]()
Als ik geneeskunde ga doen ga ik me gewoon overal inschrijven denk ik, want ik moet blij zijn als ik überhaupt door de loting kom
quote:
Ja klopt! Maar Utrecht lijkt me nu ook tof, dus nu weet ik niet meer waar ik naartoe wilquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahhh criminologie leek me ook altijd interessant ja.
Geneeskunde kan toch ook in Amsterdam?
Dilemma's... ook gewoon naar de open dag in Amsterdam gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar Utrecht lijkt me nu ook tof, dus nu weet ik niet meer waar ik naartoe wil
Criminologie is wel mad interessant tho, moet je wel ontzettend oog voor detail hebben. Niet een opleiding die je op je sloffen even haalt lijkt mequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar Utrecht lijkt me nu ook tof, dus nu weet ik niet meer waar ik naartoe wil
Dat. In Utrecht kun je alleen poolen en smokenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dilemma's... ook gewoon naar de open dag in Amsterdam gaan.
Amsterdam lijkt me qua stad en 'buitenschoolse' activiteiten wel leuker dan Utrecht tho.
Of bier in je haar ontvangen in één van de duizend studentenkroegjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat. In Utrecht kun je alleen poolen en smoken
Ja klopt! Maar echt moeilijk is het niet volgens mij. Studenten vertellen me juist dat het handig is een studie ernaast te doen, omdat criminologie aardig te doen is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Criminologie is wel mad interessant tho, moet je wel ontzettend oog voor detail hebben. Niet een opleiding die je op je sloffen even haalt lijkt me
Utrecht is ook wel tofWel ver weg van Arnhem
Havefun!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar echt moeilijk is het niet volgens mij. Studenten vertellen me juist dat het handig is een studie ernaast te doen, omdat criminologie aardig te doen is.
Neee joh! Halfuurtje met de trein![]()
Maar ik ben ook weg. Snel omkleden en dan uiteten. Goodnight y'all
Ik heb een ernstig gefokte cashflow, ik zal het overwegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Als het nou mister chocoladebeer was.
Ahja. Donderdagavond is het echt niet leuk in Utrecht, overal studentenpasjes voor nodigquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Of bier in je haar ontvangen in één van de duizend studentenkroegjes
Kom we doen het als 'stel', dan kunnen we keihard flappen maken om school mee te bekostigen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig gefokte cashflow, ik zal het overwegen.
Ik dacht dat ze bij de Publieke Omroep niet zo slecht betaalden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig gefokte cashflow, ik zal het overwegen.
Ik heb hem zojuist telepathisch gestuurd, voelde je het?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef Phantomesse het volgende:
Chocoladebeer, heb je mijn geluksengel nog nodig? Ik ga naar buiten dus ik wil hem graag even teruganders word ik zo aangereden ofzo.
Hij is tegen mijn raam aan gebashedquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist telepathisch gestuurd, voelde je het?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Maisnon het volgende:
Dwc ruigridder is wel erg vorig decennium hoor!
Dankuquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
Veel plezier Jumi
En werkze Phanto
Oeh... Eet smakelijk! Even collega's bellen wat onze pot schaft vanavond. Ik hoop kip want de zijn heel goed in kip klaarmaken bij ons in de keuken. Rijst daarintegen.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Maisnon het volgende:
Pizza El Tonno!
Dwc ruigridder je ondertitel streep is wel erg vorige week hoor!
Er verscheen een lach op mijn gezicht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij de Publieke Omroep niet zo slecht betaalden?
Je kan ook voor mij koerieren?
Fuck up man, betere tijden gewenst.
quote:
Heuj, niet het ongeluk over jezelf heenroepen nu hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef Phantomesse het volgende:
Bel mijn werk op en zeg dat ik van 3 hoog ben gevallen en dat ik 3 maanden niet kan komen werken + ziektewet (Y)
Misschien hebben ze wel lekkere kip! Even doorbijten dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil niet werken![]()
Bel mijn werk op en zeg dat ik van 3 hoog ben gevallen en dat ik 3 maanden niet kan komen werken + ziektewet (Y)
BONK BONK BONK AFKLOPPENNN
Ik háát fietsen die te licht of te zwaar trappenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef Phantomesse het volgende:
Heb de versnelling stukgetrapt op het zwaarste standje
Dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik háát fietsen die te licht of te zwaar trappen![]()
.
Voor school door de duinen moeten fietsen op een fiets zonder versnellingen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik háát fietsen die te licht of te zwaar trappen![]()
.
Danku dame!quote:
Ghehequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, het lijkt alsof je PI die smiley in z'n oor likt![]()
! Ciao
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef Maisnon het volgende:
dwc, ik moet het toch vragen zodat ik hierna eeuwig kan rusten en je er niet meer mee lastig hoef te vallen, want ik blijf eraan denken als ik je zie
Wat was Eijking nou eigenlijk
Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de Fernandesserts hun weekendplannen?
Eindelijk, de legende is voor mij nu compleetquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik en een paar vrienden hadden op de middelbare school (ondertussen echt 6 jaar geleden ofzo) na een 1 vs. 1 mini-vechtpartij van Eijking en nog iemand geprobeerd die ander in zo'n vuilniscontainer met wieltjes te gooien en dit geheel gefilmd. Één van die matties opende toen op FOK! een succesvol topic met een link naar het filmpje. In dat filmpje schreeuwde ik in een waas van opwinding en adrenaline "Eijking! Eijking" naar Eijking (zijn roepnaam, tevens achternaam). En zo geschiedde, op FOK! was een mini-meme 'tegen' mij ofzo geboren toentertijd.
We (10 man in totaal ofzo, 2 die vechtten, 1 filmde, 1 zette een site op met het filmpje, 1 hostte het filmpje ergens en nog wat ophypende omstanders) waren toen 1 dag geschorst. We moesten een boek lezen en een boekverslag hierover schrijven, allemaal in een apart lokaal ergens op school. Ik viel echter in slaap, werd na een tijdje gewekt door één van die gasten met een boekverslag uitgeprint
![]()
) en dat was dat.
Zo, is dat ook klaar.
[..]
Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik en een paar vrienden hadden op de middelbare school (ondertussen echt 6 jaar geleden ofzo) na een 1 vs. 1 mini-vechtpartij van Eijking en nog iemand geprobeerd die ander in zo'n vuilniscontainer met wieltjes te gooien en dit geheel gefilmd. Één van die matties opende toen op FOK! een succesvol topic met een link naar het filmpje. In dat filmpje schreeuwde ik in een waas van opwinding en adrenaline "Eijking! Eijking" naar Eijking (zijn roepnaam, tevens achternaam). En zo geschiedde, op FOK! was een mini-meme 'tegen' mij ofzo geboren toentertijd.
We (10 man in totaal ofzo, 2 die vechtten, 1 filmde, 1 zette een site op met het filmpje, 1 hostte het filmpje ergens en nog wat ophypende omstanders) waren toen 1 dag geschorst. We moesten een boek lezen en een boekverslag hierover schrijven, allemaal in een apart lokaal ergens op school. Ik viel echter in slaap, werd na een tijdje gewekt door één van die gasten met een boekverslag uitgeprint
![]()
) en dat was dat.
Zo, is dat ook klaar.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
![]()
) en dat was dat.
Zo, is dat ook klaar.
[..]
Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipen.
Fix jij em?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
De nieuwe OP moet wel spang worden.
Mijn weekend is al 2 dagen bezig. Gisteren Utrecht, morgen Amsterdam. Nu mijn zorgen verdrinken in Fernandes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de Fernandesserts hun weekendplannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |