Na Tie Your Mother Down draaien ze nu Love Of My Lifequote:Op donderdag 24 november 2011 08:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zometeen Tie Your Mother Down of Love Of My Life op Radio 538. Voor de Queen-fans
Dat werd al eens geopperd, toch hoop ik op ééntje die echt spontaan tijdens SR ontstaat!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens: ode to the bouncer is de nieuwe hello voor sr11
Wijn en kaasmoment is verplaatst?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij praat ik tegen mezelf.
- hik -quote:Op donderdag 24 november 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijn en kaasmoment is verplaatst?
Deze ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die van Florence & The Machine dan he...
Wie is Hans?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
hans op deze herdenkingsdag nog steeds niet gespot?
Jamiraakwaaiquote:
onder de 16 vinden ze die zender erg leuk denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat 538 zo populair is(staat bij ons op dinsdag en donderdag op). Wat een drama-zender over het algemeen... Huppelen qua muziek soms achter 3FM aan, als Gotye MH is geweest daar dan is'ie 3 weken later op 538 te horen ofzo...
Over de DJ's nog maar te zwijgen van 538
Geen last van.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
Neem een FOK!-aboquote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
quote:
STEMMINGMAKERIJ!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:39 schreef alors het volgende:
Dat accenten gedoe slaat ook nergens op
!!!
ik kreeg er anders wel een klein stijfje vanquote:Op donderdag 24 november 2011 16:40 schreef alors het volgende:
Sander heeft gelijk, dat is geen Gronings accent dat is dialect... En dan Brabants was gewoon Nederlands met een licht Brabants accent
ik krijg altijd een enorme slappe als ik Brabants hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kreeg er anders wel een klein stijfje van
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg altijd een enorme slappe als ik Brabants hoor.
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:30 schreef minthy het volgende:
Leuk, lezen waarvan iedereen een slappe/stijfje van krijgt![]()
Je kan toch gewoon tegen de ander zeggen dat ie zijn/haar waffel dicht moet houden?
....quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....
QFTquote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk te horen welke van de 2 versies de betere is. Die van Abel welteverstaan.
Duh, waarom zou Anouk beter zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk te horen welke van de 2 versies de betere is. Die van Abel welteverstaan.
Ohja...quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....
Abel ownt de toko snoeihard!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef themauster het volgende:
Hole jij zet die tribute to Freddie Mercury toch wel online die Michiel rond half 8 heeft uitgezonden?
was trouwens dezelfde als die van vorig jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef themauster het volgende:
Hole jij zet die tribute to Freddie Mercury toch wel online die Michiel rond half 8 heeft uitgezonden?
En dit weekend ook al bij Life4you, hij is op een ware media-campagne lijkt 't.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom bij de top2000-quiz op Ned3.
En die heeft weer gewonnen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom bij de top2000-quiz op Ned3.
Thanx.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was trouwens dezelfde als die van vorig jaar.
Ben benieuwd naar je lijstjequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Ben benieuwd naar je lijstje
Zo voorspelbaar, huh?quote:
moet je eens zoeken naar Foxy Shazaam. Dat is ook zo lekker fout. Unstoppable zal wel op jijbuis staan...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
The Darkness![]()
Foute glamrock, heurlijk
Ja!quote:
Ik zal eens kijken als dat kloteverslag eens af is, thanxquote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je eens zoeken naar Foxy Shazaam. Dat is ook zo lekker fout. Unstoppable zal wel op jijbuis staan...
ach, ik ik post em meteen ff!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken als dat kloteverslag eens af is, thanx
Dan nog; eerst verslag af... Kom er niet doorheenquote:
voor tijdens het nieuws danquote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog; eerst verslag af... Kom er niet doorheen![]()
Ik hoor Urban Dance Squad
Stoorde vandaag in de auto ook ontzettend, ik hoop dat de jongens van AT binnenkort weer gaan rondrijden hierquote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
Ah, net op het moment dat Roos grappig wordt ruist mn zender weer. Vervelend!
Nee, ook dan niet. Reflectie, moet af voor morgen... Je kan me de meest complexe zorginstellingen op papier in elkaar laten flansen inclusief knallende presentatie, maar reflectieverslagenquote:
reflectieverslagen zuigen apenballen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet. Reflectie, moet af voor morgen... Je kan me de meest complexe zorginstellingen op papier in elkaar laten flansen inclusief knallende presentatie, maar reflectieverslagen![]()
Wel meer dan alleen apenballen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reflectieverslagen zuigen apenballen.
truste!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen apenballen.
Anyway, ik ben pitten
Dozijnen! Ik kan normaal aardig gemakkelijk lullen, ook over mezelf. Helaas heb ik een supervisor die me half doorzaagt, net het idee dat ik bij een psychiater op de sofa ligquote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reflectieverslagen zuigen apenballen.
Eens! Trustequote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen apenballen.
Anyway, ik ben pitten
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
klassiekertje. vooral het groene pak van Bizarre (die dikke) tegen het einde is hilarisch.
Fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Allrounder het volgende:
Deze jongen heeft al sinds woensdagmiddag weekend!
I wish I looked that swell in Spandexquote:
Whitesnakequote:Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef Allrounder het volgende:
Schakel ik in, krijg ik Moves Like Jagger voor m'n kiezen..
Brrrrrrrr.....
Ik denk ik geef ze nog een kans..quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Whitesnake![]()
Damn, wat zit ik in een rare vibe vandaag
Ja, beetje jammer... Het ging verdikke zo goed!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik denk ik geef ze nog een kans..
Nu weer Gers en Guus![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |