Dankuquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
Veel plezier Jumi
En werkze Phanto
Oeh... Eet smakelijk! Even collega's bellen wat onze pot schaft vanavond. Ik hoop kip want de zijn heel goed in kip klaarmaken bij ons in de keuken. Rijst daarintegen.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Maisnon het volgende:
Pizza El Tonno!
Dwc ruigridder je ondertitel streep is wel erg vorige week hoor!
Er verscheen een lach op mijn gezicht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij de Publieke Omroep niet zo slecht betaalden?
Je kan ook voor mij koerieren?
Fuck up man, betere tijden gewenst.
quote:
Heuj, niet het ongeluk over jezelf heenroepen nu hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef Phantomesse het volgende:
Bel mijn werk op en zeg dat ik van 3 hoog ben gevallen en dat ik 3 maanden niet kan komen werken + ziektewet (Y)
Misschien hebben ze wel lekkere kip! Even doorbijten dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil niet werken![]()
Bel mijn werk op en zeg dat ik van 3 hoog ben gevallen en dat ik 3 maanden niet kan komen werken + ziektewet (Y)
BONK BONK BONK AFKLOPPENNN
Ik háát fietsen die te licht of te zwaar trappenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef Phantomesse het volgende:
Heb de versnelling stukgetrapt op het zwaarste standje
Dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik háát fietsen die te licht of te zwaar trappen![]()
.
Voor school door de duinen moeten fietsen op een fiets zonder versnellingen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik háát fietsen die te licht of te zwaar trappen![]()
.
Danku dame!quote:
Ghehequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, het lijkt alsof je PI die smiley in z'n oor likt![]()
! Ciao
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef Maisnon het volgende:
dwc, ik moet het toch vragen zodat ik hierna eeuwig kan rusten en je er niet meer mee lastig hoef te vallen, want ik blijf eraan denken als ik je zie
Wat was Eijking nou eigenlijk
Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de Fernandesserts hun weekendplannen?
Eindelijk, de legende is voor mij nu compleetquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik en een paar vrienden hadden op de middelbare school (ondertussen echt 6 jaar geleden ofzo) na een 1 vs. 1 mini-vechtpartij van Eijking en nog iemand geprobeerd die ander in zo'n vuilniscontainer met wieltjes te gooien en dit geheel gefilmd. Één van die matties opende toen op FOK! een succesvol topic met een link naar het filmpje. In dat filmpje schreeuwde ik in een waas van opwinding en adrenaline "Eijking! Eijking" naar Eijking (zijn roepnaam, tevens achternaam). En zo geschiedde, op FOK! was een mini-meme 'tegen' mij ofzo geboren toentertijd.
We (10 man in totaal ofzo, 2 die vechtten, 1 filmde, 1 zette een site op met het filmpje, 1 hostte het filmpje ergens en nog wat ophypende omstanders) waren toen 1 dag geschorst. We moesten een boek lezen en een boekverslag hierover schrijven, allemaal in een apart lokaal ergens op school. Ik viel echter in slaap, werd na een tijdje gewekt door één van die gasten met een boekverslag uitgeprint
![]()
) en dat was dat.
Zo, is dat ook klaar.
[..]
Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik en een paar vrienden hadden op de middelbare school (ondertussen echt 6 jaar geleden ofzo) na een 1 vs. 1 mini-vechtpartij van Eijking en nog iemand geprobeerd die ander in zo'n vuilniscontainer met wieltjes te gooien en dit geheel gefilmd. Één van die matties opende toen op FOK! een succesvol topic met een link naar het filmpje. In dat filmpje schreeuwde ik in een waas van opwinding en adrenaline "Eijking! Eijking" naar Eijking (zijn roepnaam, tevens achternaam). En zo geschiedde, op FOK! was een mini-meme 'tegen' mij ofzo geboren toentertijd.
We (10 man in totaal ofzo, 2 die vechtten, 1 filmde, 1 zette een site op met het filmpje, 1 hostte het filmpje ergens en nog wat ophypende omstanders) waren toen 1 dag geschorst. We moesten een boek lezen en een boekverslag hierover schrijven, allemaal in een apart lokaal ergens op school. Ik viel echter in slaap, werd na een tijdje gewekt door één van die gasten met een boekverslag uitgeprint
![]()
) en dat was dat.
Zo, is dat ook klaar.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
![]()
) en dat was dat.
Zo, is dat ook klaar.
[..]
Zuipen, zuipen, zuipen, jonko roken, zuipen, jonko roken, jonko roken, zuipen.
Fix jij em?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
De nieuwe OP moet wel spang worden.
Mijn weekend is al 2 dagen bezig. Gisteren Utrecht, morgen Amsterdam. Nu mijn zorgen verdrinken in Fernandes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de Fernandesserts hun weekendplannen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |