quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan het niet vinden
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch Regnarts? omgekeerd Stranger.
Succes met je dames.
J-Style niet gelukt?
Oh dat is nicequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik ga zometeen uiteten met m'n oude klasgenootjes van de basisschool. Zin in wel
Hoe was het gisteravond/-nacht?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik ga zometeen uiteten met m'n oude klasgenootjes van de basisschool. Zin in wel
Ik deel jouw meningquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is wel de meest onbegrijpelijke Fernandes tot nu toe.
Uhuh, ga jij er ook een voor me maken? Een kersteditie het liefst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Is goed.
Kekke tette trouwens!
Oehhhh lekker! Ik heb teveel buikpijn om te etenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik begrijp er ook niks van, maar ja, ik ben dan ook nieuw hier.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is wel de meest onbegrijpelijke Fernandes tot nu toe.
Hihi. Haha. Hihi. Jaja. Neenee.quote:
Pier met kerstmuts wil ik wel doen, tettepics, helllll noquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uhuh, ga jij er ook een voor me maken? Een kersteditie het liefst.
Deze editie Is bizar chaotisch! Zal wel komen doordat het een jubileum editie is.quote:
Mij lijkt het ook echt tof! Had ook echt een leuke klas altijd, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is nicezo'n reünie wil ik ook nog keer houden, lijkt me raar om te zien hoe iedereen veranderd is
quote:
Was dope! Feestje in een studentenhuis met 150 mensen. Veeeel chille mensen, chille muziek en gespaced als een mallequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is nicezo'n reünie wil ik ook nog keer houden, lijkt me raar om te zien hoe iedereen veranderd is
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, we zijn allemaal jong geweest
Had nog opmerking voor Vaseline
[..]
Jij hebt 2 burgers nodig om je te vullen? welke afkomst prefereer je?
Geen antwoord meer op gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |