abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104800554
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

maar waarvoor zat jij in een internaat als ik vragen mag?
Oke ik weet dat je veel blowde en zoop maar?
Pfoh...

Even proberen dit chronologisch en in zo groot mogelijke lijnen neer te kwakken.

- weg -
pi_104800572
Phantomesse O+
pi_104800654
Sjeetje heavy, je had 't ook wel kunnen PM'en hoor als je niet wilt dat heel FOK! het leest. Wat ben ik blij met mijn leven dan, ook jeugdzorg gehad maar lang niet zo dramatisch als jouw verhaal
pi_104800787
Whoa heftig Phantomesse ;( :*

Was het internaat wel een fijne plek voor je?
pi_104800797
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjeetje heavy, je had 't ook wel kunnen PM'en hoor als je niet wilt dat heel FOK! het leest. Wat ben ik blij met mijn leven dan, ook jeugdzorg gehad maar lang niet zo dramatisch als jouw verhaal
Tsja.. :P Blij mee zijn inderdaad. Maar het geeft niet, iedereen heeft zo zijn levenstraject en dit is de mijne, ik leef er maar mee. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik lekker luchtig en zorgeloos in het leven ben gaan staan :D

Ik ben ontiegelijk snel over nare gebeurtenissen heen, daar ben ik wel blij mee.
pi_104800902
Wat stond daar?
pi_104801072
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
Whoa Phantomesse ;( :*

Was het internaat wel een fijne plek voor je?
Ja :D

Werd echt gelijk geaccepteerd door de hele groep (oké, ik kwam ook wel binnen met een statement daar. Ontiegelijk stoned en ik weet niet meer wat ik heb gezegd maar iedereen mocht me direct) en dat gebeurde niet zo snel bij iedereen, wel blij mee dus.

Leidingen waren ook erg attent allemaal, ik heb soms nog spijt van de shit waar ik ze in het begin doorheen heb getrokken. Wat een opschudding kon ik zetten daar zeg als ik boos was. Stoelen hebben gevlogen, ramen zijn gebroken en mensen zijn geslagen :') Iets waar ik me nu ook op voor moet bereiden natuurlijk, woede-aanvallen van gefrustreerde tieners die het niet kunnen handelen.

Toen ik weg mocht, was ik ook best wel verdrietig. Had verwacht dat ik heel erg blij zou zijn het moment dat ik te horen zou krijgen dat ik weg mocht maar ik werd er eerder down van. Soms heb ik nog steeds heimwee.

Ik kijk erop terug met dikke tevredenheid, als ik niet in Jeugdzorg was gekomen had ik nu onderaan de maatschappij gestaan waarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:32 schreef zovty het volgende:
Wat stond daar?
Informatie die er niet meer toe doet.
pi_104801150
Ja ik ken ook behoorlijk wat mensen die in een internaat hebben gezeten en hetzelfde als jij, in het begin opstandig en daarna verdrietig dat ze wegmoesten
pi_104801218
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja ik ken ook behoorlijk wat mensen die in een internaat hebben gezeten en hetzelfde als jij, in het begin opstandig en daarna verdrietig dat ze wegmoesten
Haha ja, ik snap ze wel. Als je thuis niet veel hebt en dan opeens in een groep komt waar iedereen je opvangt, voor elkaar opkomt en je samen gewoon je problemen uit het leven haalt krijg je echt een sterke band. Er is altijd wel iemand aanwezig als je uit school komt waar je lekker tegenaan kunt kletsen en samen mee de stad in kunt.

Toen ik thuis kwam was dat niet meer, heb me een halfjaar lang echt heel eenzaam gevoeld. Gelukkig had ik toen wel mijn vriend, hij heeft me goed gesteund die periode.
pi_104801235
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:37 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Knip

[..]

Dat is dan wel weer een mooi verhaal. Ik snap ook wel dat je dat als beroep zou willen doen, echt een beroep waar je iets uithaalt lijkt me :). Je kan echt iets betekenen voor iemand.

Echter moet je wel sterk in je schoenen staan inderdaad want jongeren zullen je uitproberen. Maar dat zit bij jou wel goed denk ik :+
pi_104801435
Haha dat zit zeker wel goed. Ik ga ook proberen om direct heel sterk binnen te komen tegenover die kids, desnoods zet ik in het begin een boeman masker op, ik wil ze wel imponeren direct opdat ze oppassen bij me. Ik weet wel dat ze je gaan testen, dat deden we graag toendertijd O+

Kwa leidingschap is het wel survival of the fittest, of je moet heel veel humor hebben hahahahaha daar red je het ook mee. Tevens moet je ook wel een levensverhaal hebben, echter ga ik ze niet direct voorleggen dat ik ook in een internaat gewoond heb dat komt naderhand wel in 1 op 1 gesprekjes ofzo. Zodra 1 jongere dat weet weet de hele groep het direct en zullen ze me vanzelf vragen gaan stellen erover.
  vrijdag 25 november 2011 @ 13:48:45 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_104801481
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:47 schreef Phantomesse het volgende:
Haha dat zit zeker wel goed. Ik ga ook proberen om direct heel sterk binnen te komen tegenover die kids, desnoods zet ik in het begin een boeman masker op, ik wil ze wel imponeren direct opdat ze oppassen bij me. Ik weet wel dat ze je gaan testen, dat deden we graag toendertijd O+

Kwa leidingschap is het wel survival of the fittest, of je moet heel veel humor hebben hahahahaha daar red je het ook mee. Tevens moet je ook wel een levensverhaal hebben, echter ga ik ze niet direct voorleggen dat ik ook in een internaat gewoond heb dat komt naderhand wel in 1 op 1 gesprekjes ofzo. Zodra 1 jongere dat weet weet de hele groep het direct en zullen ze me vanzelf vragen gaan stellen erover.
Gezonde zelfspot doet het ook altijd goed ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_104801549
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gezonde zelfspot doet het ook altijd goed ^O^
Klopt :D

1 leiding, Jan. Wát een held was dat zeg, toen hij wegging was ik echt heel boos en verdrietig. Vooral ook omdat hij het pas 2 dagen van tevoren aankondigde :') Hij en Noud waren mijn favoriete begeleiders wel O+

Noud was een zwerver die de hele wereld gezien heeft. Die is met zijn grote bek gewoon het hoofdkantoor hier binnen gelopen en heeft met een proloog van 10 zinnen een baan weten te bemachtigen terwijl hij alleen de basisschool af heeft gemaakt.

Held _O_
  vrijdag 25 november 2011 @ 13:56:27 #39
64831 2NutZ
pi_104801711
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:51 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Klopt :D

1 leiding, Jan. Wát een held was dat zeg, toen hij wegging was ik echt heel boos en verdrietig. Vooral ook omdat hij het pas 2 dagen van tevoren aankondigde :') Hij en Noud waren mijn favoriete begeleiders wel O+

Noud was een zwerver die de hele wereld gezien heeft. Die is met zijn grote bek gewoon het hoofdkantoor hier binnen gelopen en heeft met een proloog van 10 zinnen een baan weten te bemachtigen terwijl hij alleen de basisschool af heeft gemaakt.

Held _O_
Mooi verhaal :D
Je moet wel verbaal sterk in je schoenen staan.

Ken een meid die ook dat werk doet, 1.65m ofso maar een bek zo groot als een tractor :')
Die handled gewoon 2m schyzofrene moafohkaz.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_104801761
Nou Phantomesje, eerst maar es je HBO doen! :D
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:00:15 #41
64831 2NutZ
pi_104801823
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Pm'esje :')
pi_104801832
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mooi verhaal :D
Je moet wel verbaal sterk in je schoenen staan.

Ken een meid die ook dat werk doet, 1.65m ofso maar een bek zo groot als een tractor :')
Die handled gewoon 2m schyzofrene moafohkaz.
Ja dat is ook mijn lengte, kleiner zelfs :')

Ik ben aardig bijdehand ook wel en kan flink overtuigend zijn. Ik zie er lief en onschuldig uit maar ben nooit handelbaar geweest dus ook zeker niet door die etters. Fysiek ben ik ook geen watje, trouwens.

Dit komt wel goed met mij, ik hen er ook echt zin in.
pi_104801856
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Is wel handig ja :P Ik wil echter persé 1 met stage. Zoeken zoeken zoekennnnn.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:16:38 #44
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104802351
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:00 schreef 2NutZ het volgende:

Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_104802911
Het kwartje valt nu pas bij mij :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:51:21 #46
64831 2NutZ
pi_104803676
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik ging stiekem wel een beetje stuk door je opmerking over Furdinand.
Door die opmerking zat ik echt letterlijk zo: :')
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:30 schreef Phantomesse het volgende:
Het kwartje valt nu pas bij mij :')
;)
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:57:31 #47
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104803882
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Door die opmerking zat ik echt letterlijk zo: :')
Ach hij meent het wel goed.

Vandaag gaat een ontzettende kutdag worden, ik voel het nu al.

Me verslapen waardoor ik mijn les heb gemist. Vervolgens thuis ruzie gekregen, pissig de deur uit richting werk en vervolgens halverwege de reis me beseffen dat ik door alle commotie mijn pasje ben vergeten. Neuk mijn leven.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_104804104
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Neuk mijn leven.
U roept, wij draaien. Breng jezelf hierheen.

Maar kut deze dag voor jou. Bij deze stuur ik jou, ietswat huiverig voor mezelf wel, een geluksengeltje.
pi_104804398
Dibs op Regnart trouwens, alvorens ik haar naar Fernandes lok. Is van mij :(
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:20:50 #50
64831 2NutZ
pi_104804655
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ach hij meent het wel goed.

Klopt, we zijn allemaal jong geweest ;)

Had nog opmerking voor Vaseline :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
1 burger vult me niet eens :')
Jij hebt 2 burgers nodig om je te vullen? welke afkomst prefereer je?

Geen antwoord meer op gehad ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')