Dan faal je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Phantomesse het volgende:
Er was ook een Fokker die door een of ander hoerenmeisje was afgeperft. 7000 aan haar kwijt en hij is nieteens in haar klaargekomen.
Zou grappig geweest zijn als dat ook Emimich wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Phantomesse het volgende:
Er was ook een Fokker die door een of ander hoerenmeisje was afgeperft. 7000 aan haar kwijt en hij is nieteens in haar klaargekomen.
Opleiding duut 3 jaar dus een halfjaar per fase. Het is wel duaal dus je verdient wel geld, maar ik kan dat echt niet ophoesten gekquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Harde prijzenEen leerfase is een jaar ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah crap
Jackie, zit je op de UU?
Pas op man! Ik bel o.us zijn familie en dan barst de shit los!quote:
Was ik vandaag, en het leek me best tof. Geneeskunde toevalligquote:
Nope ik nietquote:
Stoerder terugdoen dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds ik MW3 doet het internet op mijn ps3 kkstoer tegen mij.
Ja leuke tijd hoor hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was ik vandaag, en het leek me best tof. Geneeskunde toevallig?
[..]
Nope ik niet
Goodluck & havefunnquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga me weer aan de arbeit vergeven, jullie hardcore gamerts! En daarna total loss zuipen
Toch wel in een van die sexy outfits die je soms post?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga me weer aan de arbeit vergeven, jullie hardcore gamerts! En daarna total loss zuipen
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik trouwens de enigste zonder tintje hier?Toch maar meer gaan zonnebanken dan.
Zonde van 't geld, kan je meteen volgend jaar of 1,5 jaar meteen een ps4 knallenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga proberen mijn vaders zijn dromen binnen te breken en hem inprenten dat hij een PS3 moet kopen voor kerst.
Geen idee, nog geen foto in de OP van jou tegengekomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik trouwens de enigste zonder tintje hier?Toch maar meer gaan zonnebanken dan.
Valt me wel tegen Phantomesse, je sexy outfits niet minstens met ons delenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch wel in een van die sexy outfits die je soms post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |