Ja dit jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
much?
Kan ja, alles wat uit de natuur komt (onbewerkt) is bij voorbaat goed voor je lichaam.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iemand die ik ken pleurde er altijd gewoon stukjes ananas doorheen.
Bazentip, morgen de Appie bestormen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet die kan en klare aarbeienkwark kopen die zitten alsnog vol met suikers.Koop suikervrije limonade siroop giet wat in magere kwark en het is ook lekker, naar eigen smaak nog aardbeien toevoegen kan natuurlijk ook.
gr gr Arnold.
Ik haal al mijn levenslessen uit Fernandes.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Bazentip, morgen de Appie bestormen.
Np, doe er niet heel veel van in, 2 á 3 eetlepels moet voldoende zijn want suikervrije limonade is niet heel super lekker imo. Voor de rest is je kwark wel zeker lekker.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Bazentip, morgen de Appie bestormen.
Ja mang, we gaan allemaal in de leer bij krioro.quote:

Wie heeft het hier over afvallen?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind niet dat jullie allemaal af moeten gaan vallen enzo
Spieren oké, maar daar hoort echt een lekker laagje overheen hoor
Wut?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Scherpe garp door Choco
Suikervrije siroopquote:Op woensdag 23 november 2011 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over afvallen?
[..]
Wut?
Inderdaad. Bulken verdomme.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over afvallen?
Al wil je groter worden is het alsnog beter een beetje schoon te eten. Gelukkig kan ik alles vreten, maar ik moet geen rotzooi.quote:
Die over o.us z'n moobs.quote:[..]
Wut?
Ah, ik vond hem eigenlijk mislukt.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad. Bulken verdomme.
[..]
Al wil je groter worden is het alsnog beter een beetje schoon te eten. Al kan ik alles vreten.
[..]
Die over o.us z'n moobs.Had geen zin om alles te gaan quoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Boks, fuck them green onesquote:Op woensdag 23 november 2011 01:02 schreef krioro het volgende:
Juist!
Ik eet Phantom-food. Gele kiwi's.
Oef. Kom mij etenquote:Op woensdag 23 november 2011 01:02 schreef krioro het volgende:
Juist!
Ik eet Phantom-food. Gele kiwi's.
Juist.quote:

Nog beter.quote:
Ik hou van viespeukerij.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Viespeukerij in deze reeks. Heel goed.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Viespeukerij in deze reeks. Heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |