Wij kennen jullie te goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar hier sloeg het niet echt aan, dus zijn we maar volledig op het andere topic gaan zitten.
Als versieren niet zo makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat men in dit topic WEL enige intelligentie bezit dan!
In welk topic sloeg het wel aan dan?
Die vrouw was zo slecht livequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:07 schreef MsMessy het volgende:
Ook zo'n ESF nummer wat ik niet uit mijn hoofd kan krijgen
Deze postquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die lopen op te scheppen over ''hun beste trollacties''_!
Een echte troll verraadt zichzelf niet.
Dat is wel vaker dat het live k*tquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vrouw was zo slecht live! Elke keer denk ik "ah leuk liedje!" en dan komt dat gejengel van dat wijf erbij
.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef sensodyne het volgende:
ik ben zo erg hetreo dat ik een hekel heb aan homo's
de gedachte van 2 zoenende mannen vind ik zo kokhalsend.
daarentegen vind ik 2 zoenende vrouwen zeer boeiend..
Sowieso grow the fuck up dat je niet anti-homo bent betekent niet meteen dat je zelf ook homo bent.quote:
mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, wel dat alle vrouwen bi zijn
Don't know if trolling or just stupid...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
En, welke mensen zijn er dan ook hetreo![]()
SILK
In dit topic sowieso.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stalkert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
En, welke mensen zijn er dan ook hetreo![]()
SILK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |