Ah jij wil met een man naar bed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuk eerst maar een vrouw en kom dan terug.
Nee maar jij bent 12 dus die gedachtes moet je ook nog niet hebben. En gelovig ook nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit willen neuken met een man
Dan ben ik geen vrouw, maar als ik een man was geweest dan was ik zeker homo geweest. Kan niet opgewonden raken van een vrouw op wat voor manier dan ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, wel dat alle vrouwen bi zijn
Voorlopig niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ah jij wil met een man naar bed?
Tha_erik zou jij willen met loefje?
Jij weet überhaupt nog niet hoe het is om seks te hebben, laat staan dat je dan weet hoe je daarin zit met betrekking tot beide geslachten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Homo's willen niet met elke man naar ben. Wij hebben ook standaardenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nou ok dan. Als het echt moet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je me ontvrienden op facebook.
He, ik ben verdomme knap ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's willen niet met elke man naar ben. Wij hebben ook standaarden.
Arme Benquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's willen niet met elke man naar ben. Wij hebben ook standaarden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit willen neuken met een man
Ik ben 15quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee maar jij bent 12 dus die gedachtes moet je ook nog niet hebben. En gelovig ook nog.
Of zou je niet durven toegeven dat je stiekem best nieuwsgierig bent naar het gevoel van een piemel in je mond.quote:
Niks mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |