Het is hier precies andersom, trekt weer potdicht... Fijn, moet straks nog werken!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef alors het volgende:
Wow de mist is opeens weg, ik kon opeens weer een kilometer ver zien
Opdonderen ?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef henkde_j het volgende:
Ik weet wel wat John Bakker zou zeggen over deze plaat
Ja hier nu ook weerquote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef minthy het volgende:
Sorry allemaal, ik zag die eend gewoon voor me... Ja, mijn gedachtenkronkels zijn soms ernstig
[..]
Het is hier precies andersom, trekt weer potdicht... Fijn, moet straks nog werken!
twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 23-11-2011 om 19:08:46België heeft sinds vandaag Streetview. RT @biembuijs: Dit schijnt het huis van Samson en Gert in het echt te zijn: http://t.co/Q5ZuWV2X reageer retweet
Goooooooooooeeeeeeeeeeedenavondquote:
Uiteraard, wat `n wedstrijdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon Milan - Barca of andere wedstrijd?
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijkenquote:
Zappende.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon Milan - Barca of andere wedstrijd?
Zinkt die boot alweer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie allemaal bij elkaar op de bank met een doos tissues al snotterend naar Titanic te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |