Ja zo stond het aangegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:48 schreef BasEnAad het volgende:
Voordeelmenu
Alsof er ook gewone menu's zijn
Je UI spreekt boekdelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Roellie80 het volgende:
hup in den prullenbak, nog even genieten van het kapitalisme en vadsig voedsel in overvloed
Ja klopt, JA WANT JE BESPAART 32 CENT!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja zo stond het aangegeven.![]()
Ik kom er echt niet vaak.
Omdat ik daar langsliep en ik nog niet geluncht had.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:52 schreef trekeennummertje het volgende:
TS, waarom ga jij naar de MCDonald's?
True.quote:
Dikkert.quote:
Jij hebt 2 burgers nodig om je te vullen? welke afkomst prefereer je?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Saisai het volgende:
boeiend, er zitten zo weinig voedingsstoffen in dat je over een kwartier alweer honger hebt. Kan je die tweede ook nog opeten dikzak.
Mooi hé.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:48 schreef BasEnAad het volgende:
Voordeelmenu
Alsof er ook gewone menu's zijn
Miljoenen die er anders intrappen hoor, intelligentie van de klantquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Mooi hé.
Ze beledigen gewoon keihard de intelligentie van de klant.
Net als de bekende van/voor prijs.
Iedereen snapt toch dat er nooit een aanbieding is geweest en ze je gewoon een rad voor de ogen draaien.
Een hele groteverdienen ze.
En dan weer 20 minuten in de rij staan te wachten op een stel ongeïnteresseerde, incompetente klaplopers achter de balie die amper Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef Redskillz het volgende:
Ipv dat je eerst een menu besteld en daarna nog een burger haalt die nog wel warm is als u uw tanden er in zet.
Als het niet werkte zouden ze het niet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Miljoenen die er anders intrappen hoor, intelligentie van de klantNiet het gemiddelde volk wat er wekelijks komt hoor
hihihihihiquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:47 schreef Oerbeer het volgende:
Dus ik net voor lunch weer eens een keertje bij de McDonald's geweest.
kassameisje: vaste recept meneer?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:18 schreef AhmedJaret het volgende:
ha een dikzak met een krentenbaard van puistjes
haha laat me raden 1% spieren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben 1.85 en weeg 70 kilo. En dan zeggen ze hier dat ik dik ben__!
Hongerblanke!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Snelle stofwisseling.
1.92@ 83kg.
Fuckquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Eten jij skinnyfat ecto, met je 70 kg op 1.85m. Vreten zul je. Koud of niet.
Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef P8 het volgende:
Dus toen ging je snel naar huis om een topic te maken?
Chapeau.
Hij zat wss in de mac op zijn mobieltjequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef P8 het volgende:
Dus toen ging je snel naar huis om een topic te maken?
Chapeau.
Stuur de hamburger en patat op naar Afrika.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Twiitch het volgende:
Maar de kindjes in Afrika....
Denk aan de kindjes...
Ja honger/trek discussie zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Stuur de hamburger en patat op naar Afrika.
Had TS nou trek of honger ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |