SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014 ×
015 × 016
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 22-11-2011 21:10:40 ]
"¿habla usted inglés?", en als ze me raar aankijken loop ik weg. Prima filterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Wereldtaal, met sexy latina's converseren. Duh.
Nee, maar ik begon op Havo/VWOquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]great minds
Beetje domme vraag misschien maar ik weet er echt niks van, had je op VMBO ook wel scheikunde?
Ik hou ontiegelijk hard van jouw ondertitel trouwens. Ik doe dat ook altijd, want lekker zachtquote:
Ik heb nu verplicht Spaans, en sinds vorig jaar heeft men ineens de keuze gekregen tussen Duits en Spaansquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
Ben wel jaloers, in mijn tijd was Spaans geen optie op de middelbare school
Ja dat dacht ik eerst ook maar toch wel een paar keer spijt van gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"¿habla usted inglés?", en als ze me raar aankijken loop ik weg. Prima filter.
Wacht, wat? Eten op school? Ik ga VMBO doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, maar ik begon op Havo/VWO![]()
Op VMBO vond ik alleen Bio en Economie nog interessant. En verzorging was ook leuk omdat eten
Wat doe je voor school?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nu verplicht Spaans, en sinds vorig jaar heeft men ineens de keuze gekregen tussen Duits en Spaans![]()
.
[ afbeelding ]
Commerciële Economie @ HvAquote:
Hahaha ja, in bed gewoon lekker voelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hou ontiegelijk hard van jouw ondertitel trouwens. Ik doe dat ook altijd, want lekker zacht
Ja, wij moesten daar koken voor cijfersquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook maar toch wel een paar keer spijt van gehad.![]()
[..]
Wacht, wat? Eten op school? Ik ga VMBO doen.
Huh wacht, op het HBO krijg je nog talen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Commerciële Economie @ HvA.
HvAquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
edit: Idd. Heb Engels (MAKKIE) en Spaans ja, maar nieuwelingen kunnen tegenwoordig ook Duits kiezen
.
Ja, maar vooral business English en voor Spaans ook de basisdingen (op kantoor/in OV/op straat) enz.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh wacht, op het HBO krijg je nog talen?
Ik hoop daar volgend jaar nog maar een half jaar op te zittenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HvAik hoop je daar volgend jaar te joinen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar vooral business English en voor Spaans ook de basisdingen (op kantoor/in OV/op straat/dames vragen hun broek uit te trekken) enz.
Dit is deel 17quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
Wie had de vrige Fernandes? Diegene is deel 16 vergeten bij te voegen![]()
Dan zal ik het maar even doen he
Duits is ook wel toffe taal, wel easy thoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
edit: Idd. Heb Engels (MAKKIE) en Spaans ja, maar nieuwelingen kunnen tegenwoordig ook Duits kiezen
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom gaat het hier over school verdomme.
Het gaat hier over het leven en al zijn facetten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom gaat het hier over school verdomme.
Ik wil een zak over d'r kop trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begon doorhaar
.
Poëtisch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat hier over het leven en al zijn facetten.
Ik wil jouw kop over mijn zak trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil een zak over d'r kop trekken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Juminelle het volgende:
Die chick doet me op die foto denken aan één van die goedkope crackho's hier op de dijk
Nee en,quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil jouw kop over mijn zak trekken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Juminelle het volgende:
Die chick doet me op die foto denken aan één van die goedkope crackho's hier op de dijk
Fuck man ik wou serieus net typen dat ze beetje op Amy Winehouse van vroeger leekquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze doet me denken aan een gelukte versie van Amy Winehouse![]()
.
Godverdomme, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin te socializen met je collega's, jij autist!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moest hardop lachen
terwijl ik in een busje zit met allemaal niet Nederlands sprekende Turken. Ze keken me raar aan.
Ja ik zag het al jaquote:
Zing 'ibne cimbombom, oleymasin sempyon', en ontdek voor welk voetbalteam ze staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moest hardop lachen
terwijl ik in een busje zit met allemaal niet Nederlands sprekende Turken. Ze keken me raar aan.
Ik zou Amy Winehouse 10x harder doen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik haar wel dope vind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze doet me denken aan een gelukte versie van Amy Winehouse![]()
.
Hahahha, jijquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt een jacuzzi?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou Amy Winehouse 10x harder doen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik haar wel dope vind.
Haze, jacuzzi en dit liedje is![]()
Movadoquote:
quote:
Ja, is zeeer wel met dit weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij hebt een jacuzzi?![]()
Wat heb jij niet?
Zo mooi is deze hequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik zooooo vaak geluisterd en ik heb zo gejankt in het beginWant zó waar, en het gaat me nooit meer overkomen
Die is zeeer mooi ja. Haar stemquote:
Tears Dry On Their Own luister ik non stop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo mooi is deze hegejankt heb ik niet erbij maar wel kippenvel gewoon
en Tears Dry On Their Own is ook geweldig
Geen van mijn vrienden heeft liefde voor Amyiedereen lachte me uit toen ik zei dat ik het serieus kut vond dat ze dood was
.
Wat voor vrienden heb jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo mooi is deze hegejankt heb ik niet erbij maar wel kippenvel gewoon
en Tears Dry On Their Own is ook geweldig
Geen van mijn vrienden heeft liefde voor Amyiedereen lachte me uit toen ik zei dat ik het serieus kut vond dat ze dood was
.
Nice! Ik weet waar ik ga chillen bij Juminellemeetquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, is zeeer wel met dit weerIk zit er alleen nooit in.
+ 1.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik zooooo vaak geluisterd en ik heb zo gejankt in het beginWant zó waar, en het gaat me nooit meer overkomen
Uhhuh:D Hele album is gewoon ook goed. Alles wat zij zingt klinkt nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
+ 1.
Deze, Tears dry on their own en Back to black waren echt m'n break-up/zwelg in zelfmedelijden nummers.
Back to black album van Amy Winehouse
Blanke vrienden die alleen maar dance, house en hiphop luisterenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat voor vrienden heb jij?![]()
Ik waardeer haar zeker wel, mens kan zingen! Sowieso mensen die goed kunnen zingen waardeer ik wel, wat voor genre ze ook maken. Of ik luister, is een tweede.
Ik moest alleen janken omdat ik toen diepe emotionele schade had opgelopen aan liefde
Dus datquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
Nice! Ik weet waar ik ga chillen bij Juminellemeet
Back to Black is zo'n nice album jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh:D Hele album is gewoon ook goed. Alles wat zij zingt klinkt niceOok al is het 'vals' voor haar begrippen (lamme concerten zitten vol met dergelijke momenten).
Volgens mij staan wij vandaag allemaal in de Fok!post top 100, bovenaan ergens
Zo ken ik er meer jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Nooit naar Amy Winehouse zitten luisteren omdat ik haar er zo ontiegelijk vercrackt er uit zien vond. Heerlijk kortzichtig van mij.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Nooit naar Amy Winehouse zitten luisteren omdat ik haar er zo ontiegelijk vercrackt er uit zien vond. Heerlijk kortzichtig van mij.
Die beelden van die concerten inderdaad, echt zonde weer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh:D Hele album is gewoon ook goed. Alles wat zij zingt klinkt niceOok al is het 'vals' voor haar begrippen (lamme concerten zitten vol met dergelijke momenten).
Volgens mij staan wij vandaag allemaal in de Fok!post top 100, bovenaan ergens
Mijn pa ging serieus bijna huilen, hij was ook op vakantie. Dat vond ik wel falendquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Blanke vrienden die alleen maar dance, house en hiphop luisterencultuurbarbaren. Tenminste dat waren degenen met wie ik op vakantie was, want toen was het dat ze stierf.
Je stelt me een klein beetje teleurquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn welgemeende excuses, ik zal dat nummer van Jumi luisteren zodra ik klaar ben met werken.quote:
Mwah, haar vind ik weer minder. Alleen Who You Are o.i.d. is wel oké.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je stelt me een klein beetje teleur![]()
Jessie J kan trouwens ook echt heerlijk zingen
quote:
Haha ja dat gaat wel verquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn pa ging serieus bijna huilen, hij was ook op vakantie. Dat vond ik wel falenddoe normaal gek.
In het begin had ik zoiets van.. 'Ja.. Oke.. Kut enzo.' maar ik ben niet iemand die gelijk dan albums gaat kopen (we hadden hem sowieso al haha) en muziek gaat luisteren.
Dat ze tot artiest van het millenium is uitgeroepen vond ik ook niet helemaal terecht, die titel zou ik toch (voorlopig) nog aan Gaga geven denk ik daar zij voor de meeste opschudding zorgt en sowieso gewoon hoog aan de lijst staat en met 1 keiharde bom binnen is gekomen en gebleven.
Ik luister haar muziek verder niet vaak ofzo, wel concert gepakt, mens heeft 1 strot waar je u tegen zegt.
True thatquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
Amy Winehouse liedjes zingen is echt onmogelijk trouwens
Do it like a dude vond ik zo heerlijk tegendraads en krachtig dat ik instant verliefd werdquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:27 schreef Juminelle het volgende:
You Know I'm No Good vind ik nog steeds een van haar chillste tracks trouwens
[..]
Mwah, haar vind ik weer minder. Alleen Who You Are o.i.d. is wel oké.
Valt best mee toch? Lekker laagquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
He can only hold her lukt aardigquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
Ik dacht zelf ook wel dat het ging, maar ik was shit aan het opnemen voor FOK! singstar, en ik luisterde dat terug en ik dacht fuckquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Lekker laag![]()
Hoge liedjes heb ik echt moeite mee, Amy lukt wel een beetje.
Die is ook wel oké. Al vind ik Like A Boy van Ciara dan wel toffer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Do it like a dude vond ik zo heerlijk tegendraads en krachtig dat ik instant verliefd werdDe rest vind ik zeiknummers en totaal niet passend bij hoe ze zichzelf neerzet in Do it like a dude.
Ben je al lang aan het zingen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook wel dat het ging, maar ik was shit aan het opnemen voor FOK! singstar, en ik luisterde dat terug en ik dacht fuckHet klonk zwaaar kut.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Houden jullie niet een beetje van oude goude klassiekers zoals Jimi Hendrix, David Bowie, Guns 'n Roses etc?
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga Lauryn Hill - Tell him zingen, Juminelle. Als je dat doet dan
Meldquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Houden jullie niet een beetje van oude goude klassiekers zoals Jimi Hendrix, David Bowie, Guns 'n Roses etc?
Gewoon schijt hebben aan wat zij wilt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijn![]()
Lauryn Hill zing ik trouwens wel vaak, want zij isDie liedjes zijn ook wel doable.
Ik kan btw totaal niet zingen hoor, niet dat jullie zometeen heel wat speciaals verwachtenIk vind het gewoon leuk.
Juist welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Zij post echt gare kutliedesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijn![]()
Lauryn Hill zing ik trouwens wel vaak, want zij isDie liedjes zijn ook wel doable.
Ik kan btw totaal niet zingen hoor, niet dat jullie zometeen heel wat speciaals verwachtenIk vind het gewoon leuk.
Uiteraard wel, dat luister ik ook vaakquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Juist wel
Ik heb nu zelfs een shirt van Guns 'N Roses aan
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zij post echt gare kutliedesIk negeerde haar nummers gewoon, daaaag.
LaurynElke dag, anders is het niet compleet.
Dat vind ik denk ik nog wel het meest falend aan niet meer mijn telefoon hebben... Geen muziek als ik van huis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wow leven zonder muziek, ik zou dood gaan. Altijd indien alleen in bus en trein muziek op, gaat tijd zoveeel sneller meequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zij post echt gare kutliedesIk negeerde haar nummers gewoon, daaaag.
LaurynElke dag, anders is het niet compleet.
Dat vind ik denk ik nog wel het meest falend aan niet meer mijn telefoon hebben... Geen muziek als ik van huis ben
Volgensmij was jij echt een wigger vroeger ofnietdan? Ook aan je pp2g te zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik draag bijna nooit printjes...
Ik heb heel veel 2pac t-shirts, nooit gedragen, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik draag bijna nooit printjes...
Ik heb heel veel 2pac t-shirts, nooit gedragen, telt dat ook?Als je erop zet Neppac wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 Highquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij was jij echt een wigger vroeger ofnietdan? Ook aan je pp2g te zien
Deze manquote:
Waarom jij haten?quote:
tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 High
Bandanaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 High
Wat een bazenkindquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bandana
Zo?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Die tweede versie droeg ik 2 jaar geleden ofzo tijdens carnaval (quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bandana
Zo?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Uit engeland is cheaper. Maar sowieso zijn die shirts best wel overpriced.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die tweede versie droeg ik 2 jaar geleden ofzo tijdens carnaval () toen zag ik er wel dope uit op zich. Zag er toevallig net foto's van, en fuuuuck ik was wasted toen.
Sinji, weet jij toevallig of je die Hype Means Nothing t-shirts ook ergens anders kan kopen dan via die webshop?
Heette je toen ook Shaniqua?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ff kijken wat voor pics ik kan vinden uit die tijd
En ja, dat rokje:') Was echt.. té slutgehalte mach 10.
Damn, gaat ver ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ff kijken wat voor pics ik kan vinden uit die tijd
---
En ja, dat rokje:') Was echt.. té slutgehalte mach 10.
Ik heette Crazy BBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik bedoel dat je zoveel 2pac shirtjes had en je ze niet troeg, neppac dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waarom jij haten?
De meesten waren nep, maar sommigen waren Makaveli gear
Helemaal geld bij elkaar sparen voor een t-shirt die vervolgens aan mijn muur gehangen werd
Hahahaha money foto's + 10. Vroeger was dat gangster.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ff kijken wat voor pics ik kan vinden uit die tijdNIET QUOTEN
Hoezo neppac dan? Ik vond het zonde om ze te dragen omdat ze grauw worden als je ze wast.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zoveel 2pac shirtjes had en je ze niet troeg, neppac dus.
2Pac niks mis mee.
Waarom kopen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoezo neppac dan? Ik vond het zonde om ze te dragen omdat ze grauw worden als je ze wast.
Snap ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat hardcore 2pac fanaat![]()
Voor aan mijn muur
Ah oké thanks. Ze zijn wel overpriced jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uit engeland is cheaper. Maar sowieso zijn die shirts best wel overpriced.
Welke wil je halen
Dat had ik met steenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
Tell Him gaat 'em niet worden trouwens Choco, ken de tekst ook niet uit m'n hoofd dus het is kut om die te zingen
Die was dope jaquote:
Ja. Ik begin een obsessie te ontwikkelen volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef J-Style. het volgende:
Juminellee ga jee en tshirt halen met die pharrell er op?
Ghehehe ja ik heb dus geen blije stem. Vrouwenliedjes vind ik vaak nog best lastig ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die was dope jaIk heb alleen een veel te blije stem voor rap, dus dat wordt em ook niet.
Ik blijf wel lekker Destiny's Child liedjes zingen ofzo
wat eet jij laatquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehehe ja ik heb dus geen blije stem. Vrouwenliedjes vind ik vaak nog best lastig ook.
Nu even voedsel creeeren, brb
Doet hopen op aardappelen in huis > patatjes maken.
Have funquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schatjes, ik ga bier drinken en de blueberry verder aanpakkan. Kusjekroel.
Komt omdat 'ie op een Molukker lijktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Ik begin een obsessie te ontwikkelen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klik als je hard wilt lachen:Wat een kanker aan m'n hersensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klik als je hard wilt lachen:Ik vond alleen de laatste leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Nou... Jij gaat gewoon dat goud verkopen dat ik je heb gegeven, dus die wil ik dan graag terug kopen voor 40 euro."quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie op een Molukker lijkt![]()
Molukkers(volgens mij zeg ik dit dagelijks)
Gisteren mijn ex gezien trouwensHij belde..
Ik: "Euhhhh hoi?"
"Heeeeey."
"Hoe is het?"
"Goed hoor, met u ook mevrouw?"
"Eh, ja hoor. Waarom bel jij nou weer?"![]()
"Nou... Jij gaat gewoon dat goud verkopen dat ik je heb gegeven, dus die wil ik dan graag terug kopen voor 40 euro."
Toen moest ik lachhuilen hahahahahahaha.
"Je mag het komen halen hoor maar ik hoef er geen geld voor."
Dus zodoende.
Uiteindelijk heb ik 2 kauwgompjes aangenomenHij bood whisky aan, 40 euro, een slof sigaretten.. vanalles
Als ik ooit een keer een lift nodig heb en ik heb geen andere opties, gaat hij fungeren als taxi hebben we afgesproken
Was zoooooooooooooooooooooooooooo raar om bij hem in de auto te zittenExpres niet lang aankijken enzo
En mijn tieten wegproppen
om awkward momenten te voorkomen.
- En weer terug naar het onderwerp.
Mijn trots stond een beetje keihard in de wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik bedenk me net dat ik een hele dope myflavour pagina had 'vroeger' met sluttypics, maar ik zie net dat die hele site gewoon verdwenen is
[..]
"Nou... Jij gaat gewoon dat goud verkopen dat ik je heb gegeven, dus die wil ik dan graag terug kopen voor 40 euro."
Wow, skere actie wel ditSowieso had ik die slof sigaretten en Whisky wel aangenomen als ik jou was.
Maaaar verder heeel herkenbaar ja. Ik sprak m'n ex laatst ook nog, maar dat ging minder goed aangezien hij een idioot is en we met dikke ruzie en shit uit elkaar gingen.
Ja dus ik heb er stiekem een beetje spijt van welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef J-Style. het volgende:
Maar goud word toch heel duur de laatste tijd?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Lengte 173
Gewicht 62
Schoenmaat 40
Kleur ogen Br()wn
Kleur haar zwart
Relatie Nee, ik heb geen relatie.
Rook je? Nee, ik rook niet
Piercing Ja, in mijn oor
Tattoo Nee, maar ik wil het wel
Kleding style HiphOp stYle,,
Sexuele voorkeur Heteroseksueel
School/werk Sgo0l helaas!
Favo muziek R&B
Interesses PaardRijde, bOoys, and Msn
Kanker aan je ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexyness all over
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Mijn ex was ook zo tering zielig aan het doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Phantomesse het volgende:
Bwooohhh hij was ook helemaal aan het vertellen dat hij niet meer met meiden omging. Dat 'ie uitzijn werk komt, kookt en dan met de jongens gaat gamen, ze het huis uit schopt en dan gaat slapen en dit zo'n beetje elke dag.
Na mij had hij echt een draak van een vriendin, volgens mij heeft die jongen gewoon levenslessen geleerd ofzo, het werd tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehe, ja hier was het een beetje de mode ook wel voor sommigen al was ik een van de weinigen op school die er ook zo bij liep. Ik hing toendertijd ontiegelijk veel in Rotterdamse achterstandswijken waar iedereen er als een gangster bij liep. Ik hield echt zwaar van Rotterdam in mijn jongere jaren, kwam er kapot veel en had daar meer vrienden dan hier opgebouwd ook. Dat ging op heel veel punten fout laterquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Juminelle het volgende:
Zo ben ik nooit geweestMaar op de een of andere manier kan Phantomesse er nog best mee wegkomen.
Enige wat ik kan zien aan die foto's van toen is dat ik kankerlelijke kleren droeg en dat ik duckfaces maakte
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kapotte ruzie met een teringwijf van een N. Fuck dat wijf ik ga der helemaal kapOtmaken icC zal zorgen dat ze gaat branden in de hel. En N als je dit leest::: TOO BAD.Had je der nog kapot gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Juminelle het volgende:
welke ben jij op die fotos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexyness all over![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Juminelle het volgende:
Links lijkt kwa gezicht ontiegelijk veel op Phylicia Aipassa, wij mochten elkaar niet zo vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexyness all over![]()
Tijdje terug wel ff mee gekletst.
Heb je er zoveel kapot gemaakt dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee ik weet niet meer over wie ik het had
Ah ja niet aan gedacht, je bent ouder dan ik natuurlijk. Maar ik snap je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ja hier was het een beetje de mode ook wel voor sommigen al was ik een van de weinigen op school die er ook zo bij liep. Ik hing toendertijd ontiegelijk veel in Rotterdamse achterstandswijken waar iedereen er als een gangster bij liep. Ik hield echt zwaar van Rotterdam in mijn jongere jaren, kwam er kapot veel en had daar meer vrienden dan hier opgebouwd ook. Dat ging op heel veel punten fout laterDus afstand van genomen.
Vas dat jij in groep 8 zo liep, kan wel kloppen haha. Je bent 4 jaar jonger, ik liep in de derde, vierde en het eerste jaar van mijn mbo mode opleiding zo erbij. Zelfde periode wel een beetje.
Sowieso. Was een sloopmachinequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je er zoveel kapot gemaakt dan.
Boven rechts, onder links.quote:
Come and get some! Ik heb besloten te gaan minderen.quote:
Ghehe ja, die stijl op jouw foto's dat is voor mij echt gewoon heel recentelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ja niet aan gedacht, je bent ouder dan ik natuurlijk. Maar ik snap je.
Al vind ik je maffiafoto nog steeds wel dope![]()
Deze foto's zijn trouwens 6 jaar oud ofzo, toen zat ik in de 2e klas van de middelbare school.
Goede voornemens wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Come and get some! Ik heb besloten te gaan minderen.
Ik ga ook minder drinken, minder uit, mezelf op een studie richten en meer werken. Bad girl gone good allesss![]()
Alleen als je mee paft, ga niet solo rollen :3.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga ook minder drinken, minder uit, mezelf op een studie richten en meer werken. Bad girl gone good allesss![]()
Ik ben nooit echt van stijl veranderd eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe ja, die stijl op jouw foto's dat is voor mij echt gewoon heel recentelijk2-3 jaar geleden ofzo was dat helemaal heet. Leggings en kashmeren vesten eroverheen
I'm downquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen als je mee paft, ga niet solo rollen :3.
Geloof niet dat je ooit een bad girl was.
Haha daar is je jeugd voor, sicke shit doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
I'm down!
Nah, nu valt het wel mee. 2 jaar geleden was ik wel echt non stop wasted en shit en was ik zeer sletterigOok ging ik nooit naar school en ben ik van m'n middelbare school afgekicked
Truequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha daar is je jeugd voor, sicke shit doen.
Waarom niet? Geen schaamte hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hele levensverhalen hier.... sletten op en top geweest alles.. praat er vooral over.
Als je er van hebt geleerd en juist het tegenovergestelde bent geworden niet nee, als die shit nog in je zit dan wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen schaamte hoor.
Alleen maar goed imo, dat je het kan toegeven. Leermoment dit dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hele levensverhalen hier.... sletten op en top geweest alles.. praat er vooral over.
Check boven je, precies dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen maar goed imo, dat je het kan toegeven. Leermoment dit dat.
Ik gelukkig welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt van stijl veranderd eigenlijkToch vind ik m'n outfits van jaren terug echt lelijk.
Ja ik ben ontzettend veranderd gelukkigquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef J-Style. het volgende:
Juminelle volgensm mij ben jij wel veel veranderden phantomesse ook
Ik ben bang dat stoppen met smoken het niet gaat worden voor mij. Wel ga ik volgend jaar tot de zomer geen pillen meer slikken, minder uit ook, proberen om wel wat te minderen met blowen, iig niet als ik stage heb want het is hypocriet om tegen die kids te zeggen dat ze niet mogen blowen (indien ik spw ga doen/jeugdzorg) terwijl ik het zelf ook doe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is niet te herstellen helaas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nooit een sletten periode gehad. Wel in de 1ste klas was ik een soort van emo en ik luisterde naar Tokio Hotel.
Dat vond ik emo.
Luisterde ik ook naar, die lead zangeres is echt lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nooit een sletten periode gehad. Wel in de 1ste klas was ik een soort van emo en ik luisterde naar Tokio Hotel.
Dat vond ik emo.
Ik ben nog goed terechtgekomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is niet te herstellen helaas.
Wat is je doel, wat wil je bereiken? Je uiteindelijke succes formule, baan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik gelukkig welvalt mee, gewoon casual.
[..]
Ja ik ben ontzettend veranderd gelukkig
[..]
Ik ben bang dat stoppen met smoken het niet gaat worden voor mij. Wel ga ik volgend jaar tot de zomer geen pillen meer slikken, minder uit ook, proberen om wel wat te minderen met blowen, iig niet als ik stage heb want het is hypocriet om tegen die kids te zeggen dat ze niet mogen blowen (indien ik spw ga doen/jeugdzorg) terwijl ik het zelf ook doe.
Straks spotten ze me in de shop ofzoDat zou echt heel erg lelijk zijn.
|Minder drinken gaat wel lukkenvind mezelf helemaal niet leuk als ik gedronken heb.
Bad girl zal ik altijd wel blijven tho, dat zit nou eenmaal in mij.
Welke film kijk je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ye, zit film te kijken dus ben langzaam.
Rob-B-Hood ofzoiets, Jacky Chan, dikke vecht scene nu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben totaaal niet sletterig meer. Ik heb enkele maanden geleden een relatie van 2 jaar verbroken, en sinds toen geen gekke shit meer gedaan
[..]
Welke film kijk je?
Ah, Jacky Chan is echt zwaaar kutquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rob-B-Hood ofzoiets, Jacky Chan, dikke vecht scene nu.
Haha nee, vind prachtig. Vooral als je weet dat hij al zijn stunts zelf doet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, Jacky Chan is echt zwaaar kut
Ik heb mijn lat nooit heel erg hoog gelegd. Spw pakken, bij jeugdzr aan de slag gaan, hopen dat ik in staat ben om die kinderen wat dingen bij te brengen en vervangende liefde/zorg kan geven. Hopen dat ik hun oogjes open maak, net zoals dat bij mij gebeurd is toen ik daar woonde. In mijn hele leven is dat hetgene waar ik tot nu to enog steeds het meest blij mee ben, dat ik die mensen in mijn leven heb gehad. Ik wil dat de hedendaagse probleemmongolen ook meegeven, mij heeft het wel op het rechte pad getrokken, was ontiegelijk naar de klote toen ik daar kwam wonen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is je doel, wat wil je bereiken? Je uiteindelijke succes formule, baan?
Mwah, ik houd totaal niet van zulke films. Ik ga zo Prison Break seizoen 1 weer helemaal opnieuw kijken uit vervelingquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee, vind prachtig. Vooral als je weet dat hij al zijn stunts zelf doet.
Dat klinkt best triest, helemaal niks anders om te kijken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, ik houd totaal niet van zulke films. Ik ga zo Prison Break seizoen 1 weer helemaal opnieuw kijken uit verveling
Nee, ik was in slaap gevallen voordat ik 'm aangezet hadquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, had je American Psycho nog gezien?
Oh jawel, genoeg! Vind het gewoon leuk om het nog een keer te zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat klinkt best triest, helemaal niks anders om te kijken?
Kon het verwachten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik was in slaap gevallen voordat ik 'm aangezet hadIk ga 'm morgen met wat vrienden kijken.
[..]
Oh jawel, genoeg! Vind het gewoon leuk om het nog een keer te zienEn Wenthworth Miller is echt mad sexy.
The Third?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Euh je verveelt je de laatste tijd wel snel hè Jumi? Saint's Row kon het dus ook niet verhelpen?
quote:
Klopt. Ik zit de laatste tijd non stop als een autist achter m'n pc of lig in bed. Voel me de laatste tijd ook best down ofzo.. ik weet niet wat ik heb. Totaal geen zin meer om telkens met vrienden te chillen of om ergens heen te gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Euh je verveelt je de laatste tijd wel snel hè Jumi? Saint's Row kon het dus ook niet verhelpen?
Interessant, veel succes ermee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb mijn lat nooit heel erg hoog gelegd. Spw pakken, bij jeugdzr aan de slag gaan, hopen dat ik in staat ben om die kinderen wat dingen bij te brengen en vervangende liefde/zorg kan geven. Hopen dat ik hun oogjes open maak, net zoals dat bij mij gebeurd is toen ik daar woonde. In mijn hele leven is dat hetgene waar ik tot nu to enog steeds het meest blij mee ben, dat ik die mensen in mijn leven heb gehad. Ik wil dat de hedendaagse probleemmongolen ook meegeven, mij heeft het wel op het rechte pad getrokken, was ontiegelijk naar de klote toen ik daar kwam wonen.
Dit is voorlopig mijn streven. In zoiets als begeleiding aan de slag te gaan en leuke doch leerzame dingen doen met die kinderen die waarschijnlijk heel slecht in hun vel zitten en het thuis allemaal maar kut hebben.
Wat ik daarna wil doen, weet ik niet, kan alle kanten op. Eerst daar maar een ervaring op gaan doen.
Winterdipje ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik zit de laatste tijd non stop als een autist achter m'n pc of lig in bed. Voel me de laatste tijd ook best down ofzo.. ik weet niet wat ik heb. Totaal geen zin meer om telkens met vrienden te chillen of om ergens heen te gaan.
Saints Row moet ik nog steeds mee verder gaan.. ik heb het pas echt één uurtje gespeeld ofzo
Geen idee, zou kunnenquote:
Hmm, ik heb het dus nog niet echt gespeeld.. maar het begin viel best wel tegen. De stad/graphics enzo vind ik ook best wel lelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die lijkt me echt fucking vet.
Ga skyrim kopen, begin te spelen. Over 4 maanden ontwaak je na het uitspelen van die game.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik zit de laatste tijd non stop als een autist achter m'n pc of lig in bed. Voel me de laatste tijd ook best down ofzo.. ik weet niet wat ik heb. Totaal geen zin meer om telkens met vrienden te chillen of om ergens heen te gaan.
Saints Row moet ik nog steeds mee verder gaan.. ik heb het pas echt één uurtje gespeeld ofzo
Weet ik een goede remedie voor, Hutspot! of Erwtensoepie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen
[..]
Hmm, ik heb het dus nog niet echt gespeeld.. maar het begin viel best wel tegen. De stad/graphics enzo vind ik ook best wel lelijk
Heb je em?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga skyrim kopen, begin te spelen. Over 4 maanden ontwaak je na het uitspelen van die game.
Laten we het er op houden dat het een wonder is dat ik nog ga werken en tijd maak voor matties.quote:
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga skyrim kopen, begin te spelen. Over 4 maanden ontwaak je na het uitspelen van die game.
Erwtensoepquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik een goede remedie voor, Hutspot! of Erwtensoepie.
Het is redelijk cartoony toch? Maar de gameplay schijnt echt sick te zijn, beetje mensen lanceren met een auto. + Je character pimpen !
Nerd4laifquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Stelletje gamers hier. Ik heb geén xbox ps3,ps2,ps1 or whatever
Haha dat spel, zoveel humor. Die potten op mensen zetten en dan huis leegrovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het een wonder is dat ik nog ga werken en tijd maak voor matties.
Pixelfappertquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te worden
[..]
Erwtensoep![]()
Ja klopt! M'n character is wel echt heeel sexy, ik zou haar doen als ze echt bestond.
That awkward moment when you realize that you've become that what you despised.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te worden
Het is tijdelijk! Hoop ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
That awkward moment when you realize that you've become that what you despised.
Dankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Interessant, veel succes ermee.
Hahahaha gek! Chillzequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is tijdelijk! Hoop ik
Maar ik ben weg y'allIk ga als een bikkel chillen aan de rijn met dit weer.
Kom hier en laat me voor je kokenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Verlost van Toerken, nu honger als een motherfucker. wat ga ik bereiden?
Kwark.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Verlost van Toerken, nu honger als een motherfucker. wat ga ik bereiden?
Ga je varken eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat is deze Jersey Shore voedsel![]()
Ik zeg: Maori
Ik fap soms ook tijdens het eten. moet ik wel oppassen dat ik mijn kwakje niet over mijn eten schiet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Gridlok het volgende:
Eerst pagga slaan, tosti ham kaas erachteraan.
Zieke multitaskings. Ik word geil van eten en daarna kom ik gruwelijk klaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik fap soms ook tijdens het eten. moet ik wel oppassen dat ik mijn kwakje niet over mijn eten schiet.
Toch niet aan tafel met rest van familie hoop ik zo beetje weetje =S =Squote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik fap soms ook tijdens het eten. moet ik wel oppassen dat ik mijn kwakje niet over mijn eten schiet.
Ik laat het je weten zodra ik thuis ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef Phantomesse het volgende:
Echter de vraag is, wat staat er in je koelkast?
Alleen wanneer ik uit eten ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch niet aan tafel met rest van familie hoop ik zo beetje weetje =S =S
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik laat het je weten zodra ik thuis ben.
pics van je tat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Tattoo is aan het vervellen en jeukt moederneukend erg..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Gridlok het volgende:
inb4 mensen die mij quoten en van tat tits maken.
Jaaaaaa maar jij bent een meisje :$quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou nee. Dat kwam niet in me op en weet zeker ook niet bij anderen uit dit topic. Alhoewel... dWc wellicht
Ik denk ook de godganse dag aan borsten hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jaaaaaa maar jij bent een meisje :$
Is leuk toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik denk ook de godganse dag aan borsten hoor.
Pics van je lichaam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
De geur van eiwitshakes komt mij de strot uit.
We hebben zoveel gemeen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik denk ook de godganse dag aan borsten hoor.
Heb veel fans die er om vragen (quote:
Geweldig! Het beste is nog, whenever I feel like touching them, I just can. Heerlijkquote:
2 dingen!quote:
HO!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb veel fans die er om vragen (), maar ik gooi het echt niet op internet. Je verdient het maar
. In de OP heb je een foto van mijn lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM maar![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geweldig! Het beste is nog, whenever I feel like touching them, I just can. Heerlijk![]()
quote:[..]
HO!
Ik ben je fan niet![]()
Ik weet alleen dat eiwitshake drinkende mensen meestal een godvertieft lekker lichaam hebben
Ontkennen dat je mijn fan bent, misstap #1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM maar.
Ik ben te lui om uit bed te stappen, 'k doe het nog wel joh.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 22-11-2011 23:55:53 ]Feyenoord Rotterdam
Heb je geen moobs meer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Jaloers. Die tijden heb ik niet meer.
Hij heeft geen vriendin meerquote:
Ik zit vol met misstappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Jaloers. Die tijden heb ik niet meer.
[..]
Ontkennen dat je mijn fan bent, misstap #1.
Ik ben te lui om uit bed te stappen, 'k doe het nog wel joh.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin meer![]()
Als je die hebt kun je instant boobs raken indien gewenstTenzij zeikwijf
Echt? Meen je dat? Ik snapte het al niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Moet je maar een goeie kopen, die van XLL Nutrition zijn kei goed en kei lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
De geur van eiwitshakes komt mij de strot uit.
Klopt, we gingen daarover PM'enquote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin meer![]()
Als je die hebt kun je instant boobs raken indien gewenstTenzij zeikwijf
Eerste wat dinges altijd deed als we elkaar zagen was kusje en met bide handen boobs grijpen, gewoon zo, waar mijn pa bij lag bij wijze van. Echter dan wel een beetje undercover
Dat wordt een verassing. Ik ben niet zo fotogeniekquote:[..]
Ik zit vol met misstappen
Dus morgen heb ik hem?
Die van de Natural Health Shop in Agga zijn beest. Er zit altijd zo'n mannetje die pure agressie uitstraalt achter de toonbank en mij extra aminozuren etc probeert aan te smeren terwijl ik het niet nodig hebquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je maar een goeie kopen, die van XLL Nutrition zijn kei goed en kei lekker.
Waarom koop je ze daar dan als ze vies zijn? Je kan ook varieren, XXL heeft tig smaken, probeer het maar is daar.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Die van de Natural Health Shop in Agga zijn beest. Er zit altijd zo'n mannetje die pure agressie uitstraalt achter de toonbank en mij extra aminozuren etc probeert aan te smeren terwijl ik het niet nodig heb.
Je hoofd hoeft er ook niet opquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, we gingen daarover PM'en.
[..]
Dat wordt een verassing. Ik ben niet zo fotogeniek.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hoofd hoeft er ook niet opEnkel je lichaam
Magere naturel kwark werk ik echt moeilijk naar binnen zonder rozijnen en havermout.. Smerig is het als het niet zoet is. Aardbeienkwark is daarintegen extreem lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom koop je ze daar dan als ze vies zijn? Je kan ook varieren, XXL heeft tig smaken, probeer het maar is daar.
Hahaha ja rare ventjes. Net wel netjes je slome kwark eiwitten gehad?
Ik doe het morgen wel als ik er aan denk (:quote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hoofd hoeft er ook niet opEnkel je lichaam
Je moet natuurlijk niet die kan en klare aarbeienkwark kopen die zitten alsnog vol met suikers.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Magere naturel kwark werk ik echt moeilijk naar binnen zonder rozijnen en havermout.. Smerig is het als het niet zoet is. Aardbeienkwark is daarintegen extreem lekker.
Oeh, jijquote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef JackieBrown het volgende:
Hai ik hou me ook aanbevolen voor gespierde torso's in mijn PM.
En naakte phantomesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik doe het morgen wel als ik er aan denk (:Kijk, als die nou komt, dán ben ik wellicht je fan.
Iemand die ik ken pleurde er altijd gewoon stukjes ananas doorheen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet die kan en klare aarbeienkwark kopen die zitten alsnog vol met suikers.Koop suikervrije limonade siroop giet wat in magere kwark en het is ook lekker, naar eigen smaak nog aardbeien toevoegen kan natuurlijk ook.
gr gr Arnold.
Ja dit jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
much?
Kan ja, alles wat uit de natuur komt (onbewerkt) is bij voorbaat goed voor je lichaam.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iemand die ik ken pleurde er altijd gewoon stukjes ananas doorheen.
Bazentip, morgen de Appie bestormen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet die kan en klare aarbeienkwark kopen die zitten alsnog vol met suikers.Koop suikervrije limonade siroop giet wat in magere kwark en het is ook lekker, naar eigen smaak nog aardbeien toevoegen kan natuurlijk ook.
gr gr Arnold.
Ik haal al mijn levenslessen uit Fernandes.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Bazentip, morgen de Appie bestormen.
Np, doe er niet heel veel van in, 2 á 3 eetlepels moet voldoende zijn want suikervrije limonade is niet heel super lekker imo. Voor de rest is je kwark wel zeker lekker.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Bazentip, morgen de Appie bestormen.
Ja mang, we gaan allemaal in de leer bij krioro.quote:
Wie heeft het hier over afvallen?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind niet dat jullie allemaal af moeten gaan vallen enzo
Spieren oké, maar daar hoort echt een lekker laagje overheen hoor
Wut?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Scherpe garp door Choco
Suikervrije siroopquote:Op woensdag 23 november 2011 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over afvallen?
[..]
Wut?
Inderdaad. Bulken verdomme.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over afvallen?
Al wil je groter worden is het alsnog beter een beetje schoon te eten. Gelukkig kan ik alles vreten, maar ik moet geen rotzooi.quote:
Die over o.us z'n moobs.quote:[..]
Wut?
Ah, ik vond hem eigenlijk mislukt.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad. Bulken verdomme.
[..]
Al wil je groter worden is het alsnog beter een beetje schoon te eten. Al kan ik alles vreten.
[..]
Die over o.us z'n moobs.Had geen zin om alles te gaan quoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Boks, fuck them green onesquote:Op woensdag 23 november 2011 01:02 schreef krioro het volgende:
Juist!
Ik eet Phantom-food. Gele kiwi's.
Oef. Kom mij etenquote:Op woensdag 23 november 2011 01:02 schreef krioro het volgende:
Juist!
Ik eet Phantom-food. Gele kiwi's.
Juist.quote:
Nog beter.quote:
Ik hou van viespeukerij.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Viespeukerij in deze reeks. Heel goed.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Viespeukerij in deze reeks. Heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |