Faye en ik hadden een heel topic wijsgemaakt dat we een relatie hadden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wut?
Wat deed je gisteren?.
Stevenmac is baas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso staat die actie van gisteren op de 2e plaats van mijn meest geslaagde trolls ooit. De 1e plek was ook echt geweldig, hadden stevenmac en ik een nieuwe user wijsgemaakt dat iedereen een SC kreeg aangewezenHij daar ook echt posten enzo
.
mij niet!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye en ik hadden een heel topic wijsgemaakt dat we een relatie hadden.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt uit m'n dak gaan als ik een tent zou vinden waar ze alleen songfestivalliedjes draaien![]()
!
ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt uit m'n dak gaan als ik een tent zou vinden waar ze alleen songfestivalliedjes draaien![]()
!
Ik heb daar overheen gelezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet dit topicquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb daar overheen gelezen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ik merkte niet eens dat iedereen er in trapte! Beetje Oost-Indisch blind zitten lezen blijkbaar!
quote:
Dat is ook de reden dat ik Costa zo cool vond, allemaal songfestivalliedjesquote:
Middag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo school is voorbij![]()
costaquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik Costa zo cool vond, allemaal songfestivalliedjes.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
costa
Ow die heb ik gelijk weer zin om te kijken
Klopt, maar hier sloeg het niet echt aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet in deze reeks bedoel je?Je had het namelijk wel in een eerder topic gemeld.
ik heb ook costa de seriequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Eigenlijk is het gewoon een kutfilm, maar ja
.
Ik denk dat men in dit topic WEL enige intelligentie bezit dan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar hier sloeg het niet echt aan, dus zijn we maar volledig op het andere topic gaan zitten.
Wij kennen jullie te goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar hier sloeg het niet echt aan, dus zijn we maar volledig op het andere topic gaan zitten.
Als versieren niet zo makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat men in dit topic WEL enige intelligentie bezit dan!
In welk topic sloeg het wel aan dan?
Die vrouw was zo slecht livequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:07 schreef MsMessy het volgende:
Ook zo'n ESF nummer wat ik niet uit mijn hoofd kan krijgen
Deze postquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die lopen op te scheppen over ''hun beste trollacties''_!
Een echte troll verraadt zichzelf niet.
Dat is wel vaker dat het live k*tquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vrouw was zo slecht live! Elke keer denk ik "ah leuk liedje!" en dan komt dat gejengel van dat wijf erbij
.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef sensodyne het volgende:
ik ben zo erg hetreo dat ik een hekel heb aan homo's
de gedachte van 2 zoenende mannen vind ik zo kokhalsend.
daarentegen vind ik 2 zoenende vrouwen zeer boeiend..
Sowieso grow the fuck up dat je niet anti-homo bent betekent niet meteen dat je zelf ook homo bent.quote:
mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, wel dat alle vrouwen bi zijn
Don't know if trolling or just stupid...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
En, welke mensen zijn er dan ook hetreo![]()
SILK
In dit topic sowieso.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stalkert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
En, welke mensen zijn er dan ook hetreo![]()
SILK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |