Hij heeft geen vriendin meerquote:
Ik zit vol met misstappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Jaloers. Die tijden heb ik niet meer.
[..]
Ontkennen dat je mijn fan bent, misstap #1.
Ik ben te lui om uit bed te stappen, 'k doe het nog wel joh.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin meer![]()
Als je die hebt kun je instant boobs raken indien gewenstTenzij zeikwijf
Echt? Meen je dat? Ik snapte het al niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Moet je maar een goeie kopen, die van XLL Nutrition zijn kei goed en kei lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
De geur van eiwitshakes komt mij de strot uit.
Klopt, we gingen daarover PM'enquote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin meer![]()
Als je die hebt kun je instant boobs raken indien gewenstTenzij zeikwijf
Eerste wat dinges altijd deed als we elkaar zagen was kusje en met bide handen boobs grijpen, gewoon zo, waar mijn pa bij lag bij wijze van. Echter dan wel een beetje undercover
Dat wordt een verassing. Ik ben niet zo fotogeniekquote:[..]
Ik zit vol met misstappen
Dus morgen heb ik hem?
Die van de Natural Health Shop in Agga zijn beest. Er zit altijd zo'n mannetje die pure agressie uitstraalt achter de toonbank en mij extra aminozuren etc probeert aan te smeren terwijl ik het niet nodig hebquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je maar een goeie kopen, die van XLL Nutrition zijn kei goed en kei lekker.
Waarom koop je ze daar dan als ze vies zijn? Je kan ook varieren, XXL heeft tig smaken, probeer het maar is daar.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Die van de Natural Health Shop in Agga zijn beest. Er zit altijd zo'n mannetje die pure agressie uitstraalt achter de toonbank en mij extra aminozuren etc probeert aan te smeren terwijl ik het niet nodig heb.
Je hoofd hoeft er ook niet opquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, we gingen daarover PM'en.
[..]
Dat wordt een verassing. Ik ben niet zo fotogeniek.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hoofd hoeft er ook niet opEnkel je lichaam
Magere naturel kwark werk ik echt moeilijk naar binnen zonder rozijnen en havermout.. Smerig is het als het niet zoet is. Aardbeienkwark is daarintegen extreem lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom koop je ze daar dan als ze vies zijn? Je kan ook varieren, XXL heeft tig smaken, probeer het maar is daar.
Hahaha ja rare ventjes. Net wel netjes je slome kwark eiwitten gehad?
Ik doe het morgen wel als ik er aan denk (:quote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hoofd hoeft er ook niet opEnkel je lichaam
Je moet natuurlijk niet die kan en klare aarbeienkwark kopen die zitten alsnog vol met suikers.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Magere naturel kwark werk ik echt moeilijk naar binnen zonder rozijnen en havermout.. Smerig is het als het niet zoet is. Aardbeienkwark is daarintegen extreem lekker.
Oeh, jijquote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef JackieBrown het volgende:
Hai ik hou me ook aanbevolen voor gespierde torso's in mijn PM.
En naakte phantomesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik doe het morgen wel als ik er aan denk (:Kijk, als die nou komt, dán ben ik wellicht je fan.
Iemand die ik ken pleurde er altijd gewoon stukjes ananas doorheen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet die kan en klare aarbeienkwark kopen die zitten alsnog vol met suikers.Koop suikervrije limonade siroop giet wat in magere kwark en het is ook lekker, naar eigen smaak nog aardbeien toevoegen kan natuurlijk ook.
gr gr Arnold.
Ja dit jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
much?
Kan ja, alles wat uit de natuur komt (onbewerkt) is bij voorbaat goed voor je lichaam.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iemand die ik ken pleurde er altijd gewoon stukjes ananas doorheen.
Bazentip, morgen de Appie bestormen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet die kan en klare aarbeienkwark kopen die zitten alsnog vol met suikers.Koop suikervrije limonade siroop giet wat in magere kwark en het is ook lekker, naar eigen smaak nog aardbeien toevoegen kan natuurlijk ook.
gr gr Arnold.
Ik haal al mijn levenslessen uit Fernandes.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Bazentip, morgen de Appie bestormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |