Het is toch Regnarts? omgekeerd Stranger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef Phantomesse het volgende:
Dibs op Regnart trouwens, alvorens ik haar naar Fernandes lok. Is van mij
Scherp.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch Regnarts? omgekeerd Stranger.
Succes met je dames.
J-Style niet gelukt?
Niet iedereen is superieurquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Scherp.
Waarom heb ik dit soort dingen niet meer in 1 oogopslag door? Vroeger doorzag ik dat standaard. Mijn hersenen falen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.
Tevens snap ik deze 2 posts nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef Phantomesse het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef Phantomesse het volgende:
[spoiler]quote:
Nee had het niet gekopieerd, en ook niet zoveel zin om het weer te typenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yo Rolls Royce, heb je dat verhaal nog ergens? Ben benieuwd wat daar stond men. PM/DM?
WEEKEND![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Tevens snap ik deze 2 posts niet
In de laatste Userfoto's op de laatste pagina's ergens staat ze. Knap meisjequote:
Gezien de TT past zij prima tussen de rest van de dames hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
Zo inderdaadtijd dat ze Fernandes joined
Wanneer komt jouw Fernandespic eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien de TT past zij prima tussen de rest van de dames hier
Oja zou ik nog doen. Ik denk zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw Fernandespic eigenlijk?
Does the pope shit in the woods?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja zou ik nog doen. Ik denk zo.
Is de OP nog aan te passen?
Uiteraard. Echter pm me even een linkje, ik ben straks weg van huis want moet even wat dingetjes regelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja zou ik nog doen. Ik denk zo.
Is de OP nog aan te passen?
Gedaan. Paint skills.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uiteraard. Echter pm me even een linkje, ik ben straks weg van huis want moet even wat dingetjes regelen.
Was trouwens via DM.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb niks binnen? Drop hier maar dan gooi ik het even gauw in de OP
Je was vandaag ook bij de open dag in Utrecht? Waaaarom liet je dat niet even weten, ik was er ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. Mijn motivatieswitch ging opeens aan en als die aan gaat dan moet het bij mij ook direct gebeuren allemaal. Echterrrrrrr de opties in Utrecht zijn niet zo breed. HU en ROCBeiden zijn kut.
Ik probeer het nummer van mijn internaat te vinden om de begeleiders even in het vragenvuur te gooien, echter dat nummer is geheim en ik weet het niet meer.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je was vandaag ook bij de open dag in Utrecht? Waaaarom liet je dat niet even weten, ik was er ook!
Ah nevermind, ik had nog niet verder gelezen![]()
Ik ga het nu fiksen!quote:
tyquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Warom liet JIJ het niet weten?
Neehoor, ik was er nietBen op internet opzoek gegaan en even wat nummers opgezocht van het internaat. Er wordt echter niet opgenomen
[..]
Ik ga het nu fiksen!
Was er wel bij als 1 vd eersten swaa.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oef, Sinji verstoten van de 1e plaats. Moet wel op volgorde van aanmelding imo
!
Carequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oef, Sinji verstoten van de 1e plaats. Moet wel op volgorde van aanmelding imo
!
3,14NutZ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb overigens al geruime tijd de neiging om een lemming op jouw naam te maken 2NutZ, namelijk 3,14NutZ.
Ah, je bent toch wel een kloon dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef J-Style. het volgende:
zijn jullie over mij aan het roddelen ..
Haha, dat nooit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind ook dat de dames bovenaan horen te staan, maar die moeite heb ik nog niet genomen.
wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, je bent toch wel een kloon dus.
Busted!
Waarom zeg je dit nou?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, dat nooit.
Deze man is fucking grappig. Als iemand dit interesseert nog één:
Dit is een SC, Fernandes heeft er stiekem niets mee te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
Ik snap het niet, is dit nou een SC of een fantopic voor Fernandes?
Zie het originele topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
Ik snap het niet, is dit nou een SC of een fantopic voor Fernandes?
Ah, bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit is een SC, Fernandes heeft er stiekem niets mee te maken.
Ooit was Fenandes een klacht topic, over Fernandes dus. Deze veranderde offtopic in een SC dus werd gesloten. Op aandringen van dWc is hij weer open gegooid en zo ontstond Fernandes SC.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit nou?![]()
Nu moet ik de OP aan gaan passen....
Ohh hahaha ik dacht al 3.14 is Pi maar pienuts snapte ik nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
PiNutz = Peanuts.
Ben Phantomesse een beetje zat als naam.
Waar dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef J-Style. het volgende:
deze stond automatisch bij mijn actieve topics.. klik ik erop zie ik dat 2nutz2 mijn naam zegt?
Ik heb nog nooit whisky op.quote:
Dikke knuffel 3 warme melk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whisky op.Ik drink zeer weinig.
Ik breng het eerste, breng jij het tweede?quote:
Die neem je dan terug zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik breng het eerste, breng jij het tweede?
Sowieso!quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik breng het eerste, breng jij het tweede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |