Laten we het er op houden dat het een wonder is dat ik nog ga werken en tijd maak voor matties.quote:
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga skyrim kopen, begin te spelen. Over 4 maanden ontwaak je na het uitspelen van die game.
Erwtensoepquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik een goede remedie voor, Hutspot! of Erwtensoepie.
Het is redelijk cartoony toch? Maar de gameplay schijnt echt sick te zijn, beetje mensen lanceren met een auto. + Je character pimpen !
Nerd4laifquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Stelletje gamers hier. Ik heb geén xbox ps3,ps2,ps1 or whatever
Haha dat spel, zoveel humor. Die potten op mensen zetten en dan huis leegrovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het een wonder is dat ik nog ga werken en tijd maak voor matties.
Pixelfappertquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te worden
[..]
Erwtensoep![]()
Ja klopt! M'n character is wel echt heeel sexy, ik zou haar doen als ze echt bestond.
That awkward moment when you realize that you've become that what you despised.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te worden
Het is tijdelijk! Hoop ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
That awkward moment when you realize that you've become that what you despised.
Dankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Interessant, veel succes ermee.
Hahahaha gek! Chillzequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is tijdelijk! Hoop ik
Maar ik ben weg y'allIk ga als een bikkel chillen aan de rijn met dit weer.
Kom hier en laat me voor je kokenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Verlost van Toerken, nu honger als een motherfucker. wat ga ik bereiden?
Kwark.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Verlost van Toerken, nu honger als een motherfucker. wat ga ik bereiden?
Ga je varken eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat is deze Jersey Shore voedsel![]()
Ik zeg: Maori
Ik fap soms ook tijdens het eten. moet ik wel oppassen dat ik mijn kwakje niet over mijn eten schiet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Gridlok het volgende:
Eerst pagga slaan, tosti ham kaas erachteraan.
Zieke multitaskings. Ik word geil van eten en daarna kom ik gruwelijk klaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik fap soms ook tijdens het eten. moet ik wel oppassen dat ik mijn kwakje niet over mijn eten schiet.
Toch niet aan tafel met rest van familie hoop ik zo beetje weetje =S =Squote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik fap soms ook tijdens het eten. moet ik wel oppassen dat ik mijn kwakje niet over mijn eten schiet.
Ik laat het je weten zodra ik thuis ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef Phantomesse het volgende:
Echter de vraag is, wat staat er in je koelkast?
Alleen wanneer ik uit eten ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch niet aan tafel met rest van familie hoop ik zo beetje weetje =S =S
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik laat het je weten zodra ik thuis ben.
pics van je tat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Tattoo is aan het vervellen en jeukt moederneukend erg..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Gridlok het volgende:
inb4 mensen die mij quoten en van tat tits maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |