Bluetooth? Kabeltje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:00 schreef J-Style. het volgende:
Is zo;n gedoe om op de computer te zetten
quote:
Dit zei ik gisteren dus ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Bijna ale knappe users van fok in één op. Niceen fernandes is ook wel lekker ja.
Alleen missen jullie de leukste ..quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit zei ik gisteren dus ookGewoon geen lelijke users in deze SC.
Makkelijk he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Bijna alle knappe users van fok in één op. Niceen fernandes is ook wel lekker ja.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als dit maar geen KLB SC pt. 2 wordt.
Kan natuurlijk niet, daar zijn volgens mij niet zoveel knappe users.
Ik hoop hetzelfdequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als dit maar geen KLB SC pt. 2 wordt.
Kan natuurlijk niet, daar zijn volgens mij niet zoveel knappe users.
Toen ik mod was heb ik ruzies daar bij moeten leggen en achterin werd er veel over nagepraat. Heeft niet echt een leuke reputatiequote:
Nu willen we foto's zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen missen jullie de leukste ..
Ik ook niet, wel paar keer per ongeluk aangeklikt in de AT ofzo. Hier gaat het tenminste nog ergens over vaakquote:
Nou, wat let je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen missen jullie de leukste ..
Maar het meeste werd daar toen ook veroorzaakt door Lamon.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Toen ik mod was heb ik ruzies daar bij moeten leggen en achterin werd er veel over nagepraat. Heeft niet echt een leuke reputatie.
Hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Toen ik mod was heb ik ruzies daar bij moeten leggen en achterin werd er veel over nagepraat. Heeft niet echt een leuke reputatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |