Die tweede versie droeg ik 2 jaar geleden ofzo tijdens carnaval (quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bandana
Zo?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Uit engeland is cheaper. Maar sowieso zijn die shirts best wel overpriced.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die tweede versie droeg ik 2 jaar geleden ofzo tijdens carnaval () toen zag ik er wel dope uit op zich. Zag er toevallig net foto's van, en fuuuuck ik was wasted toen.
Sinji, weet jij toevallig of je die Hype Means Nothing t-shirts ook ergens anders kan kopen dan via die webshop?
Heette je toen ook Shaniqua?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ff kijken wat voor pics ik kan vinden uit die tijd
En ja, dat rokje:') Was echt.. té slutgehalte mach 10.
Damn, gaat ver ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ff kijken wat voor pics ik kan vinden uit die tijd
---
En ja, dat rokje:') Was echt.. té slutgehalte mach 10.
Ik heette Crazy BBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik bedoel dat je zoveel 2pac shirtjes had en je ze niet troeg, neppac dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waarom jij haten?
De meesten waren nep, maar sommigen waren Makaveli gear
Helemaal geld bij elkaar sparen voor een t-shirt die vervolgens aan mijn muur gehangen werd
Hahahaha money foto's + 10. Vroeger was dat gangster.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ff kijken wat voor pics ik kan vinden uit die tijdNIET QUOTEN
Hoezo neppac dan? Ik vond het zonde om ze te dragen omdat ze grauw worden als je ze wast.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zoveel 2pac shirtjes had en je ze niet troeg, neppac dus.
2Pac niks mis mee.
Waarom kopen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoezo neppac dan? Ik vond het zonde om ze te dragen omdat ze grauw worden als je ze wast.
Snap ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat hardcore 2pac fanaat![]()
Voor aan mijn muur
Ah oké thanks. Ze zijn wel overpriced jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uit engeland is cheaper. Maar sowieso zijn die shirts best wel overpriced.
Welke wil je halen
Dat had ik met steenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
Tell Him gaat 'em niet worden trouwens Choco, ken de tekst ook niet uit m'n hoofd dus het is kut om die te zingen
Die was dope jaquote:
Ja. Ik begin een obsessie te ontwikkelen volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef J-Style. het volgende:
Juminellee ga jee en tshirt halen met die pharrell er op?
Ghehehe ja ik heb dus geen blije stem. Vrouwenliedjes vind ik vaak nog best lastig ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die was dope jaIk heb alleen een veel te blije stem voor rap, dus dat wordt em ook niet.
Ik blijf wel lekker Destiny's Child liedjes zingen ofzo
wat eet jij laatquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehehe ja ik heb dus geen blije stem. Vrouwenliedjes vind ik vaak nog best lastig ook.
Nu even voedsel creeeren, brb
Doet hopen op aardappelen in huis > patatjes maken.
Have funquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schatjes, ik ga bier drinken en de blueberry verder aanpakkan. Kusjekroel.
Komt omdat 'ie op een Molukker lijktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Ik begin een obsessie te ontwikkelen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klik als je hard wilt lachen:Wat een kanker aan m'n hersensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klik als je hard wilt lachen:Ik vond alleen de laatste leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Nou... Jij gaat gewoon dat goud verkopen dat ik je heb gegeven, dus die wil ik dan graag terug kopen voor 40 euro."quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie op een Molukker lijkt![]()
Molukkers(volgens mij zeg ik dit dagelijks)
Gisteren mijn ex gezien trouwensHij belde..
Ik: "Euhhhh hoi?"
"Heeeeey."
"Hoe is het?"
"Goed hoor, met u ook mevrouw?"
"Eh, ja hoor. Waarom bel jij nou weer?"![]()
"Nou... Jij gaat gewoon dat goud verkopen dat ik je heb gegeven, dus die wil ik dan graag terug kopen voor 40 euro."
Toen moest ik lachhuilen hahahahahahaha.
"Je mag het komen halen hoor maar ik hoef er geen geld voor."
Dus zodoende.
Uiteindelijk heb ik 2 kauwgompjes aangenomenHij bood whisky aan, 40 euro, een slof sigaretten.. vanalles
Als ik ooit een keer een lift nodig heb en ik heb geen andere opties, gaat hij fungeren als taxi hebben we afgesproken
Was zoooooooooooooooooooooooooooo raar om bij hem in de auto te zittenExpres niet lang aankijken enzo
En mijn tieten wegproppen
om awkward momenten te voorkomen.
- En weer terug naar het onderwerp.
Mijn trots stond een beetje keihard in de wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik bedenk me net dat ik een hele dope myflavour pagina had 'vroeger' met sluttypics, maar ik zie net dat die hele site gewoon verdwenen is
[..]
"Nou... Jij gaat gewoon dat goud verkopen dat ik je heb gegeven, dus die wil ik dan graag terug kopen voor 40 euro."
Wow, skere actie wel ditSowieso had ik die slof sigaretten en Whisky wel aangenomen als ik jou was.
Maaaar verder heeel herkenbaar ja. Ik sprak m'n ex laatst ook nog, maar dat ging minder goed aangezien hij een idioot is en we met dikke ruzie en shit uit elkaar gingen.
Ja dus ik heb er stiekem een beetje spijt van welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef J-Style. het volgende:
Maar goud word toch heel duur de laatste tijd?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Lengte 173
Gewicht 62
Schoenmaat 40
Kleur ogen Br()wn
Kleur haar zwart
Relatie Nee, ik heb geen relatie.
Rook je? Nee, ik rook niet
Piercing Ja, in mijn oor
Tattoo Nee, maar ik wil het wel
Kleding style HiphOp stYle,,
Sexuele voorkeur Heteroseksueel