Geen last van.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
Neem een FOK!-aboquote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
quote:
STEMMINGMAKERIJ!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:39 schreef alors het volgende:
Dat accenten gedoe slaat ook nergens op
!!!
ik kreeg er anders wel een klein stijfje vanquote:Op donderdag 24 november 2011 16:40 schreef alors het volgende:
Sander heeft gelijk, dat is geen Gronings accent dat is dialect... En dan Brabants was gewoon Nederlands met een licht Brabants accent
ik krijg altijd een enorme slappe als ik Brabants hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kreeg er anders wel een klein stijfje van
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg altijd een enorme slappe als ik Brabants hoor.
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:30 schreef minthy het volgende:
Leuk, lezen waarvan iedereen een slappe/stijfje van krijgt![]()
Je kan toch gewoon tegen de ander zeggen dat ie zijn/haar waffel dicht moet houden?
....quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....
QFTquote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk te horen welke van de 2 versies de betere is. Die van Abel welteverstaan.
Duh, waarom zou Anouk beter zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk te horen welke van de 2 versies de betere is. Die van Abel welteverstaan.
Ohja...quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik mijn stijfje er niet in proppen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |