Pfoh...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar waarvoor zat jij in een internaat als ik vragen mag?
Oke ik weet dat je veel blowde en zoop maar?
Tsja..quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjeetje heavy, je had 't ook wel kunnen PM'en hoor als je niet wilt dat heel FOK! het leest. Wat ben ik blij met mijn leven dan, ook jeugdzorg gehad maar lang niet zo dramatisch als jouw verhaal
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
Whoa Phantomesse![]()
Was het internaat wel een fijne plek voor je?
Informatie die er niet meer toe doet.quote:
Haha ja, ik snap ze wel. Als je thuis niet veel hebt en dan opeens in een groep komt waar iedereen je opvangt, voor elkaar opkomt en je samen gewoon je problemen uit het leven haalt krijg je echt een sterke band. Er is altijd wel iemand aanwezig als je uit school komt waar je lekker tegenaan kunt kletsen en samen mee de stad in kunt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja ik ken ook behoorlijk wat mensen die in een internaat hebben gezeten en hetzelfde als jij, in het begin opstandig en daarna verdrietig dat ze wegmoesten
Dat is dan wel weer een mooi verhaal. Ik snap ook wel dat je dat als beroep zou willen doen, echt een beroep waar je iets uithaalt lijkt mequote:
Gezonde zelfspot doet het ook altijd goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:47 schreef Phantomesse het volgende:
Haha dat zit zeker wel goed. Ik ga ook proberen om direct heel sterk binnen te komen tegenover die kids, desnoods zet ik in het begin een boeman masker op, ik wil ze wel imponeren direct opdat ze oppassen bij me. Ik weet wel dat ze je gaan testen, dat deden we graag toendertijd![]()
Kwa leidingschap is het wel survival of the fittest, of je moet heel veel humor hebben hahahahaha daar red je het ook mee. Tevens moet je ook wel een levensverhaal hebben, echter ga ik ze niet direct voorleggen dat ik ook in een internaat gewoond heb dat komt naderhand wel in 1 op 1 gesprekjes ofzo. Zodra 1 jongere dat weet weet de hele groep het direct en zullen ze me vanzelf vragen gaan stellen erover.
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezonde zelfspot doet het ook altijd goed
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt
1 leiding, Jan. Wát een held was dat zeg, toen hij wegging was ik echt heel boos en verdrietig. Vooral ook omdat hij het pas 2 dagen van tevoren aankondigdeHij en Noud waren mijn favoriete begeleiders wel
![]()
Noud was een zwerver die de hele wereld gezien heeft. Die is met zijn grote bek gewoon het hoofdkantoor hier binnen gelopen en heeft met een proloog van 10 zinnen een baan weten te bemachtigen terwijl hij alleen de basisschool af heeft gemaakt.
Held
Pm'esjequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou Phantomesje, eerst maar es je HBO doen!
Ja dat is ook mijn lengte, kleiner zelfsquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Je moet wel verbaal sterk in je schoenen staan.
Ken een meid die ook dat werk doet, 1.65m ofso maar een bek zo groot als een tractor
Die handled gewoon 2m schyzofrene moafohkaz.
Is wel handig jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou Phantomesje, eerst maar es je HBO doen!
Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.quote:
Door die opmerking zat ik echt letterlijk zo:quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.
quote:
Ach hij meent het wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door die opmerking zat ik echt letterlijk zo:
U roept, wij draaien. Breng jezelf hierheen.quote:
Klopt, we zijn allemaal jong geweestquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach hij meent het wel goed.
Jij hebt 2 burgers nodig om je te vullen? welke afkomst prefereer je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |