Wat voor vrienden heb jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo mooi is deze hegejankt heb ik niet erbij maar wel kippenvel gewoon
en Tears Dry On Their Own is ook geweldig
Geen van mijn vrienden heeft liefde voor Amyiedereen lachte me uit toen ik zei dat ik het serieus kut vond dat ze dood was
.
Nice! Ik weet waar ik ga chillen bij Juminellemeetquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, is zeeer wel met dit weerIk zit er alleen nooit in.
+ 1.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik zooooo vaak geluisterd en ik heb zo gejankt in het beginWant zó waar, en het gaat me nooit meer overkomen
Uhhuh:D Hele album is gewoon ook goed. Alles wat zij zingt klinkt nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
+ 1.
Deze, Tears dry on their own en Back to black waren echt m'n break-up/zwelg in zelfmedelijden nummers.
Back to black album van Amy Winehouse
Blanke vrienden die alleen maar dance, house en hiphop luisterenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat voor vrienden heb jij?![]()
Ik waardeer haar zeker wel, mens kan zingen! Sowieso mensen die goed kunnen zingen waardeer ik wel, wat voor genre ze ook maken. Of ik luister, is een tweede.
Ik moest alleen janken omdat ik toen diepe emotionele schade had opgelopen aan liefde
Dus datquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
Nice! Ik weet waar ik ga chillen bij Juminellemeet
Back to Black is zo'n nice album jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh:D Hele album is gewoon ook goed. Alles wat zij zingt klinkt niceOok al is het 'vals' voor haar begrippen (lamme concerten zitten vol met dergelijke momenten).
Volgens mij staan wij vandaag allemaal in de Fok!post top 100, bovenaan ergens
Zo ken ik er meer jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Nooit naar Amy Winehouse zitten luisteren omdat ik haar er zo ontiegelijk vercrackt er uit zien vond. Heerlijk kortzichtig van mij.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Nooit naar Amy Winehouse zitten luisteren omdat ik haar er zo ontiegelijk vercrackt er uit zien vond. Heerlijk kortzichtig van mij.
Die beelden van die concerten inderdaad, echt zonde weer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh:D Hele album is gewoon ook goed. Alles wat zij zingt klinkt niceOok al is het 'vals' voor haar begrippen (lamme concerten zitten vol met dergelijke momenten).
Volgens mij staan wij vandaag allemaal in de Fok!post top 100, bovenaan ergens
Mijn pa ging serieus bijna huilen, hij was ook op vakantie. Dat vond ik wel falendquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Blanke vrienden die alleen maar dance, house en hiphop luisterencultuurbarbaren. Tenminste dat waren degenen met wie ik op vakantie was, want toen was het dat ze stierf.
Je stelt me een klein beetje teleurquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn welgemeende excuses, ik zal dat nummer van Jumi luisteren zodra ik klaar ben met werken.quote:
Mwah, haar vind ik weer minder. Alleen Who You Are o.i.d. is wel oké.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je stelt me een klein beetje teleur![]()
Jessie J kan trouwens ook echt heerlijk zingen
quote:
Haha ja dat gaat wel verquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn pa ging serieus bijna huilen, hij was ook op vakantie. Dat vond ik wel falenddoe normaal gek.
In het begin had ik zoiets van.. 'Ja.. Oke.. Kut enzo.' maar ik ben niet iemand die gelijk dan albums gaat kopen (we hadden hem sowieso al haha) en muziek gaat luisteren.
Dat ze tot artiest van het millenium is uitgeroepen vond ik ook niet helemaal terecht, die titel zou ik toch (voorlopig) nog aan Gaga geven denk ik daar zij voor de meeste opschudding zorgt en sowieso gewoon hoog aan de lijst staat en met 1 keiharde bom binnen is gekomen en gebleven.
Ik luister haar muziek verder niet vaak ofzo, wel concert gepakt, mens heeft 1 strot waar je u tegen zegt.
True thatquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
Amy Winehouse liedjes zingen is echt onmogelijk trouwens
Do it like a dude vond ik zo heerlijk tegendraads en krachtig dat ik instant verliefd werdquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:27 schreef Juminelle het volgende:
You Know I'm No Good vind ik nog steeds een van haar chillste tracks trouwens
[..]
Mwah, haar vind ik weer minder. Alleen Who You Are o.i.d. is wel oké.
Valt best mee toch? Lekker laagquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
He can only hold her lukt aardigquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
Ik dacht zelf ook wel dat het ging, maar ik was shit aan het opnemen voor FOK! singstar, en ik luisterde dat terug en ik dacht fuckquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Lekker laag![]()
Hoge liedjes heb ik echt moeite mee, Amy lukt wel een beetje.
Die is ook wel oké. Al vind ik Like A Boy van Ciara dan wel toffer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Do it like a dude vond ik zo heerlijk tegendraads en krachtig dat ik instant verliefd werdDe rest vind ik zeiknummers en totaal niet passend bij hoe ze zichzelf neerzet in Do it like a dude.
Ben je al lang aan het zingen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook wel dat het ging, maar ik was shit aan het opnemen voor FOK! singstar, en ik luisterde dat terug en ik dacht fuckHet klonk zwaaar kut.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Houden jullie niet een beetje van oude goude klassiekers zoals Jimi Hendrix, David Bowie, Guns 'n Roses etc?
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga Lauryn Hill - Tell him zingen, Juminelle. Als je dat doet dan
Meldquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Houden jullie niet een beetje van oude goude klassiekers zoals Jimi Hendrix, David Bowie, Guns 'n Roses etc?
Gewoon schijt hebben aan wat zij wilt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijn![]()
Lauryn Hill zing ik trouwens wel vaak, want zij isDie liedjes zijn ook wel doable.
Ik kan btw totaal niet zingen hoor, niet dat jullie zometeen heel wat speciaals verwachtenIk vind het gewoon leuk.
Juist welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Zij post echt gare kutliedesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijn![]()
Lauryn Hill zing ik trouwens wel vaak, want zij isDie liedjes zijn ook wel doable.
Ik kan btw totaal niet zingen hoor, niet dat jullie zometeen heel wat speciaals verwachtenIk vind het gewoon leuk.
Uiteraard wel, dat luister ik ook vaakquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Juist wel
Ik heb nu zelfs een shirt van Guns 'N Roses aan
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zij post echt gare kutliedesIk negeerde haar nummers gewoon, daaaag.
LaurynElke dag, anders is het niet compleet.
Dat vind ik denk ik nog wel het meest falend aan niet meer mijn telefoon hebben... Geen muziek als ik van huis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wow leven zonder muziek, ik zou dood gaan. Altijd indien alleen in bus en trein muziek op, gaat tijd zoveeel sneller meequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zij post echt gare kutliedesIk negeerde haar nummers gewoon, daaaag.
LaurynElke dag, anders is het niet compleet.
Dat vind ik denk ik nog wel het meest falend aan niet meer mijn telefoon hebben... Geen muziek als ik van huis ben
Volgensmij was jij echt een wigger vroeger ofnietdan? Ook aan je pp2g te zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik draag bijna nooit printjes...
Ik heb heel veel 2pac t-shirts, nooit gedragen, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik draag bijna nooit printjes...
Ik heb heel veel 2pac t-shirts, nooit gedragen, telt dat ook?Als je erop zet Neppac wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 Highquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij was jij echt een wigger vroeger ofnietdan? Ook aan je pp2g te zien
Deze manquote:
Waarom jij haten?quote:
tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 High
Bandanaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 High
Wat een bazenkindquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bandana
Zo?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |