Goooooooooooeeeeeeeeeeedenavondquote:
Uiteraard, wat `n wedstrijdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon Milan - Barca of andere wedstrijd?
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijkenquote:
Zappende.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon Milan - Barca of andere wedstrijd?
Zinkt die boot alweer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijken
Die laatste is ws mijn achterbuurmanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Godver, de 88.6 heeft een bak ruis en op de 96.2 zit een piraat nu.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laatste is ws mijn achterbuurman
zoetsappige fillumsquote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijken
zeg dat ie beter online kan gaan streamen ... scheelt weerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laatste is ws mijn achterbuurman
Nee, dan is het een ander loederquote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]!!!
Vier Windstreken en de Pieper is het, zendt op 95.9..
Dat doet hij de rest van de week al, op woensdag zendt hij ouderwetsch via de antenne uit. Wat een schik...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoetsappige fillums
[..]
zeg dat ie beter online kan gaan streamen ... scheelt weer
En terecht! Dragostea din tei is een juweeltjequote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
Nog even een top2000. O-zone staat wel in de voorkeurslijst maar Winter van Tori Amos niet
Das toch leukquote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan is het een ander loeder
[..]
Dat doet hij de rest van de week al, op woensdag zendt hij ouderwetsch via de antenne uit. Wat een schik...
Wel Haiducci in de Gabry Ponte mixquote:Op woensdag 23 november 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
En terecht! Dragostea din tei is een juweeltje
Het zal ongetwijfeld leuk zijn om te doen, ik heb er hier alleen maar last van... Hij (en in het weekend zo'n beetje alle piraten uit Twente) drukt alle zenders van de radio afquote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das toch leuk
Deed mijn pappie vroeger ook.. de zolder was een studiootje met singles en LP's
Als ik heel, heel eerlijk ben, brul ik het nummer altijd keihard mee... Kan het niet helpen, werkt erg aanstekelijk en het maakt me vrolijkquote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel Haiducci in de Gabry Ponte mix
ja dat is wel stomquote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld leuk zijn om te doen, ik heb er hier alleen maar last van... Hij (en in het weekend zo'n beetje alle piraten uit Twente) drukt alle zenders van de radio af
nee, ik keek naar Geomeun Jipquote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee The West Wing seizoen 2 moest ik nog uitkijken. En dan heb ik nog 5 seizoen te gaan, geweldige seriequote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al snap ik best dat het heel gezellig is met een groepje bij elkaar met een pot bier erbijquote:
quote:
Happerdsquote:Op woensdag 23 november 2011 23:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee The West Wing seizoen 2 moest ik nog uitkijken. En dan heb ik nog 5 seizoen te gaan, geweldige serie
speaking of wich: moet nog steeds stemmen. Zo ff doenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
Nog even een top2000. O-zone staat wel in de voorkeurslijst maar Winter van Tori Amos niet
klopt. en als ik Titanic wil zien zet ik wel de DVD aanquote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al snap ik best dat het heel gezellig is met een groepje bij elkaar met een pot bier erbij
[..]
[..]
Happerds
Daarvoor moet ik in de stemming zijn, net als voor Dances with wolves. Duren eigenlijk net wat te langquote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. en als ik Titanic wil zien zet ik wel de DVD aan
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
speaking of wich: moet nog steeds stemmen. Zo ff doen
Ben je er al uit?
Ahja de 1 gamed met zijn vrienden en een potje bier, de ander maakt radio....quote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al snap ik best dat het heel gezellig is met een groepje bij elkaar met een pot bier erbij
[..]
[..]
Happerds
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Al 20 jaar niet meer onder ons
Bahquote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Al 20 jaar niet meer onder ons
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]