SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexyness all over
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Mijn ex was ook zo tering zielig aan het doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Phantomesse het volgende:
Bwooohhh hij was ook helemaal aan het vertellen dat hij niet meer met meiden omging. Dat 'ie uitzijn werk komt, kookt en dan met de jongens gaat gamen, ze het huis uit schopt en dan gaat slapen en dit zo'n beetje elke dag.
Na mij had hij echt een draak van een vriendin, volgens mij heeft die jongen gewoon levenslessen geleerd ofzo, het werd tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehe, ja hier was het een beetje de mode ook wel voor sommigen al was ik een van de weinigen op school die er ook zo bij liep. Ik hing toendertijd ontiegelijk veel in Rotterdamse achterstandswijken waar iedereen er als een gangster bij liep. Ik hield echt zwaar van Rotterdam in mijn jongere jaren, kwam er kapot veel en had daar meer vrienden dan hier opgebouwd ook. Dat ging op heel veel punten fout laterquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Juminelle het volgende:
Zo ben ik nooit geweestMaar op de een of andere manier kan Phantomesse er nog best mee wegkomen.
Enige wat ik kan zien aan die foto's van toen is dat ik kankerlelijke kleren droeg en dat ik duckfaces maakte
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kapotte ruzie met een teringwijf van een N. Fuck dat wijf ik ga der helemaal kapOtmaken icC zal zorgen dat ze gaat branden in de hel. En N als je dit leest::: TOO BAD.Had je der nog kapot gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Juminelle het volgende:
welke ben jij op die fotos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexyness all over![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Juminelle het volgende:
Links lijkt kwa gezicht ontiegelijk veel op Phylicia Aipassa, wij mochten elkaar niet zo vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexyness all over![]()
Tijdje terug wel ff mee gekletst.
Heb je er zoveel kapot gemaakt dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee ik weet niet meer over wie ik het had
Ah ja niet aan gedacht, je bent ouder dan ik natuurlijk. Maar ik snap je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ja hier was het een beetje de mode ook wel voor sommigen al was ik een van de weinigen op school die er ook zo bij liep. Ik hing toendertijd ontiegelijk veel in Rotterdamse achterstandswijken waar iedereen er als een gangster bij liep. Ik hield echt zwaar van Rotterdam in mijn jongere jaren, kwam er kapot veel en had daar meer vrienden dan hier opgebouwd ook. Dat ging op heel veel punten fout laterDus afstand van genomen.
Vas dat jij in groep 8 zo liep, kan wel kloppen haha. Je bent 4 jaar jonger, ik liep in de derde, vierde en het eerste jaar van mijn mbo mode opleiding zo erbij. Zelfde periode wel een beetje.
Sowieso. Was een sloopmachinequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je er zoveel kapot gemaakt dan.
Boven rechts, onder links.quote:
Come and get some! Ik heb besloten te gaan minderen.quote:
Ghehe ja, die stijl op jouw foto's dat is voor mij echt gewoon heel recentelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ja niet aan gedacht, je bent ouder dan ik natuurlijk. Maar ik snap je.
Al vind ik je maffiafoto nog steeds wel dope![]()
Deze foto's zijn trouwens 6 jaar oud ofzo, toen zat ik in de 2e klas van de middelbare school.
Goede voornemens wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Come and get some! Ik heb besloten te gaan minderen.
Ik ga ook minder drinken, minder uit, mezelf op een studie richten en meer werken. Bad girl gone good allesss![]()
Alleen als je mee paft, ga niet solo rollen :3.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga ook minder drinken, minder uit, mezelf op een studie richten en meer werken. Bad girl gone good allesss![]()
Ik ben nooit echt van stijl veranderd eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe ja, die stijl op jouw foto's dat is voor mij echt gewoon heel recentelijk2-3 jaar geleden ofzo was dat helemaal heet. Leggings en kashmeren vesten eroverheen
I'm downquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen als je mee paft, ga niet solo rollen :3.
Geloof niet dat je ooit een bad girl was.
Haha daar is je jeugd voor, sicke shit doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
I'm down!
Nah, nu valt het wel mee. 2 jaar geleden was ik wel echt non stop wasted en shit en was ik zeer sletterigOok ging ik nooit naar school en ben ik van m'n middelbare school afgekicked
Truequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha daar is je jeugd voor, sicke shit doen.
Waarom niet? Geen schaamte hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hele levensverhalen hier.... sletten op en top geweest alles.. praat er vooral over.
Als je er van hebt geleerd en juist het tegenovergestelde bent geworden niet nee, als die shit nog in je zit dan wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen schaamte hoor.
Alleen maar goed imo, dat je het kan toegeven. Leermoment dit dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hele levensverhalen hier.... sletten op en top geweest alles.. praat er vooral over.
Check boven je, precies dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen maar goed imo, dat je het kan toegeven. Leermoment dit dat.
Ik gelukkig welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt van stijl veranderd eigenlijkToch vind ik m'n outfits van jaren terug echt lelijk.
Ja ik ben ontzettend veranderd gelukkigquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef J-Style. het volgende:
Juminelle volgensm mij ben jij wel veel veranderden phantomesse ook
Ik ben bang dat stoppen met smoken het niet gaat worden voor mij. Wel ga ik volgend jaar tot de zomer geen pillen meer slikken, minder uit ook, proberen om wel wat te minderen met blowen, iig niet als ik stage heb want het is hypocriet om tegen die kids te zeggen dat ze niet mogen blowen (indien ik spw ga doen/jeugdzorg) terwijl ik het zelf ook doe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is niet te herstellen helaas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nooit een sletten periode gehad. Wel in de 1ste klas was ik een soort van emo en ik luisterde naar Tokio Hotel.
Dat vond ik emo.
Luisterde ik ook naar, die lead zangeres is echt lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nooit een sletten periode gehad. Wel in de 1ste klas was ik een soort van emo en ik luisterde naar Tokio Hotel.
Dat vond ik emo.
Ik ben nog goed terechtgekomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is niet te herstellen helaas.
Wat is je doel, wat wil je bereiken? Je uiteindelijke succes formule, baan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik gelukkig welvalt mee, gewoon casual.
[..]
Ja ik ben ontzettend veranderd gelukkig
[..]
Ik ben bang dat stoppen met smoken het niet gaat worden voor mij. Wel ga ik volgend jaar tot de zomer geen pillen meer slikken, minder uit ook, proberen om wel wat te minderen met blowen, iig niet als ik stage heb want het is hypocriet om tegen die kids te zeggen dat ze niet mogen blowen (indien ik spw ga doen/jeugdzorg) terwijl ik het zelf ook doe.
Straks spotten ze me in de shop ofzoDat zou echt heel erg lelijk zijn.
|Minder drinken gaat wel lukkenvind mezelf helemaal niet leuk als ik gedronken heb.
Bad girl zal ik altijd wel blijven tho, dat zit nou eenmaal in mij.
Welke film kijk je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ye, zit film te kijken dus ben langzaam.
Rob-B-Hood ofzoiets, Jacky Chan, dikke vecht scene nu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben totaaal niet sletterig meer. Ik heb enkele maanden geleden een relatie van 2 jaar verbroken, en sinds toen geen gekke shit meer gedaan
[..]
Welke film kijk je?
Ah, Jacky Chan is echt zwaaar kutquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rob-B-Hood ofzoiets, Jacky Chan, dikke vecht scene nu.
Haha nee, vind prachtig. Vooral als je weet dat hij al zijn stunts zelf doet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, Jacky Chan is echt zwaaar kut
Ik heb mijn lat nooit heel erg hoog gelegd. Spw pakken, bij jeugdzr aan de slag gaan, hopen dat ik in staat ben om die kinderen wat dingen bij te brengen en vervangende liefde/zorg kan geven. Hopen dat ik hun oogjes open maak, net zoals dat bij mij gebeurd is toen ik daar woonde. In mijn hele leven is dat hetgene waar ik tot nu to enog steeds het meest blij mee ben, dat ik die mensen in mijn leven heb gehad. Ik wil dat de hedendaagse probleemmongolen ook meegeven, mij heeft het wel op het rechte pad getrokken, was ontiegelijk naar de klote toen ik daar kwam wonen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is je doel, wat wil je bereiken? Je uiteindelijke succes formule, baan?
Mwah, ik houd totaal niet van zulke films. Ik ga zo Prison Break seizoen 1 weer helemaal opnieuw kijken uit vervelingquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee, vind prachtig. Vooral als je weet dat hij al zijn stunts zelf doet.
Dat klinkt best triest, helemaal niks anders om te kijken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, ik houd totaal niet van zulke films. Ik ga zo Prison Break seizoen 1 weer helemaal opnieuw kijken uit verveling
Nee, ik was in slaap gevallen voordat ik 'm aangezet hadquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Juminelle, had je American Psycho nog gezien?
Oh jawel, genoeg! Vind het gewoon leuk om het nog een keer te zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat klinkt best triest, helemaal niks anders om te kijken?
Kon het verwachten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik was in slaap gevallen voordat ik 'm aangezet hadIk ga 'm morgen met wat vrienden kijken.
[..]
Oh jawel, genoeg! Vind het gewoon leuk om het nog een keer te zienEn Wenthworth Miller is echt mad sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |