quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Ja die druk er achter is een beetje zuur. Maar uiteindelijk doe ik die studie voor mijzelf en een beetje voor mijn nageslacht.Is ook zo. Ik vind mijn studie trouwens wel heel leuk gelukkig. Maar het is meer als ik dan met een 7 kom is het; Waarom geen 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anders komen jullie het even doen, ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tantoe toffe tante (alliteratie ftw)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Juminelle het volgende:
Oké dilemma, ik heb zojuist een nieuwe armband gekregen van m'n tante, maar dat model had ik al. Ze was echter zo enthousiast en blij dat ik haar dat niet wil vertellen, maar hij is viel zu teuer om ze gewoon beide te houden![]()
Hoe ga ik dit brengen?
Verkoop die je eerst had en hou deze.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Juminelle het volgende:
Oké dilemma, ik heb zojuist een nieuwe armband gekregen van m'n tante, maar dat model had ik al. Ze was echter zo enthousiast en blij dat ik haar dat niet wil vertellen, maar hij is viel zu teuer om ze gewoon beide te houden![]()
Hoe ga ik dit brengen?
Grote pandaknuffel geeft*quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie hebben echt allemaal goede families
Kan soms lastig zijn maar wees er a.u.b ontzetten blij mee en trots op
De enige die mij pushte was mijn opa, maar die is bijna 6 jaar terug overleden.
Dat valt mee hoor, gewoon van die uitschieters. Meeste zijn gewoon Jan Modaal Quincy Pinasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie hebben echt allemaal goede families
True! Dat ga ik inderdaad doen denk ik. Maar ze was zo slim om hem in Curacao te kopen (Budda to Buddha is daar $350quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tantoe toffe tante (alliteratie ftw)
Zeg het gewoon, je kunt daar niets aan doen. Geef haar een knuffel en zeg daarna dat je hem al hebt, als je tante zo lief is om het cadeau te doen, zal ze wel zo lief zijn om het te aanvaarden.
Pandaknuffelsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grote pandaknuffel geeft*
Ik heb mijn opa nooit gekent tho, wel jammer.
Wij hebbe geen uitschieters. Tante is lichtelijk labiel, mijn pa loonslaaf, mijn ict oom zóu een leidinggevende kunnen zijn kwa niveau maar heeft hier het karakter niet voor, hij is zacht en onderdanis. Een andere oom is ook ict'er en heeft een ziek huis, echter is dit omdat ze geen kinderen hebben en dus heel veel geld besparen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, gewoon van die uitschieters. Meeste zijn gewoon Jan Modaal Quincy Pinas.
Haha fuck, precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb jarenlang moeten aanhoren: 'Choco, jij kan makkelijk het VWO aan!' van mijn familie.Wat ze echter niet schijnen te beseffen is dat de hersencapaciteit hebben niet genoeg is. Al sinds de eerste weet ik dat ik mijzelf nauwelijks kan motiveren om te leren voor dingen die mij niet konden interesseren. Shit, ik zat vaak als ik geschiedenis moest leren een compleet ander hoofdstuk te lezen dan dat ik moest leren, puur omdat de klassieke oudheid me meer kan boeien dan de renaissance.
Kut prestatiemaatschappijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Phantomesse het volgende:
Wij hebbe geen uitschieters. Tante is lichtelijk labiel, mijn pa loonslaaf, mijn ict oom zóu een leidinggevende kunnen zijn kwa niveau maar heeft hier het karakter niet voor, hij is zacht en onderdanis. Een andere oom is ook ict'er en heeft een ziek huis, echter is dit omdat ze geen kinderen hebben en dus heel veel geld besparen.
Nu is de hoop gevestigd op mijn neefje, maar ook hij is heel erg zacht en onderdanig dus geen leidinggevende.
Nah, kan ook averechts werken, trust me, I know.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef Phantomesse het volgende:
Als ik tot op het bot gepushed werd was ik nu ziekelijk hoog bezig waarschijnlijk![]()
En ontiegelijk rijk later
Dit inderdaad. En wat Choco zei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha fuck, precies hetzelfde hierwel gehaald, in 7 jaren tho
Dit! Laatst ook met je over gehadquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb jarenlang moeten aanhoren: 'Choco, jij kan makkelijk het VWO aan!' van mijn familie.Wat ze echter niet schijnen te beseffen is dat de hersencapaciteit hebben niet genoeg is. Al sinds de eerste weet ik dat ik mijzelf nauwelijks kan motiveren om te leren voor dingen die mij niet konden interesseren. Shit, ik zat vaak als ik geschiedenis moest leren een compleet ander hoofdstuk te lezen dan dat ik moest leren, puur omdat de klassieke oudheid me meer kan boeien dan de renaissance.
Mooie foto zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, kan ook averechts werken, trust me, I know.
Mooi manquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef krioro het volgende:
maar vond ik wel leuk om even snel te delen; mijn opa en oma en pa en oom:
Altijd gaaf om zulke foto's te hebben, leeft je oma nog wel? 100 is sick oudquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide opa's nooit gekend, allebei al overleden toen ik nog niet geboren was. Afgelopen september bij het graf van m'n opa in Su geweest, en vandaag kreeg ik van m'n oom toevallig foto's.
Deze gaat zo weer weg (quote maar niet aub) maar vond ik wel leuk om even snel te delen; mijn opa en oma en pa en oom:
---
Oma is nu 100.![]()
Mijn ouders deden dit laatste juist niet. En ken ook echt veel mensen waarbij dat totaal niet werkte, gingen zich juist daartegen afzetten enz.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit! Laatst ook met je over gehadMet alleen hersencapaciteit kom je er niet, vooral motivatie is belangrijk en mensen die je op een positieve manier ondersteunen. Dus niet alleen tegen je zeggen dat je moet leren, maar ook bij je komt zitten om mét je te leren. En je huiswerk checkt
Tegenwoordig hebben ze gelukkig veel betere systemen op school. Mijn buurvrouw kan alles bijhouden wat haar dochter doet op school. Cijfers, huiswerk, uren dat haar dochter niet aanwezig was in de les.
Ik word later wel een erge moeder denk ik wat dat betreftHuiswerk niet af? Niet naar buiten
![]()
Huiswerk wel af? Beloning
Ik haalde ook 10'en voor topografie maar vond het zo saai. Vooral die lesstof over de verschillende lagen van de aarde, stalagmieten/stalagtieten en al die andere bullcrap (geen topo, wel aardrijkskunde).quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aardrijkskunde en geschiedenis. Een proefwerk (toen heette het nog geen tentamen
) halen door wat feiten te stampen en ondertussen werken aan je algemene kennis, ideaal toch! Had bijna altijd 10'en voor topografie, misschien ben ik toch wel autistisch
![]()
.
Minder wel. Ik hoop wel dat beloning en straf gaat werken ja, maarja, eerst mezelf maar eens zien te gaan motiveren. Ik kom uit een adhd familie (echt iedereen die de Nederlandse kant in zich heeft, heeft adhd. Mijn zus is de enige die het niet heeft, want zij is officieel gezien geen bloedfamilie van de blanke kant).quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn ouders deden dit laatste juist niet. En ken ook echt veel mensen waarbij dat totaal niet werkte, gingen zich juist daartegen afzetten enz.
Ik had gelukkig zelf genoeg drive en motivatie om altijd huiswerk te maken. Ik kon ook best aardig dingen leren die ik niet interessant vond, gelukkig met profielkeuze de meeste van die vakken laten vallen (economie, aardrijkskunde, geschiedenis). Nu gaat dat vermogen trouwens hard achteruit merk ik
ouderdom.
Mijn ouders waren wel altijd heel trots en positief als ik goede cijfers haalde, wat mij weer extra motiveerde.
Ik wou ook een voorbeeld noemen van aardrijkskunde, enige wat in me opkwam was die laag 'keileem'quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik haalde ook 10'en voor topografie maar vond het zo saai. Vooral die lesstof over de verschillende lagen van de aarde, stalagmieten/stalagtieten en al die andere bullcrap.![]()
Scheikundebiologie en talen, dat was mijn ding
.
ja hehe, daarom ben ik ook overgestapt van N&G naar C&M + Wi en Biquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wis-, natuur- en scheikunde. Dát waren pas kutvakken!
Pretpakketquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja hehe, daarom ben ik ook overgestapt van N&G naar C&M + Wi en Bi
Ik kán geen scheikunde.
Nice man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide opa's nooit gekend, allebei al overleden toen ik nog niet geboren was. Afgelopen september bij het graf van m'n opa in Su geweest, en vandaag kreeg ik van m'n oom toevallig foto's.
Deze gaat zo weer weg (quote maar niet aub) maar vond ik wel leuk om even snel te delen; mijn opa en oma en pa en oom:
-weg-
Oma is nu 100.![]()
Ik zou dan je oude ruilen/verkopen en de nieuwe houdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True! Dat ga ik inderdaad doen denk ik. Maar ze was zo slim om hem in Curacao te kopen (Budda to Buddha is daar $350) dus ze kan 'm niet terugbrengen
Dit. En ik had N&Gquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wis-, natuur- en scheikunde. Dát waren pas kutvakken!
maar zo'n pretpakket is het niet nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pretpakket. Ik had zoals ik al zei E&M, volgens mij met AK en GS erbij dus ook
.
High class i sabi toch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi man. Knappe vent ook, mijn gunst! </tante es> Ook nette kleding enzo, toen dat nog de standaard was
.
Yep, alive and kicking.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Altijd gaaf om zulke foto's te hebben, leeft je oma nog wel? 100 is sick oud
Goed idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb ook een stel zwart wit foto's van mijn opa en oma. Sommigen hiervan (degenen waar ze met instrumenten op staan) gaan later in het groot in mijn huis hangen.
Kunstgeschiedenis? Bij ons heette dat Antieke Cultuur geloof ik, met Griekse goden enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar zo'n pretpakket is het niet nuWi, bio, ak.
![]()
Kunstgeschiedenis= uitermate boring
Geschiedenis =uitermate boring (behalve dat koude oorlog en WOII gedoe)
Duits= Easy.
Scherp en tevens waar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou ook een voorbeeld noemen van aardrijkskunde, enige wat in me opkwam was die laag 'keileem'. Dat was de lesstof eigenlijk ook, keilame
. Biologie ging wel lekker want dat vond ik wel interessant ( wel pittig soms).
Ik zou willen dat ik Spaans had gekozen en beter m'n best had gedaan bij Frans & Duits, talen zijn fucking chill om te beheersen. Sowieso wil ik Spaans leren, die taal is zo mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis? Bij ons heette dat Antieke Cultuur geloof ik, met Griekse goden enzo. Duits was stiekem ook een favoriet, veel beter dan Frans toen
of Spaans
wat ik nu heb.
Yeah indeed, renaissance, maniërisme, barok, rococo, classicisme, pointillisme.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis? Bij ons heette dat Antieke Cultuur geloof ik, met Griekse goden enzo. Duits was stiekem ook een favoriet, veel beter dan Frans toen
of Spaans
wat ik nu heb.
Jawel! Scheikunde is mad interessant! Dat was wel een van mijn favoriete vakken en dagen dat ik dat had ging ik wel naar school toequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Scherp en tevens waar.
Haha niemand hier houdt van scheikunde zie ik?
Ik had N&G + scheikunde 2 en natuurkunde 2
Ik weet niet wat iedereen met dat Spaans heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik Spaans had gekozen en beter m'n best had gedaan bij Frans & Duits, talen zijn fucking chill om te beheersen. Sowieso wil ik Spaans leren, die taal is zo mooi
Wow, zo ver gingen wij volgens mij niet met al die termenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yeah indeed, renaissance, maniërisme, barok, rococo, classicisme, pointillisme.
*kotst beetje in mond*
Maarrr, alles om scheikunde te kunnen laten vallen. (Fail, 2 op examen).
Enige leuke aan scheikunde waren die praktijkproevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
Jawel! Scheikunde is mad interessant! Dat was wel een van mijn favoriete vakken en dagen dat ik dat had ging ik wel naar school toe
Ik was van de zomer in Frankrijk, dan kan ik me nog best redden, maar toen gingen we dagje naar Spanje en ik kende zowat geeneen woord manquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat iedereen met dat Spaans heeft, als ik al een verromantiseerde taal kies, doe mij dan Frans
.
[..]
Wow, zo ver gingen wij volgens mij niet met al die termen. Was wel chill vak, een blokuur naar verhaaltjes uit de oudheid luisteren
. Ze kon nog wel relaxt vertellen ook
.
[..]
Enige leuke aan scheikunde waren die praktijfproeven. Deden we maar paar keer in het jaar though
.
Wereldtaal, met sexy latina's converseren. Duh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat iedereen met dat Spaans heeft
Wie weet hadden mijn broer en ik het wel kunnen halen als mijn jeugd zo makkelijk was als die van de rest van mijn familie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha fuck, precies hetzelfde hierwel gehaald, in 7 jaren tho
I know, maar ik vind 't zodanig lastig en kut dat dat me geen reet boeitquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel! Scheikunde is mad interessant! Dat was wel een van mijn favoriete vakken en dagen dat ik dat had ging ik wel naar school toe
VMBO was echt lame om te doen. Het enige wat het leuk maakte was smoken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |