Na Tie Your Mother Down draaien ze nu Love Of My Lifequote:Op donderdag 24 november 2011 08:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zometeen Tie Your Mother Down of Love Of My Life op Radio 538. Voor de Queen-fans
Dat werd al eens geopperd, toch hoop ik op ééntje die echt spontaan tijdens SR ontstaat!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens: ode to the bouncer is de nieuwe hello voor sr11
Wijn en kaasmoment is verplaatst?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij praat ik tegen mezelf.
- hik -quote:Op donderdag 24 november 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijn en kaasmoment is verplaatst?
Deze ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die van Florence & The Machine dan he...
Wie is Hans?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
hans op deze herdenkingsdag nog steeds niet gespot?
Jamiraakwaaiquote:
onder de 16 vinden ze die zender erg leuk denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat 538 zo populair is(staat bij ons op dinsdag en donderdag op). Wat een drama-zender over het algemeen... Huppelen qua muziek soms achter 3FM aan, als Gotye MH is geweest daar dan is'ie 3 weken later op 538 te horen ofzo...
Over de DJ's nog maar te zwijgen van 538
Geen last van.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
Neem een FOK!-aboquote:Op donderdag 24 november 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
Krijgen we die vervelende ads nu ook al op het forum die bijna je hele scherm veroveren?.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |