Hoe gaat het met je hosselpogingen mbt Crack?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
En, welke mensen zijn er dan ook hetreo![]()
SILK
Ik ben gewoon niet kieskeurig. Ik hoef alleen geen relatie met een vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, wel dat alle vrouwen bi zijn
Tja, ze is bezet man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hosselpogingen mbt Crack?
Maar een meisJEquote:
Stalkert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neheh, ik zag je online springen op facebook
Leg uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel me vreeeeemd, zo vreeeeemd
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er veel meer mannen zijn die best benieuwd zijn naar seks met een andere man dan dat ze durven toegeven.
Ik zou dus nooit willen neuken met een manquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er veel meer mannen zijn die best benieuwd zijn naar seks met een andere man dan dat ze durven toegeven.
Gewoon, aan de ene kant ben ik heel happy, als een soort van natural high, aan de andere kant voel ik me heel klote, maar dat is gewoon ineens dat alles op me afkomt en dan voelt het alsof mijn hart tegen mijn rug aanklopt en heel erg zwaar is.quote:
Neuk eerst maar een vrouw en kom dan terug.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit willen neuken met een man
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuk eerst maar een vrouw en kom dan terug.
Eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |