Vlak na de partyquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, wanneer is je huis weer leeg?
Lamon en zijn schijnheilige gedragquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het meeste werd daar toen ook veroorzaakt door Lamon.En verder is het best een leuke sc op wat mensen na.
Altijdquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Een Fernandesjubileum feest, ik ben voor.
Juminelle, wanneer is je huis weer leeg?
+ mensen hier zijn gewoon lief voor elkaar enzo (tot nu toe).quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahausers die niet leuk genoeg zijn verdwijnen hier altijd snel weer, dus ruzie's zullen er niet snel komen
.
Nee mijn pic is mooi geshoptquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen fernandes in huis atm en photoshop skills zijn om te huilen.
Na de party lig ik passed out in de jacuzzi.quote:
KLB SC? Hell no.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AltijdMaar ik wil niet dat heel KLB SC nu naar mijn huis komt
Haha nee niet volgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Volg me niet zo in andere topics man
Hij komt om de week weer terug met een nieuw account om even te vertellen dat hij in de politiek zit, en ondertussen zichzelf verkopen via de webcam.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Lamon en zijn schijnheilige gedragIk vergeet Sanne92 nooit meer. Wat een actie was dat
Whehe, ik kaap de prinsessenkamer van Juminellequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Na de party lig ik passed out in de jacuzzi.
Thanks babe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AltijdMaar ik wil niet dat heel KLB SC nu naar mijn huis komt
Al kan ik tliciouz wel waarderen.
Had ik jou niet op msn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, ik kaap de prinsessenkamer van Juminelle [ afbeelding ].
Jacuzziquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Na de party lig ik passed out in de jacuzzi.
Niet dat ik weet? Wat dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef o.us het volgende:
[..]
JacuzziIk lig dan te pitten in een ondergekotste kledingkast.
Ik kan me niet voorstellen dat hier ruzie zal ontstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
+ mensen hier zijn gewoon lief voor elkaar enzo (tot nu toe).
Wat een mieterige kneus zeg. Echte mannen boeit het geen flikker wat anderen denken over je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij komt om de week weer terug met een nieuw account om even te vertellen dat hij in de politiek zit, en ondertussen zichzelf verkopen via de webcam.Die Sanne was denk ik voor mijn tijd?
Sowieso dat die kamer op slot gaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef o.us het volgende:
[..]
JacuzziIk lig dan te pitten in een ondergekotste kledingkast.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hier ruzie zal ontstaan.
Je naam begint met een M toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Wat dan?
[..]!
Die kneus deed zich goed voor als een meid, met gevulde fotoboek en al. Om later een topic te openen om het te confessen in KLB hoe snel happerig en kwetsbaar de stoere KLB'ers wel niet kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef aight1 het volgende:
Sanne92, dat zegt me wel iets. Kloon van Lamon toch?
Daar gaat mijn plan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso dat die kamer op slot gaat
Ik herinner mij nog een quote van Lamon dat hij zich had gerukt opzichzelf ofsoquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Die kneus deed zich goed voor als een meid, met gevulde fotoboek en al. Om later een topic te openen om het te confessen in KLB hoe snel happerig en kwetsbaar de stoere KLB'ers wel niet kunnen zijn. Ik heb mij kapot gelachen toen ik het las
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |