Dit he. Ik ken 'Lamon' dan niet maar... mensen betalen daarvoor???quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Maaar, wie zou er überhaupt vrijwillig betalen om Lamon te mogen zien op de webcam?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat een dubbele streep wel had geholpen.
Ja dat vraag ik me ook af. Als het nou mister chocoladebeer was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Maaar, wie zou er überhaupt vrijwillig betalen om Lamon te mogen zien op de webcam?
Lekker gekke meiden met een pittig kort kapseltje die elke zaterdag met de girls uitgaan om vijf uur 's middagsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Kun je halen in Tilburg bij dat eettentje op de Oude Markt. Maar ik raad het niet aan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zulk eten vind ik zo lekker, serieuss
Volgens mij zit er pompoen door ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als pompoen man! Dat ga ik zo eten.
tliciouz90quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]DM me nog even je gamertag
.
GOEIEGENAquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WOW.
Google Image op "lamon fok" geeft:
http://www.google.nl/sear(...)9fe&biw=1440&bih=770
Survival? Kill confirmed gekquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
tliciouz90Bereid je deze week nou maar voor. Kunnen we een keer survival doen, ik krijg alleen maar van die prutsers telkens.
Je gamedquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
tliciouz90Bereid je deze week nou maar voor. Kunnen we een keer survival doen, ik krijg alleen maar van die prutsers telkens.
Hahaha, deze staat er ook tussen ergensquote:
Oh really? Dacht dat dat een leuke gamemode was, maar vind het tegenvallen. Sowieso had ik er meer van verwacht. En ik heb er dan nog wel 120 euro aan uit gegeven voor elite wat nooit werkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Survival? Kill confirmed gek.
Maar die kill heeft het zelf over zich heen laten lopenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, deze staat er ook tussen ergens. Dat was pas een klassieker!
http://i43.tinypic.com/3338tcm.jpg
Offcourse, en niet zo'n beetje ook. Wel met roze controller natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je gamed?
Waaaaarom klikte ik op die link
Dude.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WOW.
Google Image op "lamon fok" geeft:
http://www.google.nl/sear(...)9fe&biw=1440&bih=770
Scheelt dat ik daar nooit kom, maar zal het onthouden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je halen in Tilburg bij dat eettentje op de Oude Markt. Maar ik raad het niet aan.
Dopequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Offcourse, en niet zo'n beetje ook. Wel met roze controller natuurlijk.Jij ook dan?
Die was net voor mijn tijd, maar wel mooi jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, deze staat er ook tussen ergens. Dat was pas een klassieker!
http://i43.tinypic.com/3338tcm.jpg
Huh? Ik heb Elite volgens mij ook geactiveerd (?), da's toch gratis? Ik snap er ook niet veel vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh really? Dacht dat dat een leuke gamemode was, maar vind het tegenvallen. Sowieso had ik er meer van verwacht. En ik heb er dan nog wel 120 euro aan uit gegeven voor elite wat nooit werkt.
Echt briljant, hoe welbespraakt en intellectueel die overkwam, zo hard werd 'ie terug genaaidquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar die kill heeft het zelf over zich heen laten lopen.
Harde prijzenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef Phantomesse het volgende:
Ik keek niet. Ik hoef het niet te zien.
Ik ga me ook hoereren voor de webcam opdat ik 1850 per leerfase kan betalen waarvan ik er 6 moet doen + 1000 materiaalkosten, 150 intake kosten en 500 voor nog iets anders
Leuk.... school....
Nee joh, daar betaal je met game 120 voor en apart rond de 50.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh? Ik heb Elite volgens mij ook geactiveerd (?), da's toch gratis? Ik snap er ook niet veel van.
[..]
Echt briljant, hoe welbespraakt en intellectueel die overkwam, zo hard werd 'ie terug genaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |