Dus dankzij jou loopt er nu een eend rond zonder tieten...quote:Op woensdag 23 november 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
Altijd fijn een goede poelier in de buurt.. Een paar lekkere eendenborstfiletjes gehaald.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus dankzij jou loopt er nu een eend rond zonder tieten...
[..]
[..]
Mint..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is hier precies andersom, trekt weer potdicht... Fijn, moet straks nog werken!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef alors het volgende:
Wow de mist is opeens weg, ik kon opeens weer een kilometer ver zien
Opdonderen ?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef henkde_j het volgende:
Ik weet wel wat John Bakker zou zeggen over deze plaat
Ja hier nu ook weerquote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef minthy het volgende:
Sorry allemaal, ik zag die eend gewoon voor me... Ja, mijn gedachtenkronkels zijn soms ernstig
[..]
Het is hier precies andersom, trekt weer potdicht... Fijn, moet straks nog werken!
twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 23-11-2011 om 19:08:46België heeft sinds vandaag Streetview. RT @biembuijs: Dit schijnt het huis van Samson en Gert in het echt te zijn: http://t.co/Q5ZuWV2X reageer retweet
Goooooooooooeeeeeeeeeeedenavondquote:
Uiteraard, wat `n wedstrijdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon Milan - Barca of andere wedstrijd?
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijkenquote:
Zappende.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon Milan - Barca of andere wedstrijd?
Zinkt die boot alweer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijken
Die laatste is ws mijn achterbuurmanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Godver, de 88.6 heeft een bak ruis en op de 96.2 zit een piraat nu.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laatste is ws mijn achterbuurman
zoetsappige fillumsquote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijken
zeg dat ie beter online kan gaan streamen ... scheelt weerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laatste is ws mijn achterbuurman
Nee, dan is het een ander loederquote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]!!!
Vier Windstreken en de Pieper is het, zendt op 95.9..
Dat doet hij de rest van de week al, op woensdag zendt hij ouderwetsch via de antenne uit. Wat een schik...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoetsappige fillums
[..]
zeg dat ie beter online kan gaan streamen ... scheelt weer
En terecht! Dragostea din tei is een juweeltjequote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
Nog even een top2000. O-zone staat wel in de voorkeurslijst maar Winter van Tori Amos niet
Das toch leukquote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan is het een ander loeder
[..]
Dat doet hij de rest van de week al, op woensdag zendt hij ouderwetsch via de antenne uit. Wat een schik...
Wel Haiducci in de Gabry Ponte mixquote:Op woensdag 23 november 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
En terecht! Dragostea din tei is een juweeltje
Het zal ongetwijfeld leuk zijn om te doen, ik heb er hier alleen maar last van... Hij (en in het weekend zo'n beetje alle piraten uit Twente) drukt alle zenders van de radio afquote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das toch leuk
Deed mijn pappie vroeger ook.. de zolder was een studiootje met singles en LP's
Als ik heel, heel eerlijk ben, brul ik het nummer altijd keihard mee... Kan het niet helpen, werkt erg aanstekelijk en het maakt me vrolijkquote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel Haiducci in de Gabry Ponte mix
ja dat is wel stomquote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld leuk zijn om te doen, ik heb er hier alleen maar last van... Hij (en in het weekend zo'n beetje alle piraten uit Twente) drukt alle zenders van de radio af
nee, ik keek naar Geomeun Jipquote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee The West Wing seizoen 2 moest ik nog uitkijken. En dan heb ik nog 5 seizoen te gaan, geweldige seriequote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al snap ik best dat het heel gezellig is met een groepje bij elkaar met een pot bier erbijquote:
quote:
Happerdsquote:Op woensdag 23 november 2011 23:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee The West Wing seizoen 2 moest ik nog uitkijken. En dan heb ik nog 5 seizoen te gaan, geweldige serie
speaking of wich: moet nog steeds stemmen. Zo ff doenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
Nog even een top2000. O-zone staat wel in de voorkeurslijst maar Winter van Tori Amos niet
klopt. en als ik Titanic wil zien zet ik wel de DVD aanquote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al snap ik best dat het heel gezellig is met een groepje bij elkaar met een pot bier erbij
[..]
[..]
Happerds
Daarvoor moet ik in de stemming zijn, net als voor Dances with wolves. Duren eigenlijk net wat te langquote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. en als ik Titanic wil zien zet ik wel de DVD aan
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
speaking of wich: moet nog steeds stemmen. Zo ff doen
Ben je er al uit?
Ahja de 1 gamed met zijn vrienden en een potje bier, de ander maakt radio....quote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al snap ik best dat het heel gezellig is met een groepje bij elkaar met een pot bier erbij
[..]
[..]
Happerds
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Al 20 jaar niet meer onder ons
Bahquote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Na Tie Your Mother Down draaien ze nu Love Of My Lifequote:Op donderdag 24 november 2011 08:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zometeen Tie Your Mother Down of Love Of My Life op Radio 538. Voor de Queen-fans
Dat werd al eens geopperd, toch hoop ik op ééntje die echt spontaan tijdens SR ontstaat!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens: ode to the bouncer is de nieuwe hello voor sr11
Wijn en kaasmoment is verplaatst?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij praat ik tegen mezelf.
- hik -quote:Op donderdag 24 november 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijn en kaasmoment is verplaatst?
Deze ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die van Florence & The Machine dan he...
Wie is Hans?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
hans op deze herdenkingsdag nog steeds niet gespot?
Jamiraakwaaiquote:
onder de 16 vinden ze die zender erg leuk denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat 538 zo populair is(staat bij ons op dinsdag en donderdag op). Wat een drama-zender over het algemeen... Huppelen qua muziek soms achter 3FM aan, als Gotye MH is geweest daar dan is'ie 3 weken later op 538 te horen ofzo...
Over de DJ's nog maar te zwijgen van 538
Geen last van.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
Neem een FOK!-aboquote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
quote:
STEMMINGMAKERIJ!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:39 schreef alors het volgende:
Dat accenten gedoe slaat ook nergens op
!!!
ik kreeg er anders wel een klein stijfje vanquote:Op donderdag 24 november 2011 16:40 schreef alors het volgende:
Sander heeft gelijk, dat is geen Gronings accent dat is dialect... En dan Brabants was gewoon Nederlands met een licht Brabants accent
ik krijg altijd een enorme slappe als ik Brabants hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kreeg er anders wel een klein stijfje van
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg altijd een enorme slappe als ik Brabants hoor.
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:30 schreef minthy het volgende:
Leuk, lezen waarvan iedereen een slappe/stijfje van krijgt![]()
Je kan toch gewoon tegen de ander zeggen dat ie zijn/haar waffel dicht moet houden?
....quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....
QFTquote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk te horen welke van de 2 versies de betere is. Die van Abel welteverstaan.
Duh, waarom zou Anouk beter zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk te horen welke van de 2 versies de betere is. Die van Abel welteverstaan.
Ohja...quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....
Abel ownt de toko snoeihard!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef themauster het volgende:
Hole jij zet die tribute to Freddie Mercury toch wel online die Michiel rond half 8 heeft uitgezonden?
was trouwens dezelfde als die van vorig jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef themauster het volgende:
Hole jij zet die tribute to Freddie Mercury toch wel online die Michiel rond half 8 heeft uitgezonden?
En dit weekend ook al bij Life4you, hij is op een ware media-campagne lijkt 't.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom bij de top2000-quiz op Ned3.
En die heeft weer gewonnen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom bij de top2000-quiz op Ned3.
Thanx.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was trouwens dezelfde als die van vorig jaar.
Ben benieuwd naar je lijstjequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Ben benieuwd naar je lijstje
Zo voorspelbaar, huh?quote:
moet je eens zoeken naar Foxy Shazaam. Dat is ook zo lekker fout. Unstoppable zal wel op jijbuis staan...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
The Darkness![]()
Foute glamrock, heurlijk
Ja!quote:
Ik zal eens kijken als dat kloteverslag eens af is, thanxquote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je eens zoeken naar Foxy Shazaam. Dat is ook zo lekker fout. Unstoppable zal wel op jijbuis staan...
ach, ik ik post em meteen ff!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken als dat kloteverslag eens af is, thanx
Dan nog; eerst verslag af... Kom er niet doorheenquote:
voor tijdens het nieuws danquote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog; eerst verslag af... Kom er niet doorheen![]()
Ik hoor Urban Dance Squad
Stoorde vandaag in de auto ook ontzettend, ik hoop dat de jongens van AT binnenkort weer gaan rondrijden hierquote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
Ah, net op het moment dat Roos grappig wordt ruist mn zender weer. Vervelend!
Nee, ook dan niet. Reflectie, moet af voor morgen... Je kan me de meest complexe zorginstellingen op papier in elkaar laten flansen inclusief knallende presentatie, maar reflectieverslagenquote:
reflectieverslagen zuigen apenballen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet. Reflectie, moet af voor morgen... Je kan me de meest complexe zorginstellingen op papier in elkaar laten flansen inclusief knallende presentatie, maar reflectieverslagen![]()
Wel meer dan alleen apenballen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reflectieverslagen zuigen apenballen.
truste!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen apenballen.
Anyway, ik ben pitten
Dozijnen! Ik kan normaal aardig gemakkelijk lullen, ook over mezelf. Helaas heb ik een supervisor die me half doorzaagt, net het idee dat ik bij een psychiater op de sofa ligquote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reflectieverslagen zuigen apenballen.
Eens! Trustequote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen apenballen.
Anyway, ik ben pitten
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
klassiekertje. vooral het groene pak van Bizarre (die dikke) tegen het einde is hilarisch.
Fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Allrounder het volgende:
Deze jongen heeft al sinds woensdagmiddag weekend!
I wish I looked that swell in Spandexquote:
Whitesnakequote:Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef Allrounder het volgende:
Schakel ik in, krijg ik Moves Like Jagger voor m'n kiezen..
Brrrrrrrr.....
Ik denk ik geef ze nog een kans..quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Whitesnake![]()
Damn, wat zit ik in een rare vibe vandaag
Ja, beetje jammer... Het ging verdikke zo goed!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik denk ik geef ze nog een kans..
Nu weer Gers en Guus![]()
.
ik moet altijd een beetje denken aan turn up the bassquote:
Het doet mij helemaal nergens aan denken en tegelijk ook weer aan heel veel. Vage plaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje denken aan turn up the bass
Eensquote:
Daar heb ik deze plaat niet voor nodig, heb ik altijd. Zelfs afgelopen zomer had ik zin in de zomerquote:
Das ook weer zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik deze plaat niet voor nodig, heb ik altijd. Zelfs afgelopen zomer had ik zin in de zomer
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 06:29:12What have I done to deserve this schalt over de studiovloer.Alweer Pet Shop Boys alarm!! reageer retweet
geen leven hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef themauster het volgende:
![]()
Hoe houden mensen het vol om hier na 1 uur snachts nog te posten door de weeks
Weekend sinds woensdagmiddag. Normaal lig ik ook om 2200 te pitten hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef themauster het volgende:
![]()
Als ik het net goed hoorde, was er iets met haar vader? Terminaal ziek of overlijden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef themauster het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met Ilse de Lange? zie allemaal tweets met sterkte naar haar toe worden gestuurd.
Haar vader terminaal ziek. Ze heeft met onmiddelijke ingang al haar werk gestopt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef themauster het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is met Ilse de Lange? zie allemaal tweets met sterkte naar haar toe worden gestuurd.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ilse de Lange gelast werk af om bij terminale vader te zijn
25 nov. 2011, 06:00
Ilse de Lange heeft al haar werkzaamheden per direct gestaakt. De 34-jarige zangeres wil zoveel mogelijk tijd met haar zeer ernstig zieke vader doorbrengen. "Ons is verteld dat hij zijn strijd tegen kanker niet gaat winnen", laat ze weten. "Onze tijd samen is nu heel kostbaar."
Het enorme verdriet dat Ilse en haar familie treft, zorgt ervoor dat ze het afwerken van haar nieuwe album, de promotie rond haar nieuwe single Doluv2luvu, haar inzet voor 3FM Serious Request en haar concert op 23 maart in GelreDome heeft uitgesteld. "Ik wil nu geen druk."
GelreDome en het management van Ilse hopen binnenkort een nieuwe datum voor het concert te kunnen bekendmaken, maar rekent op begrip van de fans. "Natuurlijk blijven de reeds verkochte kaarten geldig voor de nieuwe datum. Wij wensen Ilse en haar dierbaren veel sterkte."
Bron: www.telegraaf.nl
Jan is een baasquote:Op vrijdag 25 november 2011 06:59 schreef hole1988 het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 06:29:12What have I done to deserve this schalt over de studiovloer.Alweer Pet Shop Boys alarm!! reageer retweet
quote:Onder het motto "Beter goed gejat dan slecht verzonnen", wil ik hier in MUZ de Digitale Pakjesavond gaan organiseren! (c) Matijn Nijhuis.
De bedoeling:
Post in dit topic een lekker uitgebreide omschrijving van je muzikale voorkeuren en krijg op maandag 5 december een cd'tje met toffe liedjes in je brievenbus, speciaal afgestemd op jouw smaak. En dat voor slechts drie postzegels en een zelf te branden CD, want natuurlijk stuur ook jij iemand een cd'tje!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef themauster het volgende:
![]()
Deels ziektewet, bezig voor school, slaapproblemen en andere sores die ik hier niet kwijt hoef, leven genoegquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe Droombaan, hoofdredacteur bij deDonald Duck
Wie?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef minthy het volgende:
Luistert er verder niemand naar Claudia?
Hater!!quote:
Top 100 van de jaren 80 op Waterstad FMquote:
Iets te ver uit de buurt hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Top 100 van de jaren 80 op Waterstad FMGistermiddag/avond was Stenders ook op die zender om een programma te presenteren.
Normaal luister ik die zender ook niet,teveel reclames uit Frieslandquote:
Daar heb ik een poosje naar geluisterd toen de toren in Hoogersmilde instortte, teveel hoempapaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Normaal luister ik die zender ook niet,teveel reclames uit Friesland. Hebben jullie daar wel Simone FM dan?
Neequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef minthy het volgende:
Luistert er verder niemand naar Claudia?
Nog een hater!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee
ik wil de aanloop naar het weekend leuk beleven
Mondriool?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Dit nummer
Een van de weinige engelse jengelgitaarmuziek platen die ik WEL kan waarderen
Nicequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even een paar lijstjes in elkaar geflanst...
Top 2000
3voor12 Song van het jaar
Zwaar magere keuzelijst bij die laatste trouwens. Mijn (voorlopige) plaat van het jaar staat er in ieder geval niet tussen.
U gaat door voor de koelkastquote:
Yayquote:
Voor jou gelukkig, voor mij jammer...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
Volgende is een auto, gelukkig heb ik geen opgaven meer
Ik meld me af ik duik weer in The West Wing.quote:
Wat een volkquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:59 schreef themauster het volgende:
Bij Birdie moet ik altijd aan deze gast denken:
Net op tijd, Bouncerquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:15 schreef Allrounder het volgende:
Laat ik ook maar even inschakelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor jou gelukkig, voor mij jammer...
Ach, zie ik de jongens van de garage ook weer eens als m'n huidige bakkie het weer eens begeeft![]()
Omg, das me veel te eng! Ik bewonder slechts op afstand...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Vraag de leukste mee uit zou ik zeggen. Mannen vinden het fantastisch als zij uitgevraagd worden door een vrouwDat zijn we namelijk niet gewend (of ligt dat aan mij
)
Maar stel nou dat zij dat ook doen (leer mij mannen kennenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg, das me veel te eng! Ik bewonder slechts op afstand...
Ja ik ben sneu![]()
quote:
Ben best benieuwdquote:
Daarom blijf ik gewoon voor de rest van m'n leven singlequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar stel nou dat zij dat ook doen (leer mij mannen kennen)... Dan wordt't nooit wat
Join the clubquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom blijf ik gewoon voor de rest van m'n leven single
Ik heb een man crush op Guy Garvey.quote:
Hebben we een club ja? Tof, ik hoor ergens bijquote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd....quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Publieke omroep lekt 2,3 miljoen persoonsgegevens
Sirolf, kom er maar in
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd....
Nice.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Publieke omroep lekt 2,3 miljoen persoonsgegevens
Sirolf, kom er maar in
Dat roept bij mij de volgende vraag op; hoe weet jij dat?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd....
Vind ik niet passen bij de liefheid van het nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |