quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso deden Faye en ik het gisteren beter.
pic's or didn't happen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn haar doen en richting fotografie, kusjekroel liefjes.
Je bent ook niet alto genoeg om juiste spelling te hanteren zie ik wel.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
van mijn haar of de fotografie les?
Okok.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In de naam van de vader, de zoon en de heilige geest amen.
Maar jij bent een puber!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent ook niet alto genoeg om juiste spelling te hanteren zie ik wel.
Juiste spelling is juist heel mainstream!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent ook niet alto genoeg om juiste spelling te hanteren zie ik wel.
De fotografielesquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
van mijn haar of de fotografie les?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso staat die actie van gisteren op de 2e plaats van mijn meest geslaagde trolls ooit. De 1e plek was ook echt geweldig, hadden stevenmac en ik een nieuwe user wijsgemaakt dat iedereen een SC kreeg aangewezenHij daar ook echt posten enzo
.
Wut?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso staat die actie van gisteren op de 2e plaats van mijn meest geslaagde trolls ooit. De 1e plek was ook echt geweldig, hadden stevenmac en ik een nieuwe user wijsgemaakt dat iedereen een SC kreeg aangewezenHij daar ook echt posten enzo
.
quote:Fuck Gordon Ramsey, Spongebob is gewoon de beste kok!
Wat heb je gisteren gedaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |