abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104810774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
Veel plezier Jumi :W

En werkze Phanto :*
Danku :D

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Maisnon het volgende:
Pizza El Tonno!

Dwc ruigridder je ondertitel streep is wel erg vorige week hoor!
Oeh... Eet smakelijk! Even collega's bellen wat onze pot schaft vanavond. Ik hoop kip want de zijn heel goed in kip klaarmaken bij ons in de keuken. Rijst daarintegen..... :') ik neem maar een bakje mee uit voorzorg.
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:03:19 #277
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104810783
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze bij de Publieke Omroep niet zo slecht betaalden?

Je kan ook voor mij koerieren?

Fuck up man, betere tijden gewenst :*.
Er verscheen een lach op mijn gezicht. :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:04:15 #278
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104810808
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Maisnon het volgende:

Dwc rugridder
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_104810821
Ik wil niet werken :r

Bel mijn werk op en zeg dat ik van 3 hoog ben gevallen en dat ik 3 maanden niet kan komen werken + ziektewet (Y)

BONK BONK BONK AFKLOPPENNN
pi_104810838
Ok ok, ik haal 'm al weg :{w.
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef Phantomesse het volgende:
Bel mijn werk op en zeg dat ik van 3 hoog ben gevallen en dat ik 3 maanden niet kan komen werken + ziektewet (Y)
Heuj, niet het ongeluk over jezelf heenroepen nu hoor :P.
pi_104810852
Dwc rugridder is wél echt vorige decennium haha :P
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil niet werken :r

BONK BONK BONK AFKLOPPENNN
Misschien hebben ze wel lekkere kip! Even doorbijten dus
pi_104810916
Het werken is niet erg, het fietsen echter :r

Heb de versnelling stukgetrapt op het zwaarste standje :')
pi_104810955
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef Phantomesse het volgende:
Heb de versnelling stukgetrapt op het zwaarste standje :')
Ik háát fietsen die te licht of te zwaar trappen :') :r.
pi_104810982
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik :D Echter toch wel liever te zwaar dan te licht.
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:09:39 #285
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104811011
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Voor school door de duinen moeten fietsen op een fiets zonder versnellingen. ;( ;( ;(
pi_104811044
Mijn fiets nu heeft maar 1 stand en die is wel relaxt eigenlijk. Om een of andere reden, als je mij op een fiets zet, ga ik altijd als een gek fietsen en dat kan nu niet _O- zelf bescherming
pi_104811047
:* allen.
pi_104811063
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef Phantomesse het volgende:
:* allen.
Haha, het lijkt alsof je PI die smiley in z'n oor likt :') _O-! Ciao :*
pi_104811094
dwc, ik moet het toch vragen zodat ik hierna eeuwig kan rusten en je er niet meer mee lastig hoef te vallen, want ik blijf eraan denken als ik je zie

Wat was Eijking nou eigenlijk :')
pi_104811120
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Sterkte op de fiets :)
Danku dame!
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Haha, het lijkt alsof je PI die smiley in z'n oor likt :') _O-! Ciao :*
Ghehe :P Ciao!
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:16:03 #292
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104811215
Wat zijn de Fernandesserts hun weekendplannen? :7
pi_104811508
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef Maisnon het volgende:
dwc, ik moet het toch vragen zodat ik hierna eeuwig kan rusten en je er niet meer mee lastig hoef te vallen, want ik blijf eraan denken als ik je zie

Wat was Eijking nou eigenlijk :')
:').

Ik en een paar vrienden hadden op de middelbare school (ondertussen echt 6 jaar geleden ofzo) na een 1 vs. 1 mini-vechtpartij van Eijking en nog iemand geprobeerd die ander in zo'n vuilniscontainer met wieltjes te gooien en dit geheel gefilmd. Één van die matties opende toen op FOK! een succesvol topic met een link naar het filmpje. In dat filmpje schreeuwde ik in een waas van opwinding en adrenaline "Eijking! Eijking" naar Eijking (zijn roepnaam, tevens achternaam). En zo geschiedde, op FOK! was een mini-meme 'tegen' mij ofzo geboren toentertijd.

We (10 man in totaal ofzo, 2 die vechtten, 1 filmde, 1 zette een site op met het filmpje, 1 hostte het filmpje ergens en nog wat ophypende omstanders) waren toen 1 dag geschorst :'). We moesten een boek lezen en een boekverslag hierover schrijven, allemaal in een apart lokaal ergens op school. Ik viel echter in slaap, werd na een tijdje gewekt door één van die gasten met een boekverslag uitgeprint :D _O_) en dat was dat.

Zo, is dat ook klaar :P.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipen :').
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:27:45 #294
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104811603
Een nobele besteding van het weekend. Me gusta.
pi_104811757
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik en een paar vrienden hadden op de middelbare school (ondertussen echt 6 jaar geleden ofzo) na een 1 vs. 1 mini-vechtpartij van Eijking en nog iemand geprobeerd die ander in zo'n vuilniscontainer met wieltjes te gooien en dit geheel gefilmd. Één van die matties opende toen op FOK! een succesvol topic met een link naar het filmpje. In dat filmpje schreeuwde ik in een waas van opwinding en adrenaline "Eijking! Eijking" naar Eijking (zijn roepnaam, tevens achternaam). En zo geschiedde, op FOK! was een mini-meme 'tegen' mij ofzo geboren toentertijd.

We (10 man in totaal ofzo, 2 die vechtten, 1 filmde, 1 zette een site op met het filmpje, 1 hostte het filmpje ergens en nog wat ophypende omstanders) waren toen 1 dag geschorst :'). We moesten een boek lezen en een boekverslag hierover schrijven, allemaal in een apart lokaal ergens op school. Ik viel echter in slaap, werd na een tijdje gewekt door één van die gasten met een boekverslag uitgeprint :D _O_) en dat was dat.

[..]

Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipen :').
Eindelijk, de legende is voor mij nu compleet _O_ nu kan ik er voor altijd over rusten

Mijn weekend bestaat uit mn portfolio maken, cappucinos drinken, autodrop naar binnen schuiven (gewoon schuiven!) en met vrienden wat drinken vanavond en of morgen :P
pi_104811768
quote:

[..]

:')_!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_104811813
quote:

[..]

[..]

_O-
All good things are wild and free.
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:34:25 #298
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104811843
De nieuwe OP moet wel spang worden.
pi_104811859
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
De nieuwe OP moet wel spang worden.
Fix jij em?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_104811877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn weekend is al 2 dagen bezig. Gisteren Utrecht, morgen Amsterdam. Nu mijn zorgen verdrinken in Fernandes. 14.gif

En jij dan meneer beer?

Tevens goed verhaal dWc. _O-
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')