SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014 ×
015 × 016 × 017 × 018 × 019
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 25-11-2011 16:18:13 ]
Ja, vond ik wel. Mijn motivatieswitch ging opeens aan en als die aan gaat dan moet het bij mij ook direct gebeuren allemaal. Echterrrrrrr de opties in Utrecht zijn niet zo breed. HU en ROCquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Kijken voor school? En moest dat zo snel na je werk
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom verkopen ze blauw nou alleen maar bij turken en toko's voor een hogere prijs en die gore pineapple wel in de supermarkt?
En amsterdam geen optie? ROC's genoeg hier..Echter wel vol met marokkanen maar okequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. Mijn motivatieswitch ging opeens aan en als die aan gaat dan moet het bij mij ook direct gebeuren allemaal. Echterrrrrrr de opties in Utrecht zijn niet zo breed. HU en ROCBeiden zijn kut.
Blauw is me favo gek!quote:
Boks.quote:
Heb het sowieso niet zo op ROC's, en ik ga het op het HBO doen want MBO ligt onder mijn niveau en dat is zonde. Moet ik wel toegelaten worden thoquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En amsterdam geen optie? ROC's genoeg hier..Echter wel vol met marokkanen maar oke
Ah moet lukken, weet je al wat je wilt doen dan? Of iig een richtingquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb het sowieso niet zo op ROC's, en ik ga het op het HBO doen want MBO ligt onder mijn niveau en dat is zonde. Moet ik wel toegelaten worden tho21+ toets maar daar huiver ik niet voor.
Ja dat heb ik al helemaal uitgestippeld. SPH en dan richting Jeugdzorg. Wil graag in een internaat werken (een leuk internaat zoals waar ik heb gewoond, niet zo'n africht gebeuren waar je geen vrijheid hebt) als woonbegeleidster en daarop volgend eventueel als jongerenvoogd als stapje omhoog in de ladder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah moet lukken, weet je al wat je wilt doen dan? Of iig een richting
Lijkt me een moeilijk beroep johquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al helemaal uitgestippeld. SPH en dan richting Jeugdzorg. Wil graag in een internaat werken (een leuk internaat zoals waar ik heb gewoond, niet zo'n africht gebeuren waar je geen vrijheid hebt) als woonbegeleidster en daarop volgend eventueel als jongerenvoogd als stapje omhoog in de ladder.
Homo's zijn welkom, dus jij ook Patje.quote:
Dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk beroep johWel leuk en ambitieus iig! Nja buffelen dan maar, we duimen voor je
[..]
Homo's zijn welkom, dus jij ook Patje.
Head&shoulders is pure kankerquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens, hoe váááááák ik ook met Head & Shoulders was, ik blijf kaulo roos houden! Heb mijn haar woensdag gewassen en vanochtend weer. Deed net even mijn kapsel naar achteren whippen valt er weer kaulo roos uit.
GRRRRR!
Mij lijkt het geweldig. Ik ben iemand die graag anderen helpt, zorgzaam, maar ook rechtvaardig en hard. Daarnaast kan ik mijn veelzijdige creativiteit er goed in kwijt. Het lijkt me ook heel gezellig, niet zo'n 'werk' gevoel omdat je met echte mensen werkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk beroep johWel leuk en ambitieus iig! Nja buffelen dan maar, we duimen voor je
quote:Homo's zijn welkom, dus jij ook Patje.
Mijn haar wordt overal droog en stug vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Head&shoulders is pure kankerM'n haar word daar zóó ongelooflijk droog en stug van, moet ik minstens 2 uur met conditioner zitten
Wellicht kan je ze nog fruit en groente voeren ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mij lijkt het geweldig. Ik ben iemand die graag anderen helpt, zorgzaam, maar ook rechtvaardig en hard. Daarnaast kan ik mijn veelzijdige creativiteit er goed in kwijt. Het lijkt me ook heel gezellig, niet zo'n 'werk' gevoel omdat je met echte mensen werkt.
Hahahahahahaha, stiekem ga ik dat wel proberen ja. Moet het er echter wel zijn, wij hadden het zelf niet daarquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wellicht kan je ze nog fruit en groente voeren ook![]()
Hehe oke flauw grapje
maar waarvoor zat jij in een internaat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, stiekem ga ik dat wel proberen ja. Moet het er echter wel zijn, wij hadden het zelf niet daar![]()
Kwa drinken ook alleen maar ranja en melk. Lekker gezond al dat ranja (wel verslavend en ontzettend lekker tho).
Internaatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |