Wie is Jan Kooijemans?quote:
Gadver nee, sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of zou je niet durven toegeven dat je stiekem best nieuwsgierig bent naar het gevoel van een piemel in je mond.....
Ja dat zeggen mensen die het niet toe durven geven natuurlijk ookquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen die het niet toe durven geven natuurlijk ook.
Ik vind z'n kapsel vaak een beetje suf, maar het is absoluut geen lelijke man. Dat het jouw type niet is maakt het niet meteen een lelijke man.quote:
okquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben heel raar, zoenen met een man zit er bij mij niet in, maar zo'n dampende stampende kloppende penis in de mond nemen is niets mis mee.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben heel raar, zoenen met een man zit er bij mij niet in, maar zo'n dampende stampende kloppende penis in de mond nemen is niets mis mee.![]()
Het is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen die het niet toe durven geven natuurlijk ook.
Geen geld voor jongen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Naatje_1 heb je al een Chromebook besteld?
Je maakt me nieuwsgierig.quote:
Beide geen problemen mee, oh wacht ik ben 15...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Okequote:
Ik vind 'm over het algemeen genomen juist wel aantrekkelijk, inderdaad zijn haar, maar verder, ik kan het er wel op hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind z'n kapsel vaak een beetje suf, maar het is absoluut geen lelijke man. Dat het jouw type niet is maakt het niet meteen een lelijke man.
Ik kan nu iets gaan zeggen, wat heel schadelijk is voor mijn reputatie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nu iets gaan zeggen, wat heel schadelijk is voor mijn reputatie.
Dan zou je mij keihard hosselen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef SiIk het volgende:
Als mijn hart naar het mannelijk geslacht zou uitgaan dan.. Oh wacht...
349 euro man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Naatje_1 heb je al een Chromebook besteld?
Spotgoedkoop.quote:
Dat je een dampende, stampende, kloppende penis in de mond genomen hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja duurquote:
Welke reputatie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen.quote:
Ik wist dat ik in deze op de voetbalnerd bij uitstek kon rekenen.quote:
Je bent verliefd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gewoon, aan de ene kant ben ik heel happy, als een soort van natural high, aan de andere kant voel ik me heel klote, maar dat is gewoon ineens dat alles op me afkomt en dan voelt het alsof mijn hart tegen mijn rug aanklopt en heel erg zwaar is.
Mijn bezoedelde reputatie gevuld met hele slechte uitspraken over mijn gevoelens, fapverhalen en homo-erotische fase.quote:
Oh, dan kan die uitspraak die je daarstraks bedoelde er ook wel bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn bezoedelde reputatie gevuld met hele slechte uitspraken over mijn gevoelens, fapverhalen en homo-erotische fase.
quote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat heloef verzwijgt, DM desnoods?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat heloef verzwijgt, DM desnoods?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je een dampende, stampende, kloppende penis in de mond genomen hebt?
Ik heb er maar 6.quote:
Ik ga ze allemaal testen hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die zijn hele computer heeft volgepropt met overbodige software?
Nee dat niet.quote:
Ik wilde Chromium niet, want dan pastte het niet meer netjes in een rechthoek op het bureaublad.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat heloef verzwijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |