quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom gaat het hier over school verdomme.
Het gaat hier over het leven en al zijn facetten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom gaat het hier over school verdomme.
Ik wil een zak over d'r kop trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begon doorhaar
.
Poëtisch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat hier over het leven en al zijn facetten.
Ik wil jouw kop over mijn zak trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil een zak over d'r kop trekken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Juminelle het volgende:
Die chick doet me op die foto denken aan één van die goedkope crackho's hier op de dijk
Nee en,quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil jouw kop over mijn zak trekken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Juminelle het volgende:
Die chick doet me op die foto denken aan één van die goedkope crackho's hier op de dijk
Fuck man ik wou serieus net typen dat ze beetje op Amy Winehouse van vroeger leekquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze doet me denken aan een gelukte versie van Amy Winehouse![]()
.
Godverdomme, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin te socializen met je collega's, jij autist!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moest hardop lachen
terwijl ik in een busje zit met allemaal niet Nederlands sprekende Turken. Ze keken me raar aan.
Ja ik zag het al jaquote:
Zing 'ibne cimbombom, oleymasin sempyon', en ontdek voor welk voetbalteam ze staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moest hardop lachen
terwijl ik in een busje zit met allemaal niet Nederlands sprekende Turken. Ze keken me raar aan.
Ik zou Amy Winehouse 10x harder doen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik haar wel dope vind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze doet me denken aan een gelukte versie van Amy Winehouse![]()
.
Hahahha, jijquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt een jacuzzi?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou Amy Winehouse 10x harder doen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik haar wel dope vind.
Haze, jacuzzi en dit liedje is![]()
Movadoquote:
quote:
Ja, is zeeer wel met dit weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij hebt een jacuzzi?![]()
Wat heb jij niet?
Zo mooi is deze hequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik zooooo vaak geluisterd en ik heb zo gejankt in het beginWant zó waar, en het gaat me nooit meer overkomen
Die is zeeer mooi ja. Haar stemquote:
Tears Dry On Their Own luister ik non stop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo mooi is deze hegejankt heb ik niet erbij maar wel kippenvel gewoon
en Tears Dry On Their Own is ook geweldig
Geen van mijn vrienden heeft liefde voor Amyiedereen lachte me uit toen ik zei dat ik het serieus kut vond dat ze dood was
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |