Die is ook wel oké. Al vind ik Like A Boy van Ciara dan wel toffer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Do it like a dude vond ik zo heerlijk tegendraads en krachtig dat ik instant verliefd werdDe rest vind ik zeiknummers en totaal niet passend bij hoe ze zichzelf neerzet in Do it like a dude.
Ben je al lang aan het zingen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook wel dat het ging, maar ik was shit aan het opnemen voor FOK! singstar, en ik luisterde dat terug en ik dacht fuckHet klonk zwaaar kut.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Houden jullie niet een beetje van oude goude klassiekers zoals Jimi Hendrix, David Bowie, Guns 'n Roses etc?
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga Lauryn Hill - Tell him zingen, Juminelle. Als je dat doet dan
Meldquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Houden jullie niet een beetje van oude goude klassiekers zoals Jimi Hendrix, David Bowie, Guns 'n Roses etc?
Gewoon schijt hebben aan wat zij wilt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijn![]()
Lauryn Hill zing ik trouwens wel vaak, want zij isDie liedjes zijn ook wel doable.
Ik kan btw totaal niet zingen hoor, niet dat jullie zometeen heel wat speciaals verwachtenIk vind het gewoon leuk.
Juist welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Zij post echt gare kutliedesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, Dromenvanger ofzo wil dat ik die liedjes ga zingen die daar genoemd zijn![]()
Lauryn Hill zing ik trouwens wel vaak, want zij isDie liedjes zijn ook wel doable.
Ik kan btw totaal niet zingen hoor, niet dat jullie zometeen heel wat speciaals verwachtenIk vind het gewoon leuk.
Uiteraard wel, dat luister ik ook vaakquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Juist wel
Ik heb nu zelfs een shirt van Guns 'N Roses aan
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zij post echt gare kutliedesIk negeerde haar nummers gewoon, daaaag.
LaurynElke dag, anders is het niet compleet.
Dat vind ik denk ik nog wel het meest falend aan niet meer mijn telefoon hebben... Geen muziek als ik van huis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wow leven zonder muziek, ik zou dood gaan. Altijd indien alleen in bus en trein muziek op, gaat tijd zoveeel sneller meequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zij post echt gare kutliedesIk negeerde haar nummers gewoon, daaaag.
LaurynElke dag, anders is het niet compleet.
Dat vind ik denk ik nog wel het meest falend aan niet meer mijn telefoon hebben... Geen muziek als ik van huis ben
Volgensmij was jij echt een wigger vroeger ofnietdan? Ook aan je pp2g te zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik draag bijna nooit printjes...
Ik heb heel veel 2pac t-shirts, nooit gedragen, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik draag bijna nooit printjes...
Ik heb heel veel 2pac t-shirts, nooit gedragen, telt dat ook?Als je erop zet Neppac wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 Highquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij was jij echt een wigger vroeger ofnietdan? Ook aan je pp2g te zien
Deze manquote:
Waarom jij haten?quote:
tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 High
Bandanaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahhahahahaha ja heel erg. Bandana's, baggy jeans, Nike Air Force 1 High
Wat een bazenkindquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bandana
Zo?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |