The Third?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Euh je verveelt je de laatste tijd wel snel hè Jumi? Saint's Row kon het dus ook niet verhelpen?
quote:
Klopt. Ik zit de laatste tijd non stop als een autist achter m'n pc of lig in bed. Voel me de laatste tijd ook best down ofzo.. ik weet niet wat ik heb. Totaal geen zin meer om telkens met vrienden te chillen of om ergens heen te gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Euh je verveelt je de laatste tijd wel snel hè Jumi? Saint's Row kon het dus ook niet verhelpen?
Interessant, veel succes ermee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb mijn lat nooit heel erg hoog gelegd. Spw pakken, bij jeugdzr aan de slag gaan, hopen dat ik in staat ben om die kinderen wat dingen bij te brengen en vervangende liefde/zorg kan geven. Hopen dat ik hun oogjes open maak, net zoals dat bij mij gebeurd is toen ik daar woonde. In mijn hele leven is dat hetgene waar ik tot nu to enog steeds het meest blij mee ben, dat ik die mensen in mijn leven heb gehad. Ik wil dat de hedendaagse probleemmongolen ook meegeven, mij heeft het wel op het rechte pad getrokken, was ontiegelijk naar de klote toen ik daar kwam wonen.
Dit is voorlopig mijn streven. In zoiets als begeleiding aan de slag te gaan en leuke doch leerzame dingen doen met die kinderen die waarschijnlijk heel slecht in hun vel zitten en het thuis allemaal maar kut hebben.
Wat ik daarna wil doen, weet ik niet, kan alle kanten op. Eerst daar maar een ervaring op gaan doen.
Winterdipje ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik zit de laatste tijd non stop als een autist achter m'n pc of lig in bed. Voel me de laatste tijd ook best down ofzo.. ik weet niet wat ik heb. Totaal geen zin meer om telkens met vrienden te chillen of om ergens heen te gaan.
Saints Row moet ik nog steeds mee verder gaan.. ik heb het pas echt één uurtje gespeeld ofzo
Geen idee, zou kunnenquote:
Hmm, ik heb het dus nog niet echt gespeeld.. maar het begin viel best wel tegen. De stad/graphics enzo vind ik ook best wel lelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die lijkt me echt fucking vet.
Ga skyrim kopen, begin te spelen. Over 4 maanden ontwaak je na het uitspelen van die game.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik zit de laatste tijd non stop als een autist achter m'n pc of lig in bed. Voel me de laatste tijd ook best down ofzo.. ik weet niet wat ik heb. Totaal geen zin meer om telkens met vrienden te chillen of om ergens heen te gaan.
Saints Row moet ik nog steeds mee verder gaan.. ik heb het pas echt één uurtje gespeeld ofzo
Weet ik een goede remedie voor, Hutspot! of Erwtensoepie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen
[..]
Hmm, ik heb het dus nog niet echt gespeeld.. maar het begin viel best wel tegen. De stad/graphics enzo vind ik ook best wel lelijk
Heb je em?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga skyrim kopen, begin te spelen. Over 4 maanden ontwaak je na het uitspelen van die game.
Laten we het er op houden dat het een wonder is dat ik nog ga werken en tijd maak voor matties.quote:
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga skyrim kopen, begin te spelen. Over 4 maanden ontwaak je na het uitspelen van die game.
Erwtensoepquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik een goede remedie voor, Hutspot! of Erwtensoepie.
Het is redelijk cartoony toch? Maar de gameplay schijnt echt sick te zijn, beetje mensen lanceren met een auto. + Je character pimpen !
Nerd4laifquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Stelletje gamers hier. Ik heb geén xbox ps3,ps2,ps1 or whatever
Haha dat spel, zoveel humor. Die potten op mensen zetten en dan huis leegrovenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het een wonder is dat ik nog ga werken en tijd maak voor matties.
Pixelfappertquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te worden
[..]
Erwtensoep![]()
Ja klopt! M'n character is wel echt heeel sexy, ik zou haar doen als ze echt bestond.
That awkward moment when you realize that you've become that what you despised.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die wil ik! Maar ik ben juist bang dat ik dan al helemaal een typische FOK!er begin te worden
Het is tijdelijk! Hoop ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
That awkward moment when you realize that you've become that what you despised.
Dankjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Interessant, veel succes ermee.
Hahahaha gek! Chillzequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is tijdelijk! Hoop ik
Maar ik ben weg y'allIk ga als een bikkel chillen aan de rijn met dit weer.
Kom hier en laat me voor je kokenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Verlost van Toerken, nu honger als een motherfucker. wat ga ik bereiden?
Kwark.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Verlost van Toerken, nu honger als een motherfucker. wat ga ik bereiden?
Ga je varken eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat is deze Jersey Shore voedsel![]()
Ik zeg: Maori
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |