SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. In zijn geval.
Een songfestivalkroeg zou leuk zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n leuk nummer
Nee dat is MAV maar dan omgedraaid.quote:
Dat weet ik nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dit nummer denk ik nog altijd aan Jim, toen met Idols 1.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet in bewondering of zo hoorquote:
Met zijn monotone bromstem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was een verkrachtingquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet in bewondering of zo hoor.
Mannen zonder baardgroei.quote:
Een beetje moet, maar zoveel ieh nee bahquote:
Open een no-shave-novembertopic voor vrouwen.quote:
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een songfestivalkroeg zou leuk zijn.
ik heb geen polonaise gelopen op het foute feestquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
Dat foute feest ziet er op de foto's minder uit. Polonaises enzo zijn niet mijn ding.
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Open een no-shave-novembertopic voor vrouwen.
quote:
SPOILER: :r :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb haar. Niet zoveel als Tha_Tapijtman_Erik, maar toch behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beetje moet, maar zoveel ieh nee bah.
Bleghquote:
Pics.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb haar. Niet zoveel als Tha_Tapijtman_Erik, maar toch behoorlijk wat.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Even quoten.SPOILER: :r :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:
Bedankt hequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JA, ik wil er één in tablet vorm.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef heloef het volgende:
Tering zo'n Chromebook is nog goedkoop ook.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Waarom plaats je een plaatje van de gemiddelde Turske vrouw?SPOILER: :r :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey peeps!
lol.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
even kip koken voor de kippesoep
Dat niet, maar borsthaar is wel geil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
BleghBorsthaar waar je vlechtjes in kan leggen
.
Jij bent echt 1 van de 10000 ofzo die het staatquote:
Ja, eens luisteren wat hier gedraaid wordt.quote:
quote:
Mja, ik ben niet een type dat van veel haar houdt. Behalve op het hoofdquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat niet, maar borsthaar is wel geil.
Ik heb Erik zijn borsthaar aangeraakt. Wie wil me aanraken?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent echt 1 van de 10000 ofzo die het staat.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Glee____________________________________________________
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat niet, maar borsthaar is wel geil.
Ik heb Erik zijn borsthaar aangeraakt. Wie wil me aanraken?
Ja maar ja maar ja maar, dit is andersquote:
Saved by 7.gifquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet maar eens V-halzen gaan dragen.
Als vrouw vind ik ook dat alles kaal hoort. Maar op een man vind ik het wel lekker, tenzij op de rug natuurlijk. En blond/wit beenhaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet een type dat van veel haar houdt. Behalve op het hoofd. Ik ben zelf ook altijd zo kaal mogelijk (op hoofd na)
.
Hier draait men alleen maar kwaliteit, en als het bagger is, dan zelfs nog kwaliteitsbagger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, eens luisteren wat hier gedraaid wordt.
Heloef loopt constant te patsen. (garpje)
[..]
ValHalzenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet maar eens V-halzen gaan dragen.
Daarom, zou ik heb dus ook alleen als tablet kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
Chromebooks zijn goedkoop maar je kan er ook alleen maar mee internetten. Voor de rest issie te slecht
Blond/wit beenhaar klopt idd nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als vrouw vind ik ook dat alles kaal hoort. Maar op een man vind ik het wel lekker, tenzij op de rug natuurlijk. En blond/wit beenhaar.
Blond wit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als vrouw vind ik ook dat alles kaal hoort. Maar op een man vind ik het wel lekker, tenzij op de rug natuurlijk. En blond/wit beenhaar.
Ik val sowieso niet op blond of rood, dus dat scheelt al wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blond/wit beenhaar klopt idd niet. Rood beenhaar ook niet, trouwens
.
Heeft Glee borsthaar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van glee, ik ga trouwen met glee, ik ben verliefd op glee.
Een lijn broeder, een lijn.quote:
ze hebben veel betere en leuke nummersquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor het nu voor het eerst. Had erger verwacht.
Ik zag het een keer bij iemand. Die had echt enorm veel, heel licht blond haar. Gast van begin 20 denk ik.quote:
Ik chatte ooit eens met iemand en die was het meest trots op zijn rode schaamhaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blond/wit beenhaar klopt idd niet. Rood beenhaar ook niet, trouwens
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef ValHallen het volgende:
Haten op Glee. Depressieve autisten die alleen metal luisteren
/Ritmo modus
Als je nou ook nog een accent aigu doet, ben ik helemaal blij.quote:
Onorthodox.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens heeft er eentje wel borsthaar, ik zou hem raken.
Nu kan ik ook meepraten op werk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben veel betere en leuke nummers
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik chatte ooit eens met iemand en die was het meest trots op zijn rode schaamhaar!
Matige WT kopie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je nou ook nog een accent aigu doet, ben ik helemaal blij.
Eén lijn broeder, één lijn.
Anders insinueer je dat we op een niet gedefinieerde lijn zitten, maar we zitten wel op een gedefinieerde lijn.
Eén lijn, alweer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
Ik heb overal waar ik geen haar wil en nergens haar waar ik wel haar wil.
Haat aan mijn lichaam.
Ik vind rood rood ook niks. En ik denk dat blonde mannen ook mijn ding niet zo zijn, mijn laatste blonde vriend is uit '97quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val sowieso niet op blond of rood, dus dat scheelt al wel.
Mehquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik chatte ooit eens met iemand en die was het meest trots op zijn rode schaamhaar!
Matige troll. Dat kan beter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
????????????????????
Ik ben geen alto dus explain?
Zelfs ik weet dat het Slash is man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
????????????????????
Ik ben geen alto dus explain?
Zeker. Mad props.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso deden Faye en ik het gisteren beter.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso deden Faye en ik het gisteren beter.
pic's or didn't happen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn haar doen en richting fotografie, kusjekroel liefjes.
Je bent ook niet alto genoeg om juiste spelling te hanteren zie ik wel.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
van mijn haar of de fotografie les?
Okok.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In de naam van de vader, de zoon en de heilige geest amen.
Maar jij bent een puber!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent ook niet alto genoeg om juiste spelling te hanteren zie ik wel.
Juiste spelling is juist heel mainstream!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent ook niet alto genoeg om juiste spelling te hanteren zie ik wel.
De fotografielesquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
van mijn haar of de fotografie les?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso staat die actie van gisteren op de 2e plaats van mijn meest geslaagde trolls ooit. De 1e plek was ook echt geweldig, hadden stevenmac en ik een nieuwe user wijsgemaakt dat iedereen een SC kreeg aangewezenHij daar ook echt posten enzo
.
Wut?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso staat die actie van gisteren op de 2e plaats van mijn meest geslaagde trolls ooit. De 1e plek was ook echt geweldig, hadden stevenmac en ik een nieuwe user wijsgemaakt dat iedereen een SC kreeg aangewezenHij daar ook echt posten enzo
.
quote:Fuck Gordon Ramsey, Spongebob is gewoon de beste kok!
Wat heb je gisteren gedaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
.
Faye en ik hadden een heel topic wijsgemaakt dat we een relatie hadden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wut?
Wat deed je gisteren?.
Stevenmac is baas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
.
mij niet!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye en ik hadden een heel topic wijsgemaakt dat we een relatie hadden.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt uit m'n dak gaan als ik een tent zou vinden waar ze alleen songfestivalliedjes draaien![]()
!
ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt uit m'n dak gaan als ik een tent zou vinden waar ze alleen songfestivalliedjes draaien![]()
!
Ik heb daar overheen gelezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet dit topicquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb daar overheen gelezen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ik merkte niet eens dat iedereen er in trapte! Beetje Oost-Indisch blind zitten lezen blijkbaar!
quote:
Dat is ook de reden dat ik Costa zo cool vond, allemaal songfestivalliedjesquote:
Middag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo school is voorbij![]()
costaquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik Costa zo cool vond, allemaal songfestivalliedjes.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
costa
Ow die heb ik gelijk weer zin om te kijken
Klopt, maar hier sloeg het niet echt aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet in deze reeks bedoel je?Je had het namelijk wel in een eerder topic gemeld.
ik heb ook costa de seriequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Eigenlijk is het gewoon een kutfilm, maar ja
.
Ik denk dat men in dit topic WEL enige intelligentie bezit dan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar hier sloeg het niet echt aan, dus zijn we maar volledig op het andere topic gaan zitten.
Wij kennen jullie te goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar hier sloeg het niet echt aan, dus zijn we maar volledig op het andere topic gaan zitten.
Als versieren niet zo makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat men in dit topic WEL enige intelligentie bezit dan!
In welk topic sloeg het wel aan dan?
Die vrouw was zo slecht livequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:07 schreef MsMessy het volgende:
Ook zo'n ESF nummer wat ik niet uit mijn hoofd kan krijgen
Deze postquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die lopen op te scheppen over ''hun beste trollacties''_!
Een echte troll verraadt zichzelf niet.
Dat is wel vaker dat het live k*tquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vrouw was zo slecht live! Elke keer denk ik "ah leuk liedje!" en dan komt dat gejengel van dat wijf erbij
.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef sensodyne het volgende:
ik ben zo erg hetreo dat ik een hekel heb aan homo's
de gedachte van 2 zoenende mannen vind ik zo kokhalsend.
daarentegen vind ik 2 zoenende vrouwen zeer boeiend..
Sowieso grow the fuck up dat je niet anti-homo bent betekent niet meteen dat je zelf ook homo bent.quote:
mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, wel dat alle vrouwen bi zijn
Don't know if trolling or just stupid...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
En, welke mensen zijn er dan ook hetreo![]()
SILK
In dit topic sowieso.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stalkert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
SILK
Hoe gaat het met je hosselpogingen mbt Crack?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
SILK
Ik ben gewoon niet kieskeurig. Ik hoef alleen geen relatie met een vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja, ze is bezet man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hosselpogingen mbt Crack?
Maar een meisJEquote:
Stalkert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neheh, ik zag je online springen op facebook
Leg uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel me vreeeeemd, zo vreeeeemd
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er veel meer mannen zijn die best benieuwd zijn naar seks met een andere man dan dat ze durven toegeven.
Ik zou dus nooit willen neuken met een manquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er veel meer mannen zijn die best benieuwd zijn naar seks met een andere man dan dat ze durven toegeven.
Gewoon, aan de ene kant ben ik heel happy, als een soort van natural high, aan de andere kant voel ik me heel klote, maar dat is gewoon ineens dat alles op me afkomt en dan voelt het alsof mijn hart tegen mijn rug aanklopt en heel erg zwaar is.quote:
Neuk eerst maar een vrouw en kom dan terug.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit willen neuken met een man
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuk eerst maar een vrouw en kom dan terug.
Eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah jij wil met een man naar bed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuk eerst maar een vrouw en kom dan terug.
Nee maar jij bent 12 dus die gedachtes moet je ook nog niet hebben. En gelovig ook nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan ben ik geen vrouw, maar als ik een man was geweest dan was ik zeker homo geweest. Kan niet opgewonden raken van een vrouw op wat voor manier dan ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voorlopig niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ah jij wil met een man naar bed?
Tha_erik zou jij willen met loefje?
Jij weet überhaupt nog niet hoe het is om seks te hebben, laat staan dat je dan weet hoe je daarin zit met betrekking tot beide geslachten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Homo's willen niet met elke man naar ben. Wij hebben ook standaardenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nou ok dan. Als het echt moet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je me ontvrienden op facebook.
He, ik ben verdomme knap ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's willen niet met elke man naar ben. Wij hebben ook standaarden.
Arme Benquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's willen niet met elke man naar ben. Wij hebben ook standaarden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 15quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee maar jij bent 12 dus die gedachtes moet je ook nog niet hebben. En gelovig ook nog.
Of zou je niet durven toegeven dat je stiekem best nieuwsgierig bent naar het gevoel van een piemel in je mond.quote:
Niks mis mee.quote:
Wie is Jan Kooijemans?quote:
Gadver nee, sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of zou je niet durven toegeven dat je stiekem best nieuwsgierig bent naar het gevoel van een piemel in je mond.....
Ja dat zeggen mensen die het niet toe durven geven natuurlijk ookquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen die het niet toe durven geven natuurlijk ook.
Ik vind z'n kapsel vaak een beetje suf, maar het is absoluut geen lelijke man. Dat het jouw type niet is maakt het niet meteen een lelijke man.quote:
okquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben heel raar, zoenen met een man zit er bij mij niet in, maar zo'n dampende stampende kloppende penis in de mond nemen is niets mis mee.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben heel raar, zoenen met een man zit er bij mij niet in, maar zo'n dampende stampende kloppende penis in de mond nemen is niets mis mee.![]()
Het is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen die het niet toe durven geven natuurlijk ook.
Geen geld voor jongen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Naatje_1 heb je al een Chromebook besteld?
Je maakt me nieuwsgierig.quote:
Beide geen problemen mee, oh wacht ik ben 15...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Okequote:
Ik vind 'm over het algemeen genomen juist wel aantrekkelijk, inderdaad zijn haar, maar verder, ik kan het er wel op hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind z'n kapsel vaak een beetje suf, maar het is absoluut geen lelijke man. Dat het jouw type niet is maakt het niet meteen een lelijke man.
Ik kan nu iets gaan zeggen, wat heel schadelijk is voor mijn reputatie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nu iets gaan zeggen, wat heel schadelijk is voor mijn reputatie.
Dan zou je mij keihard hosselen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef SiIk het volgende:
Als mijn hart naar het mannelijk geslacht zou uitgaan dan.. Oh wacht...
349 euro man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Naatje_1 heb je al een Chromebook besteld?
Spotgoedkoop.quote:
Dat je een dampende, stampende, kloppende penis in de mond genomen hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja duurquote:
Welke reputatie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen.quote:
Ik wist dat ik in deze op de voetbalnerd bij uitstek kon rekenen.quote:
Je bent verliefd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gewoon, aan de ene kant ben ik heel happy, als een soort van natural high, aan de andere kant voel ik me heel klote, maar dat is gewoon ineens dat alles op me afkomt en dan voelt het alsof mijn hart tegen mijn rug aanklopt en heel erg zwaar is.
Mijn bezoedelde reputatie gevuld met hele slechte uitspraken over mijn gevoelens, fapverhalen en homo-erotische fase.quote:
Oh, dan kan die uitspraak die je daarstraks bedoelde er ook wel bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn bezoedelde reputatie gevuld met hele slechte uitspraken over mijn gevoelens, fapverhalen en homo-erotische fase.
quote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat heloef verzwijgt, DM desnoods?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat heloef verzwijgt, DM desnoods?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je een dampende, stampende, kloppende penis in de mond genomen hebt?
Ik heb er maar 6.quote:
Ik ga ze allemaal testen hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die zijn hele computer heeft volgepropt met overbodige software?
Nee dat niet.quote:
Ik wilde Chromium niet, want dan pastte het niet meer netjes in een rechthoek op het bureaublad.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat heloef verzwijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |